Tips voor speeltoestel in tuin gevraagd

Wij willen voor onze oudste en straks natuurlijk ook voor de jongste een speeltoestel kopen voor in de tuin.
We hebben al wel wat rondgekeken maar ik kom alleen vrij dure toestellen tegen.
We zouden graag een glijbaan en schommel in 1 willen. Het hoeft verder helemaal niks luxe te zijn, zo lang het maar stevig is.
Het moet natuurlijk wel iets zijn waar ze nu al iets aan heeft maar waar ze later ook nog plezier van heeft (1 April word ze 2).
We hebben ook al op marktplaats gekeken maar komen in onze buurt alleen toestellen tegen waarvan het hout helemaal groen is en niet mooi meer zijn.
Wie heeft er een tip voor gewoon een leuke simpele schommel met glijbaan voor niet al te veel geld?

Groetjes

Ik heb geen tips voor leuke speeltoestellen want er is zoveel keus en wij hebben destijds een uitgebreidere aangeschaft dan jij wilt, dus aan die tip heb je ook niks.

Ik heb wel een andere tip: bij ons speeltoestel zat een trapje met ronde sporten. Dus gewoon ronde stokken bij wijze van traptreden. Dat vonden wij niet veilig genoeg voor onze kleine moppen en dus hebben we er een ander trapje bij besteld met gewone platte brede traptreden.

Dus als je op pad gaat voor een speeltoestel; let op het trapje! Dat is typisch iets waar je verder niet te nauwkeurig op let omdat een trapje een trapje lijkt, maar er is een veiligheidsverschil tussen die simpele ronde sporten en goede platte traptreden.

Groetekes, Sje

Wij hebben een speelhuisje en een glijbaan in de tuin staan. Beide ontzettend leuk en Tim heeft er al heel wat plezier van gehad en nog steeds. Heb helaas geen tips voor je, wij hebben beide in de aanbieding gekocht bij een speelgoedwinkel (ToysXL)

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

We hadden zelf zoiets in gedachten:
http://link.marktplaats.nl/1000071956
Maar kan je hier een babyschommel op zetten?

Groetjes

Mijn vriendin heeft een heel handige man die het zelf gemaakt heeft… idee?

Groetjes Manderijn.

Tja die van ons ken je he
groetjes,
Wendy

Kinderen hebben het meest liefde nodig als ze die het minst verdienen…

je kan daar een babyschommel aanhangen hoor. Heb ik bij de onze ook gedaan.
Ik denk niet dat je er nieuw één kan kopen die goedkoper is als die op marktplaats hoor…

Let op want dat speeltoestel in die advertentie heeft zo’n minder-veilig trappetje om naar de glijbaan te komen.

Groetekes, Sje

@Sje: Nee hoor Kijk het 4e plaatje dan zie je het trappetje voor een gedeelte nog en dan zie je dat het platte plankjes zijn

@moppiesmama: Jeeminee ik kan me die van jullie even helemaal niet meer in mn hoofd halen Of hadden jullie nou zo’n plasticen?
Ik weet het echt even niet

@Manderijn: Mijn vriend is aardig handig, maar zo’n groot ding in elkaar knutselen? Dat zie ie niet zitten

@Sophievdb: Deze van marktplaats is zeker niet duur, maar die schommels daar kan ze natuurlijk nog niet op. Ze word bijna 2 dus ik denk dat ze echt nog in zo’n babyschommel moet.
En dan moeten we die nog wel bijkopen.
Groetjes

Gewijzigd door - goudvisje20 op 12 Mar 2012 16:01:24

Oh ja, nu zie ik het. Ik had alleen de eerste foto gezien en in de beschrijving stond “ladder” en dan is het meestal zo’n ding met ronde sportjes.

Groetekes, Sje

Oh ja, en waar je ook op moet letten: koop geen gele glijbaan!!!
Daar komen allemaal van die kleine zwarte vliegjes en andere insecten op af.

Vroeger hadden wij een opblaasbadje wat helemaal gele zijkanten had en we zaten in dat water voortdurend tussen het irritante vliegspul te spelen. Vreselijk!

Heb je straks kinderen met allemaal uitgeveegde beestjes aan de billen. Brrrrrrr…

Groetekes, Sje

Hahahaha

Groetjes

Ja lach maar, maar een gewaarschuwd mens telt voor 2, jongedame!

Groetekes, Sje

Haha ja dat is zeker waar, thanx! Wij hebben al een plastic huisje in de tuin die altijd vol spinnen zit (brrr ) dus dat is wel genoeg beestjes inderdaad

Groetjes

Ze zijn duur maar je hebt er jaren en jaren plezier van. Madelon had er ook zo eentje.

Wat je kunt doen is voor de verjaardag geld vragen ipv van dat ze bergen speelgoed krijgt waarvan ze met de helft toch niet spelen. Scheelt je zelf in de kosten

Liefs Michelle

Ik wou dat wij ruimte hadden voor zo’n ding zeg!!

Groetjes Manderijn.

@Sje: Heb de advertentie nog even goed gelezen maar je hebt gelijk zeg! Er staat inderdaad dat er een ladder bij zit en voor trap moet je meer betalen!
En heb nog even goed verder gelezen maar deze kost 400 exclusief schommels en schommelaanbouw! :open_mouth:
Dat gaat ons een beetje te ver

Groetjes

quote:
@Sje: Heb de advertentie nog even goed gelezen maar je hebt gelijk zeg! Er staat inderdaad dat er een ladder bij zit en voor trap moet je meer betalen!

Tadaaaaaaaaaaaaaa…
Slim blondtje ben ik!

Groetekes, Sje

Hahaha ja sorry, moet me diep schamen en dan ben ik zelfs donkerblond Maar ik had mooi niet goed gelezen!
Sorry!!

Groetjes

Nooit meer twijfelen aan mij he?!

Groetekes, Sje