lieve mensen ,
eigenwijs als ik ben heb ik vanmorgen een zwangerschap test gedaan , vorige week bij de dokter was die negatief , hij vertelde me dat ik wel een flinke blaas ontsteking had.
maar omdat ik gedurende de week heel veel pijnlijke gewrichten kreeg heb ik er toch nog maar een gedaan .
even een korte uitleg , zoals julllie weten heb ik een auto immuum ziekte waardoor ik gewricht en zenuw ontstekingen kan krijgen tijdens menstruatie en zwangerschap. (een lichamelijke zwangerschaptest zullen we maar zeggen )
nou heb ik vanmorgen dus een trst gedaan van predictor en meteen kwam er een lijn in het venster , niet echt duidelijk maar echt er stond een lijn . een donkere in de controle venster en een hele lichte bij de test venster.
ik kon mijn ogen niet geloven , ik manlief geroepen , die zag het ook , mijn nichtjes waren hier ( 6 en 8 jaar ) sie laten zien en een open vraag gesteld met wat zie je , en ja hoor beiden vertelde dat ze een donkere streep zagen en een lichte streep. ik omschrijf het als je ziet een vage schaduw van een streep in het midden staan , dus echt niet duidelijk .
nu heb ik er net nog maar een gedaan , want die van predictor is al bijna niet meer zichtbaar en die is weer negatief , dit is er een van kruitvat.
wat moet ik hiermee , weten jullie of predictor van die voorgedrukte lijnen gebruikt ? zie ik die dan misschien ?
sorry dat ik een nieuw topic open , ik wist niet of ik hem nou bij die ander er achter moets plakken .
groetjes