Heeey wat een leuk nieuws zeg! Allebei van harte gefeliciteerd! Geniet lekker van jullie zwangerschap, en hou ons op de hoogte he! Ben echt blij voor jullie Gezellig zeg! Allemaal nieuwe baby’s
Tim en Eva hebben groot nieuws!
Whoeha!! Geweldig nieuws dames!
Super!
Sandra, succes met je misselijkheid, hoop dat je ook lekker kunt genieten!
En Rainbow, heerlijk dat het zo goed gaat! Hopelijk blijf je je zo goed voelen.
Meiden, geniet ervan!
Liefs
quote:
Jeetje meiden wat ontzettend gaaf om te horen!!!! JOEPIE....gefeliciteerd! Ben echt ontzettend blij voor jullie.@ Sandra: een tijdje geleden hadden we een topic…ik geloof dat die van Michele was over het vergeten van de pil. Dat weekend zou Michele toen ongesteld moeten worden (en dat werd zo ook gelukkig). In die topic vertelde jij toen ook dat je dat weekend weer ongesteld moest worden…ik heb toen nog heel erg aan je gedacht en durfde er daarna niet om te vragen (ivm welllicht een teleurstelling), maar in die periode ben je dus waarschijnlijk zwanger geworden…echt heel gaaf!!
Sandra ik hoop dat de misselijkheid snel afgelopen is en Rainbow lekker verder genieten he!!!
Liefs
Hihi dat was idd dat weekend Saro. Ben het toen niet geworden en hoopte al dat niemand er naar vroeg. Natuurlijk wilde ik het graag vertellen, maar vanwege mijn 2 miskramen vorig jaar had ik besloten eerst te wachten tot de 1e echo. Deze kreeg ik al vroeg vanwege de miskramen. 4 mensen wisten het wel, omdat ik met hen veel contact heb gehad over mijn miskramen. Aanstaande maandag heb ik alweer de 2e echo.
Groetjes,
Sandra
Allebij van harte gefeliciteerd! Wat een supernieuws he!? Helemaal geweldig!!!Ben ontzettend blij voor jullie!
Chantal
@ Saro volgens mij was ik ook de enige in dat topic dat WEL ongesteld wilde worden.
@ Rainbow was je met Eva wel misselijk?? Grote kans dat je anders nu een knul krijgt
Groetjes,
Michèle
@Michele, jij wilde inderdaad graag ongesteld worden, haha. Wij allemaal NIET. Maar als je er nog niet 100% achter staat, is ‘opeens’ zwanger blijken volgens mij even omschakelen. Jij was toen inderdaad blij dat the red devil er was!
Ik was met Eva ook niet misselijk, eigenlijk net als nu. Dus soms een beetje wee, maar als ik iets eet ben ik weer ok. Toen dacht ie-de-reen dat ik een jongen kreeg! Nu gaan ze voor het meisje. Het maakt ons écht niets uit. Kijk, Eef heeft nog 1 miljoen kledingsetjes en economisch gezien zou een meisje handig zijn, omdat zij dan Eva’s kleertjes kan dragen. Maar een jongen is ook erg leuk. We hebben echt geen voorkeur! Eerst zei ik: ‘Nu wil ik een jongetje!’, maar nu ik echt zwanger ben, denk ik dat niet meer. Ik wil wel weten wat het wordt trouwens, ik denk een meisje!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ha ha ha als ik wel zwanger geweest was was het welkom hoor, maar ik heb zoiets van nu eerst trouwen en dan gaan we er weer voor dus dan is ze 2, 2.5 misschien zelfs al wel 3 jaar als ik weer zwanger ben en Mervin is het daar gelukkig wel mee eens.
En dan zeg ik niks ha ha ha ik was overigens doodziek de eerste 12 weken dus dat klopte wel toen
Groetjes,
Michèle
Wat een leuke banner Rainbow. Ik zocht ook naar een ooievaar, maar kon hem niet vinden. Heb er dan toch overheen gekeken.
Grappig he al die speculaties over wat het wordt. Bij ons weet nog bijna niemand dat ik zwanger ben. Maar we gaan het nu langzamerhand wel iedereen vertellen. Weet nog dat ik zwanger was van Tim. Telkens de vraag wat is je voorkeur een jongen of meisje. En ondanks dat ik zei dat het me niet uitmaakte bleven mensen maar zeuren dat het niet kan dat je geen voorkeur hebt. Nu maakt het me echt weer niet uit. Hoe cliche, maar als het maar gezond is. Mijn gevoel zegt weer een jongen. Wij willen niet weten wat het wordt. Vind het leuk om pas te horen bij de bevalling.
Groetjes,
Sandra
Ook zo grappig dat jullie zo dicht op elkaar uitgerekend zijn.
Vind het altijd zulk leuk nieuws als iemand zwanger is. In mijn omgeving zijn ook weer veel zwangeren…3 vriendinnen, 2 collega’s en sinds dit weekend weet ik ook dat mijn schoonzusje weer zwanger is…echt weer een babyboom in de omgeving.
Zo leuk!
Echt heel erg leuk al die zwangeren
Lijkt me ook leuk inderdaad, dat er iemand is die bijna gelijk is uitgerekend.
Enne, ik geloof julli ewel als jullie zeggen dat het je niet uit maakt.
Ik kan nu wel zeggen: Ik heb al een jongen en een meisje zou leuk, maar Seth is ook heel leuk, dus een jongen is ook leuk
Liefs, Anne
@ Sandra. Erg he als mensen dat zeggen. Wij werden helemaal gek van iedereen die niet begreep dat wij het ook niet wilde weten. Hoe we dat dan deden met een naam en de kleur van de kinderkamer. Wij hadden wel voorkeur on de zin dat het ons beide heel leuk zou lijken om een meid te krijgen omdat meisjes aan Mervin’s kant heel schaars zijn, maar was Morgan een knul geweest waren we net zo gelukkig geweest.
@ Saro bij jullie zelf kriebelt er niks?? Misschien overbodige vraag hoor maar ik weet even niet meer wie nu wel en wie nu niet op ikke ben met een tweede bezig ik
Groetjes,
Michèle
Ik lees het nu pas. Wat super voor jullie!!
Van harte gefeliciteerd, geniet ervan en hopelijk een misselijkvrije zwangerschap
Groetjes Bianca
quote:
@ Sandra. Erg he als mensen dat zeggen. Wij werden helemaal gek van iedereen die niet begreep dat wij het ook niet wilde weten. Hoe we dat dan deden met een naam en de kleur van de kinderkamer. Wij hadden wel voorkeur on de zin dat het ons beide heel leuk zou lijken om een meid te krijgen omdat meisjes aan Mervin's kant heel schaars zijn, maar was Morgan een knul geweest waren we net zo gelukkig geweest.@ Saro bij jullie zelf kriebelt er niks?? Misschien overbodige vraag hoor maar ik weet even niet meer wie nu wel en wie nu niet op ikke ben met een tweede bezig ik
Groetjes,
Michèle
Het was idd om gek van te worden. Ik begrijp best dat andere het willen weten, maar vaak wordt er aangegeven dat ze het willen weten omdat het zo handig is voor de kamer en de kleertjes. Dat vind ik dus zo’n onzin. Zeg gewoon dat je het wilt weten, omdat je gewoon nieuwsgierig bent. Niks mis mee, maar kamers worden toch niet alleen maar roze en blauw gemaakt. En er zijn zoveel neutrale kleertjes dat het echt niet uitmaakt als je het niet van te voren weet. Natuurlijk is jongen en meisje leuk, maar een jongetje is net zo welkom. Het maakt gewoon echt niet uit.
Haha heb wel het idee dat bijna iedereen het tegenwoordig wil weten en wij een van de weinige zijn die het niet willen weten. Natuurlijk zijn wij nieuwsgierig, maar ik vind het leuk om pas te horen als ik bevallen ben.
Groetjes,
Sandra
@Sandra
Hoop dat je nu iets minder lang misselijk bent. En wat een leuke foto van Tim met die trui.
Fijn dat je nergens last van hebt
Liefs Michelle
@Sandra
Wij voelden ons ook zo’n minderheid. Toen ik zwanger was van Rens wisten wij ook niet wat het zou worden. En idd hier is zijn kamertje limegroen met schaapjes en kan dus voor beide. Heb ook nooit last gehad met kleertjes en andere spulletjes. Heb de basisdingen gewoon neutraal gehouden(wel zo handig als je meer kinderen krijgt vind ik anders blijf je kopen) en echte jongenskleertjes heb ik in m’n kraamtijd zat gehad. Ik vond het ook een heel bijzonder moment als je net bevallen word en dan gauw even vragen wat het is.
Tegenwoordig zeggen veel mensen wat het word en dan vaak ook de naam er al bij. Persoonlijk vind ik dat niet leuk, de hele verassing is er dan wel af. Moet iedereen natuurlijk wel voor zich weten.
groetjes Ramona
Ik vraag nog niet eens aan de mensen wat het is. Als ze het weten en willen vertellen dan hoor ik dat vanzelf.
Ik wist wel dat het een jongen werd en dat moch iedereen weten, maar niet de naam.
Liefs Michelle
Bij ons neefje wisten we wat het werd en de naam en hun waren zo beledigd dat wij niks zeiden. Wat was er te zeggen we wisten het zelf niet. Mijn oeder vond het geweldig om niks te weten. Zij wist ook niks toen zij zwanger was. Inderdaad het later horen is het mooist. Bij mij moesten ze het alleen 4 keer herhalen omdat ik zo uitgeput was en toen het eindelijk tot me doorgedrongen was hoorde ik Daughters van John Mayer op de radio. En ik heb alleen maar dromerig liggen genieten van dat liedje.
En hier was ook alles neutraal en zo. Wat je zegt wel zo makkelijk, geloof me in mijn kraamijd ben ik doodgegooid met roze jurkjes dus ik was blij dat ik ook nog wat anders in de kast had liggen
Groetjes,
Michèle