Thuis sinterklaas gekeken

Morgan weet wie sinterklaas is (zie mijn andere topic met dank aan mijn mamma) en nu komt ie natuurlijk volgende week aan. Hier in den Haag komt ie altijd in de haven aan in scheveningen. En nou zag ik het nog helemaal niet zitten om met haar daar heen te gaan in die drukte in me eentje. Maar nou bedenk ik me net ineens dat Mervin volgende week vrij is. Die heeft een weekje vrij namelijk. Maar wat zouden jullie doen met morgan der leeftijd. Gaan kijken, hij komt geloof ik om 12.00 aan of haar om 12.00 lekker voor de tv instaleren en haar daar de intocht laten kijken??

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 13 Nov 2010 13:33:27

Hier in enschede komt hij ook in de haven aan, maar daar is het altijd zo verschrikkelijk druk, dat je er al uren van te voren moet gaan staan sint te kunnen zien. Wij gaan met de kinderen naar de kleine intocht bij ons winkelcentrum. Lekker dichtbij en veel kleiner en gezelliger! Is er in den haag niet een kleinere intocht bij een of ander winkelcentrum? Hier in enschede zijn volgens mij wel een stuk of 5 intochten op verschillende locaties!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

In Den haag niet. Daar is de traditie dat ie de stad doorgaat en dan naar het juliana kinderziekenhuis om de kinder die langdurig ziek zijn kadootjes te brengen. Maar misschien in de winkelcentra in Leidschendam of zo. Ik moet nog even zoeken. Overigens is de haven hier nog wel te doen hoor. DE haven is heel groot en is in etages zeg maar.

Groetjes,

Michèle

Ik zou ook kiezen voor een iets kleinere intocht denk ik. Met Rens ga ik naar de intocht hier in het dorp, in zo’n grote stad lijkt het me wel erg druk maar ja dat ben ik natuurlijk niet gewend. lijkt mij wel leuker om live te gaan kijken. Slaapt ze eigenlijk nog 's middags? Rens niet altijd meer en die kan best een keertje zonder maar als ze dat niet red zou ik lekker thuisblijven. Dan kan je de intocht altijd nog opnemen en haar laten kijken als ze wakker is.

groetjes ramona

@ Ramona ja ze slaapt nog daar ligt ook een beetje mijn twijfelpunt. Op tv is het ook om 12.00 en dan tot 13.15 maar mocht ze het niet trekken kan ze zo haar bed in en anders daarna. Als ik live ga kijken moeten we eerst nog naar huis.

Groetjes,

Michèle

Hier komt hij ook… Als IK het redt gaan we ook met Noah…en anders nemen mn ouders Noah mee…
Hij wil toch al niet elke dag meer slapen, dus dan houdt ik hem wel wakker…Maar als ze nog wel slapen, zou ik kiezen voor het slaapje thuis, en dan lekker met een bakkie chips voor de tv

Liefs, Melanie

Michele je kan ook een weekje wachten. Laat haar de intoch op tv kijken en al ze het leuk vind kan je de week erna naar rijswijk. Ik loop normaal altijd zelf de intocht mee in DE zwartepietenband maar moet helaas werken tot 1. Voordeel daaraan is dat ik dan met mijn kleine man naar de sint kan in de bogaard

Wij hebben de dag dat de sint hier in de haven aankomt (gelukkig een minidorp) Nikki’s kinderfeestje. Ik had de uitnodigingen al weggedaan en de volgende dag stond in het dorpskrantje dat die dag ook de sint zijn intocht maakt… Maar goed, Lisa is dan dus bij oma, maar ze slaapt altijd van 13u tot ong 15u. De sint komt aan om 13u, maar ik denk dat Lisa er nog helemaal niks snapt van die drukte… Wij gaan dus niet… wij kijken wel op TV

Ik heb gister overleg gehad met pappa en hij wil het van het weer af laten hangen. Had ik zelf nog niet eens een gedacht. Maar als het goed weer is wil hij wel gaan want hij denkt dat ze het machtig mooi zal vinden. Dus waarschijnlijk zullen we dus wel gaan. En Melanie misschien dat ik de week erna nog even in de boogaard ga kijken dan met haar maar dat weet ik nog niet zeker.

Groetjes,

Michèle

Wij hebben ook een week later een sint in onze deelgemeente in Rotterdam, op het pleintje. Daar gaan we heen, lekker knus en gezellig en ik denk dat Seth het wel interessant vindt.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

als het weer koud enz is zo ik lekker keizen voor de tv
met een lekker bakkie knabbels .kan ze het mooie bekijken

groetjes marielle mama van tanja

Lekker voor de buis met pepernootjes en drinken
Lekker bij de kachel hahah
Bij ons komt hij zondag aan maar ik ga er niet heen

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

Wat ben ik blij dat we gewoon thuis gebleven zijn zeg. Waren pappa en mamma driftig aan het zingen vroeg morgan op een gegeven moment of ze geen Dora mocht kijken want ze vond er geen moer aan aan die hele sinterklaasoptocht. De liedjes waren wel leuk, maar dat gepraat en zo en dan elke keer die pieten in beeld en mamma die steeds vroeg Morgan wie is dat en zij weer zuchte klaas mamma, klaas. We hebben haar om 12.30 lekker in bed gelegd en ze was zo vertrokken. Ze zal hem misschien nog op het kdv zien en thuis vieren we pakjesmiddag en dan is haar eerste sinterklaas spannend genoeg geweest en volgend jaar zal er denk ik wel meer besef zijn.

Groetjes,

Michèle

Dylano moet nog kijken, heb het opgenomen dus ben benieuwd.
Vanavond mag hij zijn schoen zetten maar geloof niet dat hij er iets van snapt

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@ Michelle wij zetten geen schoen want het er wat in krijgen heeft ze denk ik heel snel door, maar het vanavond niet want sint heeft geen tijd denk ik dat ze dat of niet kan of wil snappen en dan zit ik tot ver in januari met lege schoenen en een gillend kind

Groetjes,

Michèle

Whahahahier hetzelfde verhaal… Ik me uitsloven met pepernoten, warme chocomelk met slagroom etc, sinterklaasje op tv, en Joey maar schooieren om meer slagroom, en spelen met de auto’s… Hij heeft al met al nog geen 5 minuten gekeken! Toch iets te klein om naar al die spannende verhalen te luisteren Maar papa en ik hebben het wel afgekeken, en vonden het heel leuk
Vanavond gaan wij onze schoenen zetten en dan maar afwachten of er morgen iets in zit! Ben zo benieuwd, spannend!!!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Hier ook! Ik was enthousiaster dan Erik die om 12.30 uur doodleuk zelf de tv uitdeed en zei: “Slapen, mama?”

Groetjes,
M

Wij gaan nu kijken maar vrees het ergste als ik jullie verhalen lees

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Succes Michelle

Groetjes,

Michèle

Hahahah heerlijk toch die kleintjes! Slapen is toch veel lekkerder als al dat domme geklets om sinterklaas heen
Wij zijn naar de intocht in Middelburg geweest, beide kids in de buggy dus geen gezeur met lopen in de drukte .
Allebei vonden ze het erg leuk, lekker meezingen en klappen met de liedjes. En juist toen de stoomboten kwamen (jaaa, 2! want de pieten pasten niet met zn allen op 1 boot) lag de kleine meid te slapen in de buggy. Hahaha malle meid.

Maar ze heeft wel pepernoten gekregen, en met smaak opgegeten de oudste was een beetje teleurgesteld over de opbrengst, "bij de intocht hier in het dorp krijg ik altijd veel meer…"
Haha, nou de pieten krijgen dus over 2 weken een herkansing dan komt hij hier.

Toen we thuiskwamen de intocht op tv gekeken, die hadden we opgenomen.
De jongste is flink aan het dansen geweest, en de oudste keek wel af en toe, maar vond t niet meer zo boeiend.

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers