Testtest

de uitslag van de dokter:

ik ben niet zwanger. als ik de volgende keer weer overtijd ben moet ik terug komen. en als ik klachten krijg moet ik ook terug komen.

mijn schoolexamen ging super!
via laks.nl heb ik uitgezocht dat 39 punten heb van 50 :smiley:
dus mijn cijfer ligt tusen een 7 en een 8 denk ik.

iedereen bedankt voor de informatie en intresse.
toch blijf ik op het forum,
die moeder/kind sfeer vind ik leuk :smiley:

Liefs. Shirrr

fijn dat je examen zo goed is gegaan, en wie weet mag je je dan binnenkort toch melden als zwanger

Liefs en dikke kus brenda en charissa

het word maar weer vier weken wachten tot me volgende menstruatie.
ik houd jullie op de hoogte :smiley:

Morgen tweede examen Wiskunde. Spannnennnndd…

Lfs, Shirrr.

Hoi mensen…
3 weken geleden 18 mei lag ik met mijn vriendje in bed. Hij lag naakt op me, en toen ging zijn penis erin en eruit. Dus ongeveer 2 sec is hij in me geweest zonder condoom. Ik ben de laatste tijd (weken) dus bang dat ik ongesteld zou kunnen zijn. Ik ben de laatste tijd ook heel erg misselijk en duizelig (kan ook komen door de spanning). Ik zou eigenlijk 30 mei ongesteld moeten worden. (ik ben het volgens mij niet regelmatig, ik let daar niet op…) En nu ben ik 24 mei ongesteld geworden. En toen zei een lerares op school dat dat geen ongesteldheid hoeft te zijn, maar het kan ook een bloeding zijn dat het eitje zich aan het innestelen is. Nu ben ik weer heel erg bang geworden… (Dat weet ik sinds gister) Dus nu heb ik overal op internet ernaar gezocht, en een bloeding kan dus wel. Ik ben nu weer bang dat ik zwanger ben. Ik durf geen test te doen, en ook niet naar de dokter. Is de kans groot? Kunnen jullie mij verder helpen? Ik ben 15 jaar oud.
Groetjes.

Ik zal niet zeggen dat de kans groot is maar de kans is er wel dat je zwanger bent. Ik vind dat als je jezelf gerust wilt stellen je gewoon een test moet halen.Kan ook bij de apotheek of drogist.

Het enige wat je uitsluitsel zal geven zal een test of je huisarts zijn. Je durfde deze stap te zetten met je vriend, dus zou je die stap ook moeten kunnen zetten. In bed een grote meid, dan daarbuiten ook.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

nattallie Ik ben het met asje eens in bed een grote meid
Dan word het nu tijd voor de volgende stap een test doen
Dan heb je zekerheid

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hey allemaal!

daar ben ik weer, ik zou vandaag zaterdag ongesteld moeten worden maar ben het nog steeds niet vandaag naar de dokter geweest. bloed laten prikken, en morgen urine brengen.

ik laat het nog weten!

Liefsss Shirrr

heej shirr, heb je al een uitslag van de huisarts??

de uitslag is er, en is negatief!

ik heb verschillende emoties hierover, maar ik denk maar zo, als ik nog niet zwanger ben dan is de tijd er nog niet voor, Me vriend is er wel al klaar voor, (20jaar) maar wil graag wachten totdat ik me diplome heb (nog 2 jaar w88 dus )

ik wil graag contact houden met ikkeben, als dat mag, ookal ben-word ik geen moeder, ik vind het prachtig hoe jullie het allemaal redden als tienermoeder!

Liefss Shirley.

vind het wel verstandig van je om even te wachten. En bij mij was het ook onverwacht, zou er zelf ook niet bewust voor hebben gekozen hoor. Ga de komende 2 jaar maar lekker genieten van je vrijheid, en van elkaar. Dan kan je over 2 jaar nog eens bespreken of jullie het willen.

Inderdaad verstandig! Nu nog even lekker genieten. Hopelijk wordt je ooit zo’n mooi wonder gegeven en kun je ook daarvan genieten!

Tuurlijk kan ik me de dubbele gevoelens voorstellen. Maar 2 jaartjes wachten is echt geen ramp, geniet en je zult zien dat die omvliegen. Ikkeben is er voor iedereen dus uiteraard kun je gewoon blijven als je dat zelf wilt. We hebben geen criteria ergens staan dat je een ouder moet zijn of zo.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!