Tim en Eva hebben groot nieuws!

Ze worden over een paar maandjes grote broer en grote zus! Leuk he? De mama van Tim, Sandra, is uitgerekend op 10 oktober en Rainbow, Eva’s mama, op 27 september. Het gaat met allebei de babietjes goed, de eerste echo’s zagen er goed uit. Sandra en Rainbow zijn natuurlijk superblij! Ze houden jullie op de hoogte van hoe het allemaal gaat! ALLEBEI ZWANGER, JIPPIE!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Sandra en Rainbow

Wat een fantastisch nieuws!!!
Allebei van harte gefeliciteerd
Last van kwaaltjes?

Lekker genieten allebei

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

nou dames gefeliciteerd geniet er maar lekker van.

[img]http://lb1f.lilypie.com/i05up1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

Super!! Gefeliciteerd. Fijn dat alles er goed uitziet. Geniet van jullie zwangerschap!

Groetjes Natasja

[img]http://m2.lilypie.com/cWOtp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Jaa!! Van Sandra wist ik het al een hele tijd maar van rainbow niet. Dus voor Sandra nogmaals gefeliciteerd en voor rainbow ook gefeliciteerd!!

Geniet ervan

Liefs

Oh wat een fantastisch nieuws! Gefeliciteerd meiden! Geniet ervan en hou ons op de hoogte he?!

Groetekes, Sje

Oh geweldig joh… Ha ha ha dus het was toch een erg koude winter

Maar mooi stil gehouden Rainbow

Beide dames van harte gefeliciteerd. Oh ja enne deze keer liggen die van ons niet zo dicht bijelkaar hoor Rainbow want hier wachten we nog

Groetjes,

Michèle

Van harte gefeliciteerd allemaal!!!

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Bedankt voor jullie felicitaties.

Ik ben vanaf 5,5 week misselijk Michelle. Het begon eerst met vlagen, maar vanaf 6 weken echt dag en nacht misselijk. Was ik ook toen ik zwanger was van Tim. Toen duurde het tot ik 4 maanden zwanger was, dus het is afwachten. Verder nergens last van.

Hier de foto van Tim als grote broer

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

gefeliciteerd dames

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Hé super meiden!!! Gefeliciteerd en dat jullie een mooie zwangerschap hebben.

Gr Patries

Sandra: ja van jou wist ik het al… maar alsnog super joh!!!

Rainbow: op jou gokte ik ivm die bonnen van prenatal… klopte dit? Ik zag de laatste tijd zoveel topics… ik denk Rainbow is moe… en denk dat ik de oorzaak wel weet

Maar meiden allebei TOPPIE!!

WAUWWWWWWWW wat super!! Van harte en hoop dat jullie je okee voelen en nog geen kwaaltjes hebben
Echt geweldig nieuws ik leef met jullie mee!
lieve groetjes

Lilypie First Birthday tickers

Wauw super!!!
Allebei echt super gefeliciteerd

Dus Rainbow, net nada je naar de verloskundige bent geweest werd je zwanger?

Hmm… ik wordt bijna jaloers van al die zwangeren hier…
Hoop dat jullie er lekker van genieten!
En Sandra, ging dat wel goed op vakantie?

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Joehoe, wat goed! Van Sandra wist ik het al, maar nogmaals: gefeliciteerd!!!
En Rainbow, ik vermoedde al zoiets na de bonnen van prenatal-actie… Super meid, dat het ook bij jullie uiteindelijk gelukt is.

Allebei een goede zwangerschap gewenst en genieten natuurlijk!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

nou dames! gefeliciteerd meiden!
babyboom hier!
geniet ervan

Groetjes Gytha

Dank jullie wel! Hihihi, ik was inderdaad DE DADER die de bon van Prenatal graag wilde hebben! Ik begin toch wel een klein buikje te krijgen al. Ja, na 11 weken! Ik wist het van Sandra ook, we waren echt tegelijk. Ik ben uiteindelijk nooit meer naar de vk geweest voor advies, ik ging pas weer toen ik echt zwanger was. In tegenstelling tot Sandra ben ik niet misselijk. Heel af en toe wat flauw, maar dan eet ik iets en is het over. Alleen wel heel moe, al komt dat ook door die kleine doerak die niet graag slaapt! Gaap! Het gaat tot nu toe goed. Ben benieuwd of ik weer zo’n olifantje ga worden als met Eva. Er kwam 10 kilo bij, wat niet zo veel is, maar allemaal van voren. Ik had echt een mega-buik, het verbaasde me dat ik nooit om ben gevallen! Ik hou jullie zeker op de hoogte en Sandra zal dat vast ook doen. We vonden het erg gaaf om het jullie samen te vertellen! Eva en Tim grote broer en zus! Veel baby’s in 2010, gezellig!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Jeetje meiden wat ontzettend gaaf om te horen!!! JOEPIE…gefeliciteerd! Ben echt ontzettend blij voor jullie.

@ Sandra: een tijdje geleden hadden we een topic…ik geloof dat die van Michele was over het vergeten van de pil. Dat weekend zou Michele toen ongesteld moeten worden (en dat werd zo ook gelukkig). In die topic vertelde jij toen ook dat je dat weekend weer ongesteld moest worden…ik heb toen nog heel erg aan je gedacht en durfde er daarna niet om te vragen (ivm welllicht een teleurstelling), maar in die periode ben je dus waarschijnlijk zwanger geworden…echt heel gaaf!!

Sandra ik hoop dat de misselijkheid snel afgelopen is en Rainbow lekker verder genieten he!!!

Liefs

Gefeliciteerdddddddddddddddddd meiden
Geniet er van

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Van harte gefeliciteerd dames! Echt heel leuk voor jullie, geniet er van!!!