Test positief?

lieve mensen ,

eigenwijs als ik ben heb ik vanmorgen een zwangerschap test gedaan , vorige week bij de dokter was die negatief , hij vertelde me dat ik wel een flinke blaas ontsteking had.

maar omdat ik gedurende de week heel veel pijnlijke gewrichten kreeg heb ik er toch nog maar een gedaan .

even een korte uitleg , zoals julllie weten heb ik een auto immuum ziekte waardoor ik gewricht en zenuw ontstekingen kan krijgen tijdens menstruatie en zwangerschap. (een lichamelijke zwangerschaptest zullen we maar zeggen )

nou heb ik vanmorgen dus een trst gedaan van predictor en meteen kwam er een lijn in het venster , niet echt duidelijk maar echt er stond een lijn . een donkere in de controle venster en een hele lichte bij de test venster.

ik kon mijn ogen niet geloven , ik manlief geroepen , die zag het ook , mijn nichtjes waren hier ( 6 en 8 jaar ) sie laten zien en een open vraag gesteld met wat zie je , en ja hoor beiden vertelde dat ze een donkere streep zagen en een lichte streep. ik omschrijf het als je ziet een vage schaduw van een streep in het midden staan , dus echt niet duidelijk .

nu heb ik er net nog maar een gedaan , want die van predictor is al bijna niet meer zichtbaar en die is weer negatief , dit is er een van kruitvat.

wat moet ik hiermee , weten jullie of predictor van die voorgedrukte lijnen gebruikt ? zie ik die dan misschien ?

sorry dat ik een nieuw topic open , ik wist niet of ik hem nou bij die ander er achter moets plakken .

groetjes

Oww wat spannend!! Ik had hetzelfde, eerst negatief met predictor en positief met kruidvat! Uiteraard paar dagen later de predictor ook positief, maar kennelijk is die van het kruidvat gevoeliger? Ik hoop het zo voor je!!!

nou jeetje , dat zou toch wat zijn !
ik ben alleen wel al wat langer overtijd , als je de anedrehalve dag bruin bloed verlies niet mee teltzit ik nu op twee weken overtijd.
toch raar dat ie dan nu pas positief zou worden , nou ja ik heb hem hier voor me en duidelijk een hele lichte verkleuring in de vorm van een streep.
die van het kruitvat was echt negatief , maar inderdaad met het tweede plasje van de dag.
het rare is , ik heb totaal geen zw klachten , alleen mijn gewichten zijn vreselijk aan het ontsteken , overal dikke bulten , rode dikke warme plekken .
nou morgen maar weer een test doen en afwachten maar .
groetjes

ik heb op 18 april een positieve ovu test gehad , twee dagen tekeer getrokken en daarna niet meer omdat ik zo een buin in buikl en rug kreeg , toen pas weer dag of vier geleden dus het moet wel vanaf de 18e zijn als het zo mag zijn .
ik ga morgen gewoon weer testen en dan zie ik het wel.
groetjes

“2 dagen tekeer getrokken”?

Groetekes, Sje

Spannend! Zou het zo zijn? We wachten met jou in spanning af!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

tekeer trekken , hahaha , sje , dat is een andere omschrijving van sex hebben , gemeenschap hebben , klussen !
hahaha , we wachten af meiden.
heb er alweer twee onstoken dikke vingers bij dus dat is inmijn geval een goed teken , hoe meer pijn hoe meer zwanger , beetje vreemd maar in mijn geval is het goed.
morgen weer testen en als die positief is hang ik de vlag uit !
dan mag ik meteen naar het ziekenhuis , om te leren heparine prikken omdat ik een stoling probleem heb ,
afwachten dus maar .

groetjes

Spannend allemaal! Hoop het echt voor je

Liefs

Oh wat klinkt dat dierentuinerig: tekeer trekken. Brrrrrrrrrrrr…
Maar goed, als het maar effect heeft zullen we maar zeggen.

Groetekes, Sje

Jeetje echt superspannend.

Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

oooooooooooohhhhhhhhh spannend… morgenochtend nog een kruidvat test?

Oh wat zou dit fantastisch zijn…!! Ik duim voor je meis.

Hey Wennetje…ik zou maar gelijk zo’n 3-pack tests kopen Mocht het zijn dat hij nu weer zo onduidelijk is, kun je een dag later nog eens testen en je bent dan goedkoper uit.

Toen ik teste… was het ook maar minimaal te zien, lag er maar net aan hoe het licht er in viel, maar er was een streepje te zien…2 dagen later nog een test gedaan en toen hoefde ik niet meer goed te kijken, toen was het gelijk goed duidelijk!!

De test die ik kocht was van het huismerk van de apotheek, in de ‘bijsluiter’ stond dat hoe licht het streepje ook was, de test dan positief zou zijn.

Ik ga opnieuw voor je duimen!!

Ook hier duimen we met je mee, ik hoop het zo voor je heel veel succes morgenvroeg

Groetjes Michelle

Klinkt gemeen, maar ik zou je bijna 4 ontstokken vingers toewensen. Echt meid hier gekruisde vingers en een hoop op een goede afloop.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Ik werd ook gek van die strepen, wel of niet…
Ik heb toen een digitale test ( volgens mij van clear blua of predictor) gekocht. Er komt dan gewoon in letters in het display te staan ZWANGER of NIET ZWANGER.
Wel wat duurder maar er zitten 3 teststaafjes bij en de houder is dus meermalen te gebruiken. Misschien is dat iets?
Ik hoop het echt voor je!!!

Groetjes van Christa

hay ,
nou dames , je lacht je eigen rot met wat ik nu weer heb .
vanmorgen weer een test gedaan , meteen met het urine die door het venster liep bleef er een duidelijke streep staan , maar … hij was / in plaats van netjes van boven naar beneden , hij stond dus schuin over het venster heen .
maar goed wij dachten gelijk een streep dus zwanger (streep is een streep , hoe schuin hij ook staat)
nu komt het , hij ging weer weg !!!
nu zie je er niets meer van .
ik heb gebeld naar predictor en die kwamen aan met dat je hem niet gelijk mag aflezen maar pas na een half uur ofzo , tja , wat moet ik hier nu mee ?
de streep was er direct , hij stond er echt , welliswaar schuin maar hij was er wel.
wij hebben er wel mee lopen draaien , tegen het licht houden , onder een felle lamp gehouden want we wilden een foto nemen van onze schuine streep, hahah.
nu weet ik dus nog steeds niet of ik nou zwanger ben , de klachten van ontstekingen blijven .
en weer eentest verder en nog steeds geen duidelijkheid.
groetjes

pfffffffff weet je nog niets, ik zou de volgende test pas over een paar dagen doen en anders bloed laten prikken via de ha

Groetjes Michelle

ik zou inderdaad even via de huisarts bloed laten prikken.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Nou ik denk niet dat je nog een paar dagen kan wachten , ik zou gewoon nog een test kopen en morgenochtend weer testen. Overigens kan je volgens mij op ieder moment van de dag testen ( staat in de test bijsluiters, iig in die van predictor en kruidvat), aleen moet je dan niet net een uur daarvoor geplast hebben of heeel veel water gedronken hebben.
Wennetje ik duim weer voor je.
Groetjes!