Thuis sinterklaas gekeken

Wat ben jij gemeen Mriek, zeker omdat jullie het met zijn allen vieren

Groetjes,

Michèle

Dan geven we het cadeau toch maar wel.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ohhh de sint was hier echt een groot succes! Ze heeft wel een heel uur zitten kijken, alleen het laatste half uur vond ze niet zoveel meer aan, en das toch wel goed aangezien ze eigenlijk helemaal niet van TV houd (nee ook niet van Dora, Teletubbies, etc) Ik heb haar uitgelegd van schoenzetten mag op Zaterdag en Woensdag (gelukkig kent ze de dagen al) want de sint moet ook de andere kinderen kadootjes brengen, hier was ze het wel mee eens! hahahaah We hebben helaas nog niet zelf lekkernijen gebakken, omdat het dit weekend weer ontzettend druk was, maar dat gaan we zeker doen voordat de sint over is! We hebben ook slingers opgehangen die in het paketje uit NL zaten die toevallig precies Zaterdag is aangekomen! Het was hier een geslaagde dag en zelfs papa zat voor de TV als vind hij al die blanken als zwartepiet toch maar een gedoe; Hij zei nog; waarom vragen ze niet donkere mensen; dan kun je goed besparen op als die sminck! hahahahah

@Mriek: zou ik ook maar doen

@Mamajadamalawi ha ha ha heeft ie toch wat van je hollande nuchterheid over genomen. Maar was dit voor hem ook de eerste confrontatie met Sinterklaas??

Groetjes,

Michèle

@ michele, hahahah ja kwam toch even niet meer bij toen hij het zei. Tja als je er naar kijkt zonder achterliggende gedachte en zonder de taal te spreken zou je bijna denken; wat is dat voor stelletje maloten? Dus hij weet wel wat sinterklaas is hoor. Nee vorig jaar hebben we ongeveer 15 minuten gezien van de intocht. Ik heb hem wel uitgelegd wat het is. En ook een site gevonden waarin uitgelegd staat wat het is in het Engels. Altijd fijn!

Dylano vond het helemaal geweldig dat er iets in (naast) zijn schoen lag. Helemaal in extase hahaha. oooohhhhhhhhhh oohhhhhh ging het de hele tijd hahahah. Foto’s volgen nog staan nog niet op de pc.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

aah wat leuk michelle! Wij hebben het (nog??) niet gedaan. Sinds vandaag lacht hij om sinterklaas.
hij noemt zowel sinterklaas als zwarte piet: PIET!
zelfs tegen mijn kerstmuts zei hij PIET. uhum…
Maar… sinterklaas staat in de supermarkt. zo’n namaak ding weet je wel, die dan praat en zingt.
Rico lach helemaal dubbel van het lachen in de winkel net hihi, wij ook dus en met ons vele anderen, Rico trok in ieder geval echt publiek net in de winkel
en op tv heeft hij ook het sinterklaas journaal gekeken. en ook toen begon hij te lachen en te kletsen tegen “piet”. Ik hoop niet dat hij straks tegen de buurman ook piet zegt, aangezien hij ook donker is Mijn broer heeft dit wel gedaan, gelukkig konden ze erom lachen maar ja je weet nooit.

@malawimamajada oh geweldig enne inderdaad goed dat je het even uitgelegd hebt anders denkt ik dat we inderdaad allemaal malloten zijn hier.

@ Michelle ha ha ha en nu maar hopen dat ie het niet elke dag verwacht.

@ Inge ha ha ha jij hebt ook al zo’n entertainment mannetje

Groetjes,

Michèle

Wij gaan volgende week naar de intocht hier in het dorp. Hij heeft het nu ook niet op tv gezien omdat we andere dingen te doen hebben. Maar live vind hij denk ik ook wel leuker. Hier loopt de muziekvereniging ook mee in de optocht en daar is hij razend van. Na de optocht door het dorp is er een sinterklaasfeest in het dorpshuis waar alle kinderen ook een kadootje krijgen.
Rens slaapt niet meer elke middag dus ik moet zeggen dat als het zo uitkomt ik hem dan niet altijd op bed meer doe. Gaat vrijwel altijd goed dus ik hoop dat hij het zaterdag ook trekt. Ben wel benieuwd wat hij er van vind.
Club van sinterklaas vind hij wel reuze interressant en hij loopt de hele tijd met z’n knuffelpiet te slepen. Ookl zingt hij keihard Klaaaaaaaaaasje Bonne. Ech heel grappig om te horen. Schoen zetten doen we hier als de intocht in het dorp is geweest en dan alleen op zaterdag.

groetjes ramona

@Michèle
Hij heeft er niet meer om gevraagd Woensdag mag hij weer

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers