Tim en Eva hebben groot nieuws!

Rainbow van harte gefeliciteerd nogmaals! ben enorm blij voor je!
en sandra haha ja dat wist ik eigenlijk al een beetje
hoe gaat het met jullie nu?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Vorige week had ik de 20 weken echo gekregen en dan vragen ze ook : wil je weten wat het wordt???.. Stiekem ben je dan wel benieuwd. Maar we hebben voet bij stuk gehouden en gezegd dat ik het niet wil weten … (manlief was er niet bij…)…

Hier ook beide welkom hoor. Jongen leuk voor Jurian … gezellig 2 boefjes. Meisje leuk voor later … lekker winkelen. Ach het maakt niet uit… we hopen dat het gezond is (volgens echo nog geen bijzonderheden om zorgen over te maken) maar het is altijd welkom!

Gewijzigd door - mini-boy op 09 Mar 2010 20:23:23

quote:

@ Saro bij jullie zelf kriebelt er niks?? Misschien overbodige vraag hoor maar ik weet even niet meer wie nu wel en wie nu niet op ikke ben met een tweede bezig ik

Groetjes,

Michèle

@ Michele, ik moet eerlijk zeggen dat er inderdaad wel iets kriebelt bij ons. Had van mezelf nog niet verwacht dat dit al zo “snel” zou gebeuren, maar toch wel. Ik merk aan mezelf dat ik er de afgelopen maanden erg mee bezig ben. Ben sinds afgelopen week ook gestopt met de pil. Niet zo zeer om nu heel actief bezig te zijn hoor, maar wil m’n normale cyclus wel weer even aan de gang zetten zeg maar. Kan ik een beetje zien hoe dat loopt. En dan kijken we over een aantal maanden wel. Bij Dani heeft het een jaar geduurd. Dit zegt natuurlijk niets over een 2de, maar dat zullen we moeten afwachten…
Dus nog niets serieus, maar we zijn in de orienterende fase zeg maar

Spannend Saro dat jullie nu in de orienterende fase zijn. Toch weer een stapje dichterbij Hoop voor jullie dat het sneller gaat dan bij Dani. Het kan best zo zijn dat het nu sneller gaat. Een vriendin van mij heeft er bij de 1e 1,5 jaar over gedaan en bij de 2e was ze met 2 maanden zwanger.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Heej iedereen, terug van weggeweest.
Gefeliciteerd meiden! Geniet ervan!
We gaan met zijn allen voor een babyboom zorgen!
Hopelijk snel minder misselijk.

MamaLindy

quote:
@Sandra Hoop dat je nu iets minder lang misselijk bent. En wat een leuke foto van Tim met die trui.

@rainbow

Fijn dat je nergens last van hebt

Liefs Michelle

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lbyf.lilypie.com/djrzp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Kids Birthday tickers” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/Un3ap1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Dank je!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Saro: hier ook hoor bij de eerste ruim een jaar moeten wachten … en nu is sept miskraam én in oktober alweer zwanger … dus je weet het nooit!

Hoop voor iedereen die het graag wil dat het ook gaat lukken…

GEFELICITEERD!!! Jemig meiden, ik lees het nu pas, dus een verlate reactie, maar wat super leuk!!! Allebeid zwanger en gelijktijdig uitegrekend!! Echt geniet ervan, en ik hoop dat de misselijkheid(sandra) snel weg is, en rainbow, misschien een idee om Eva een dagdeel extra naar het kdv te doen, zodat je even kunt bij komen? Of ben ik nou een super ontaarde moeder die dat voor steld?

liefs woezel

Lilypie Second Birthday tickers

Wat een leuk nieuwtje dames van harte gefeliciteerd

Groetjes Marianne mama van Ruben

Sorry kijk niet zo vaak bij andere forums.
Maar…
Ik zag bij je topic “baddrama” ineens een ticket staan dat je 11 week zwanger bent.
GEWELDIG! GEFELICITEERD!
Dus Eva wordt grote zus.

En Tim grote broer.
Ook gefeliciteerd Sandra.

Een fijne zwangerschap toegewenst!

Groetjes Carolien

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ik heb morgenochtend om 10.15 uur weer een echo. Ben nog niet zenuwachtig, maar het blijft toch altijd weer spannend. Zenuwen zullen morgenochtend wel komen.

Ben nog steeds erg misselijk, maar het gaat de ene dag beter dan de andere dag.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Damesss!!
Wat eeeen superrr nieuwtje hih …!!
Ik word helemaal happy de peppy van jullieee! :smiley:
Van harte gefeliciteerd allebei … echt super gegund voor jullieee … hih …
Ik hoop dat jullie vollop kunnen genieten, want dat is ook nog maar de vraag natuurlijk nu er zo’n kleine’bezige’ dreumes in huis rond rent! hih …

WOW, krijg helemaal kriebels ervan! :blush: hahaha …
Maar wij wachten nog evne, er zijn al wel plannen maar tegen die tijd stel ik jullie wel op de hoogte, eerst even mee genieten/lezen van jullie zwangerschappen!

Nou rustig aan.
En Sandra ; succes met de echo morgen, dat is enorm spannend natuurlijk … vooral na de afgelopen periode voor je!! Maar het komt allemaal goed hih …

Nogmaaals: GEFELICITEEEEEERD MOEDERS!

Nayaro - Danil / 14 September 2008