The voice kids Joep!


#1

Hoi, ik ga toch een linkie plaatsen en een verzoekje doen. Een van de finalisten die aankomende vrijdag de finale van The voice kids doet, is onze buurjongen Joep. Dus hopenlijk gaan jullie vrijdag allemaal om 20.30u kijken naar The Voice Kids en stemmen op “onze” Joep zodat hij de finale wint. Natuurlijk vinden wij hem goed, maar hij is ook echt goed !!! Dus wel stemmen hoor !
Voor diegenen die hem nog niet gezien hebben, hier een link van zijn auditie voor The Voice Kids.
http://www.youtube.com/watch?v=W2wJXQsZF8o

Enuuuuhm vertel het rustig voort op Facebook, twitter enz enz…
Om dit kracht bij te zetten met een afbeelding dan hier een link
http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/c0.0.403.403/p403x403/379281_484550358269914_1076026110_n.jpg

Morgen ochtend om 7.30u is hij bij radio 538 voor een interview !!!

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gewijzigd door - Asje op 12 Feb 2013 15:28:19


#2

Oh wat leuk, Joep is een van onze favorietjes. Ik vind het toch zo’n leuke knul! Wij stemmen nooit bij dat soort programma’s, maar ik ga wel voor Joep duimen dat-ie gaat winnen!

Groetekes, Sje


#3

Sjeheeee je moet niet duimen maar stemmen hahahaha. Uitzonderingen bevestigen de regel.
Het is ook een leuke knul, heel aardig ook. Ze hebben 3 jongetjes hiernaast en Joep is de oudste, de middelste van de 3 verwend ons meiske steeds met allemaal kleinigheidjes en zover als ik weet hebben ze het “aan” al een heeeeeele poos.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#4

Oh wat leuk die verkering met het jongere broertje van Joep. Als die knulletjes allemaal zo knap zijn als Joep dan hoeven ze niet bang te zijn dat ze zonder vriendinnetjes komen te zitten in de toekomst. Haha!

Groetekes, Sje


#5

ik kijk het bij jou!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#6

Oh gezellig Kim, ik zet de nootjes vast klaar!

Groetekes, Sje


#7

O Sje, kom je ook dan ? Cool, maar alleen voor een stem mag je dr in he, anders krijg je de nootjes op het stoepje. Hahahaha neuuuuu geintje mevrouwtje bijdehand.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#8

WauW ik kijk het nooit maar wat een auditie wat een stem.
Heerlijk om naar te luisteren en te kijken
Vrijdag avond kan ik helaas niet kijken maar ik zou duimen!!

Groetjes,


#9

Sje— geen nootjes… die komen er niet meer in bij ons… doe maar gewoon chipjes

Heb de epipen al in huis, voor als emily ermee in aanraking komt …

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#10

@Asje, viel het op dat ik van de bijdehandjes had gesnoept?

@Kim, oh ja, da’s waar, geen nootjes. Dan maar chipjes, da’s een beter plan. En toastjes!

Groetekes, Sje


#11

Ik vond hem ook heel goed…hij had ook al verkering toch?
Ik weet nog dat er bij hem een gehandicapt jongetje bij was met zijn vader…wat is dat dan van hem?

Ik stem eerlijk gezegd ook nooit…maar ga morgen wel lekker kijken.

Gr, Danielle


#12

Dat was een vriend geloof ik, die gehandicapte jongen.

Groetekes, Sje


#13

Ja dat is een vriend van Joep. De ouders van Joep zijn bevriend met de ouders van die jongen, ongeveer even oud geloof ik dus zodoende dikke vrienden.
Nou, ik stem ook nooit hoor, maar morgen moet het gewoon. Ik weet dat er 2 bussen zowiezo vertrekken uit ons dorp, dus laat staan wat er nog meer op eigen gelegenheid gaat. Whahaha morgen is ons dorpie leeg.
Alleen nu is mijn kleine man ziek, dus bekijken we morgen of het te doen is dat Kimmie en co morgen hier komen kijken.
Alles wat we nu gezien hebben is in augustus of zo al opgenomen, morgen is echter life. Meteen na de shows van afgelopen jaar heeft Joep echter de baard in de keel gekregen, dus hoop dat het goed gaat. Gisteren had hij een interview op radio 538 en daarbij mochten ze ook zingen, nou zelfs met baard in de keel was ie super, ik ben benieuwd.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#14

Leuk hoor!

Zag gisteren een stukje bij RTL Boulevard dat ze al druk aan het repeteren waren in de studio. Dat moeten toch heerlijke dagen zijn voor die kinderen al die toestanden in zo’n studio, lekker verwend worden door de styliste, de kapster en de visagiste, eindeloos mogen zingen wat ze zo graag doen.

Mijn droom is het niet om zangeres te zijn, maar ik kan me voorstellen als het je droom is dat je de tijd van je leven hebt als je nu daar bent om je voor te bereiden op zo’n live-show!

Groetekes, Sje


#15

Ik zou er zelf niet voor willen kiezen om (voor diegene die gaat winnen) van hot naar her te moeten reizen…liedje te zingen en weer door naar het volgende optreden…en die kids zijn niet ouder dan 14 jaar en ik weet niet of zij er zelf al goed genoeg bij stil hebben gestaan hoe hun leven zal veranderen als ze winnen.
Ik ben blij als ik savonds op de bank zit…maar artiesten werken net weer savonds en weekenden om hun geld te verdienen.

Ik ben benieuwd vanavond…vind Joep echt wel goed…hoop van harte voor jullie dat ie wint…komt het dorp ook weer even op de kaart te staan!

Gr, Danielle


#16

Nou asje…ik zit te kijken en moet toch echt wel toegeven dat ie ECHT WEL GOED is!

Gr, Danielle


#17

Prima optreden inderdaad! Ik vond zijn “tegenstandster” geen beste performance neerzetten als ik eerlijk ben, dus ik zou het terecht vinden als Joep straks bij de laatste 3 is.

Groetekes, Sje


#18

Naaaah… Hier snap je toch niks van?? Joep er uit!

Groetjes Manderijn.


#19

Ja, snap ik ook niet! Echt jammer hoor!

Groetekes, Sje


#20

Ik snap het ook niet. Niet dat hij niet won, maar wel dat hij verloor van Irene. Nou, zijn huis is evengoed vet versierd met z
Slingers en balonnen en de tekst dat ons dorp trots op hem is. En dat zijn we ook.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!