Testtest

ik heb net een test gedaan, ik ben niet zwanger maar wel twee weken over tijd dat snap ik niet, dus vrijdag doe ik nog een test, ik laat het nog weten!

liefssss, shirley

wanneer hebbje de test gedaan 's morgens of 's middags als de test negatief is kunje er vanuit gaan dat je niet zwanger bent

ik heb en half uurtje geleden de test gedaan smiaddags dus, ik slik de pil maar wilde me stop week houden maar die kwam niet en dat is nu al twee weken zo.

Shirrr.

dan benje niet zwanger als je net van de pil af bent je lichaam heeft tijd nodig om weer in een normal ritme te komen na de pil

het beste is om 's morgens te testen odat daar de meeste hormonen in zitten

okee, ik test zaterdag ochtend dan voor de zekerheid nog een keer. ik ben aan de ene kant wel blij als ik het niet ben. maar als het wel zo was was ik zeker niet teleurgesteld! ik heb het er al met me vriend (2ojaar) over gehad en als het wel zo was zouden we er het beste van maken!

xx Shirrr

quote:
dan benje niet zwanger als je net van de pil af bent je lichaam heeft tijd nodig om weer in een normal ritme te komen na de pil

Dwars door de pil heen zwanger is mogelijk! Bijvoorbeeld als je naast de pil medicijnen hebt gebruikt die de werking van de pil beïnvloeden. Dus al slik je de pil gewoon keurig netjes elke dag, dan nog kun je in zo’n geval zwanger raken.

Sowieso is de werking van de pil niet 100% gegarandeerd, maar iets van 99,??%

Groetekes, Sje

kben vanochtend ongesteld worden, maar het is heel raar, de kleur is anders en het is vast (niet vloeibaar, dus heel dik)

heeft iemand dit eerder gehad?

Lfs, Shirrr

is het donmker van kleur echt donker rood of bruin

quote:
is het donmker van kleur echt donker rood of bruin

het is bruin met af en toe een klein beetje rood.

weet je er wat van?

Shirrr

dat is oud bloed verder geen zorgen om maken heb ht ook geregeld gehad toen ik aan de pil was vooral in mijn stop week

quote:
dat is oud bloed verder geen zorgen om maken heb ht ook geregeld gehad toen ik aan de pil was vooral in mijn stop week

okee, wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben. bedankt!
maar kan ik nog steeds zwanger zijn? ik doe zaterdag ochtend met me ochtend urine een test. de uitslag laat ik sowieso nog weten!

Lfs, Shirrr

hoi shirr, heb je nog een test gedaan??

Liefs en dikke kus brenda en charissa

ik heb een test gedaan en die is weer negatief. maar mijn menstruatie is alweer voorbij, heeft mar twee en halve dag geduurt en had steeds dezelfde kleur. moet ik daarvoor naar de dokter? of weet iemand waar dit mee te maken kan hebben?

Lfs, Shirrr

ik ben zelf erg laat erachter gekomen dat ik zwanger was, ook andere kleur dacht dat het door de stress kwam. Ik zou gewoon voor je eigen even naar de dokter bellen dan kan hij alles even nakijken.

quote:
ik ben zelf erg laat erachter gekomen dat ik zwanger was, ook andere kleur dacht dat het door de stress kwam. Ik zou gewoon voor je eigen even naar de dokter bellen dan kan hij alles even nakijken.

okee ik bel mrogen ochtend even, je hoort het nog wel

p.s. je dochtertje ziet er schattig uit :smiley: je mag je idd een trotse mama noemen!

lfs, shirrr

dat ben ik zeker we horen het wel. succes

nou ik heb de dokter gbeld.
ik heb om half 12 een afspraak.
khoop dat alles wel meevalt want vandaag heb ik mijn eerste examen (nederlands)

Lfs, Shirrr

succes en ook met je examen

Ben benieuwd hoe de uitslag was.

En hoe was je examen gegaan?