Thuis blijf moeders

nou ik kreeg natuurlijk heeeeeeeeeeel veel roze
toen ze geboren werd
maar er liggen ook dingen in de kast die ik echt niet aantrek hoor
ik moet ook geen kantjes roesjes en strikjes ik val denk ik op stoer
ik zie wel eens meisjes lopen dan denk ja dat vind ik leuk
ik moet mijn smaak kwa meisjes nog ontdekken hoor na twee knullen
met stekels en stoere broeken
maar ik ga het allemaal ervaren heb nu nog zo iets moet leuk zijn maar ook lekker zitten voor zo een kleintje
en daarna ga ik helemaal los hihihihih

groetjes nancy (mama van drie)

ik ben ook een thuis moeder en ik vindt het heerlijk. Je mist niets van de ontwikkeling en je hoeft 's morgens niet zo te haasten om eerst je kind weg te brengen en dan naar het werk te moeten.
Wij hebben er ook bewust voor gekozen dat ik thuis zou blijven na de geboorte van myron.
Ik mis het werk ook niet zo erg, maar dat is ook omdat ik op een rot manier weg ben gegaan. Ik vertelde na mijn bevalling dat ik stopte met werken en toen kwamen er maar twee collega’s op kraamvisite en mijn afscheid was ook erg timide.
Dit vondt ik wel erg jammer, ondanks ik er twee jaar heb gewerkt en we een hecht team waren. Maarja volgens andere van het team. Uit het oog uit het hart.
Tijdens mijn verlof ook nog niet eens gebeld voor interresse.
Was niet leuk. Maar nu geniet ik lekker van mijn mooie dochter.
Soms gaat ze wel een daje naar opa en oma, zodat ik een dagje voor mijzelf heb. ( dan heb je gelijk genoeg tijd om echt alles in huis te doen)
Maar dan zo rond een uur of twee 's middags begin ik ze wel te missen dus ga ik naar haar toe.
maar ik geef iedereen die lekker thuis blijft voor de kids groot gelijk.

groetjes kirsten en myron

hoi kirsten
jammer is dat he als je zo bij je werk weg moet
heb ik ook gehad hoor
lekker genieten van je kindje en niks van aan trekken zij hebben jou nodig’
jij niet hun want je blijft lekker bij je kindje

groetjes nancy (mama van drie)