hallo, ben nieuw hier op dit forum, dus hoop dat ik t zo goed doe.
heb een dochtertje van vier weken oud. zij slaapt overdag heel onrustig. heb hierover contact gehad met het bureau. ze kan heel moeilijk zelf inslapen, voornamelijk overdag. ze heeft wel wat last van krampjes. als ik haar laar huilen (wat ik heel moeilijk vind) valt ze na een half uurtje wel in slaap, maar wordt na 20 min. vaak weer wakker. s middags is ze vaak zo moe, dat ze van voeding tot voeding slaapt. heb ook nog een zoontje van anderhalf.ze huilt hem ook wakker en dan heb ik helemaal handen te kort. dus heb eigenlijk geen tijd om haar een hele dag in slaap te wiegen. ze moet toch ook leren om zelf in slaap te vallen? probeer echt rust en regelmaat te houden. bij de eerste tekenen van moeheid leg ik haar op bed. maar ze huilt eigenlijk altijd heel lang. is er iemand die hier ervaring mee heeft? en zou inbakeren helpen? ziet er zo sneu uit. is erg vermoeiend zo. s nachts wordt ze ook vaak om de twee uur wakker. en heel vaak kan ik haar na de voeding niet gelijk terug leggen. dit pikt ze niet.
hebben jullie tips???
Gewijzigd door - Asje op 20 May 2009 07:39:17