The voice kids Joep!


#21

aan de reactie van zijn coach Nick te zien had die het ook niet aan zien komen dat Joep niet in de finale zou staan.
Joep had zeker in de finale moeten staan!


#22

Ja zwelgje dat klopt…bij Nick zo die ogen en zijn hand voor de mond. Die had hem zeker niet zien aankomen.
Ik had het ook wel terechter gevonden als Joep in de finale had gestaan…het was ook minimaal verschil tussen die 2!

Gr, Danielle


#23

Opvallend inderdaad die reactie van Nick! die moest ook even omschakelen.

Groetekes, Sje


#24

Hij is er zelf heel relaxed onder, heeft gewoon een onwijs leuke tijd gehad. Men heeft wel de meesten stemmen uitgebracht voor dit duo hoorde ik van de buren. Is wel leuk om die verhalen te horen ook, ik was gisteren met Kimmie bij de supermarkt toen de buurvrouw ook even een boodschapje ging doen. En op zo`n dorpie is het dan een hot item hahaha, al verstaat Kimmie er nie veul van.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#25

Fijn dat-ie er zelf relaxed onder is. En leuk die achter-de-schermen-informatie.

En als de buurvrouw in jullie dialect praat, dan kan Kimmetje toch gewoon in haar eigen dialect terugpraten. Gewoon om de buurvrouw even wakker te schudden. Haha!

Groetekes, Sje


#26

Zeg Asje, als Joep zijn neus laat zien bij het Kruidvat, kan-ie dan makkelijk aan gouden Voice-muntjes komen? Die missen onze meiden nog in hun boeken namelijk!

Krijgt Joep een mooie bedankkaart van ons!
Ik weet niet of Joep al een vriendinnetje heeft, maar onze jongste is sinds kort weer single! Dus daar mag-ie ook evt. een optie op hebben!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 17 Feb 2013 12:14:47


#27

Zeg, je geeft ze wel makkelijk weg he. Welke muntjes moeten je kinderen nog ? Alleen de gouden ? Ik zal eens kijken of we die dubbel hebben. Kruidvat ligt hier in het dorp niet.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#28

Aan Joep geef ik net zo makkelijk een dochter weg. Volgens mij is dat best een leuke schoonzoon.

Onze meiden hebben inderdaad allebei alle 6 de gouden voices nog nodig en ze hebben Tigo nog maar 1x, dus daar wensen ze er nog eentje bij.

Dus ook voor anderen hier op de site die van die Voice-muntjes hebben: heeeeeeeeeeeel erg welkom! Dank vast!

Groetekes, Sje


#29

Irie hebben we in het goud. Die bewaar ik even, misschien kom ik nog aan meer.
Wel leuk aangezien onze dame met zijn broertje date, worden we straks nog fam ook Sje. Coooooooool

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gewijzigd door - Asje op 18 Feb 2013 20:21:27


#30

Oh dat zou supercool zijn, zo’n asje-esje-bruiloft!!!

Dank vast voor Irie!

Groetekes, Sje


#31

zo stil hé as! wij zijn weer home sweet home… alle muntjes die ik had zijn naar een jongentje gegaan die bij lex in de klas zat… wij hebben wel een poster met handtekening van Joep… duh… lalalalalalala

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#32

Je bent een bofbips Kimmetje!

Groetekes, Sje


#33

Heul erg stil, niks aan.
Ook voor Joep is het gewone leven weer begonnen, hahaha die was alweer aan het blokken voor een proefwerk morgen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#34

Life goes on!

Groetekes, Sje