Hoi,
Maaiende armpjes lees ik ik denk gelijk inbakeren.
Tuurlijk kan je het andere eerst proberen. Alleen blijf er niet te lang mee doorgaan.
Mijn dochter vond d’r armen en benen ook heel leuk constant bewoog ze een arm of been ook als ze iets hoorde zag je haar oren als het waren spitsen en na twee weken was het huilen geblazen zowel overdag als s’nacht. Ze viel alleen in slaap al ik haar strak tegen mij aan hield en dit dan volhouden.
Dat was voor het cb aanleiding om inbakeren voor te stellen. En ook hier een wondermiddel. Binnen een week hadden wij een andere dochter en had ze ook een andere moeder en vader.
Wel hebben we eerst Kiss laten uitsluiten.
Dus probeer het eens hoe moeilijk het ook is de tijd er mischien voor te vinden om haar een keer stak vast te houden ( zonder haar helemaal vast te pinnen maar haar zoveel mogelijk de vrijheid van bewegen van armen en benen te beperken) en hou dit eens een uur vol. Na een half uurtje kan je misschien een klein beetje verslappen maar niet teveel. Kijk slaap ze dan wel vast en door dan zou ik het inbakeren advieseren vanuit mijn ervaring dan he.
groetjes
lon106