Die digitale is van Clear Blue. En ik hoop zo voor je dat het nu een keer raak is.
Groetjes,
Michèle
Die digitale is van Clear Blue. En ik hoop zo voor je dat het nu een keer raak is.
Groetjes,
Michèle
ben ik weer even ,
heb inderdaadweer testengekocht , wat een geld gaat daar in zitten zeg !
twee van kruitvat ,met zo een pipetje en een predictor.
net even een van kruitvat gedaan , negatief !
ik denk dat ik dus niet zwanger ben , anders had deze ook wel vaag geweest.
morgen ochtend doe ik die van predictor nog wel even , maar denk dat het hem niet gaat worden , en het stomme is , ik heb dan volgens mij mijn ovulatie alweer gemist door dat gedoe met testen , stom he .
ik ga wel nu iets meer leven , dus iets minder alleen maar met zwanger bezig zijn , als het lukt.
gewoon wat meer genieten van andere dingen en lekker vrijen wanneer we zin hebben , nog drie kansen , die moet ik wel benutten maar ik vergat de laatste maanden te leven , dat ga ik nu combineren , leuke dingen doen en dan hopen dat het wel lukt.
natuurlijk horen jullie morgen over de laatste test die ik ga doen .
groetjes
of een sensitest…zeer gevoelige testen die al ruim van de tevoren kan doen.
ik zou idd de ha bellen en een bloedtest laten afnemen.
Meid, ik duim voor je…
Ik denk dat je daar een heel waar woordt zegt Wennetje. Tuurlijk proberen die 3 kansen te benutten, maar vergeet inderdaad niet te leven. Want dat is ook zo belangrijk. Ik duim wel door hoor
Groetjes,
Michèle
Wat knap Wennetje dat je dit kunt zeggen en dat je probeert er niet continu mee bezig te zijn… het is heel moeilijk en vooral omdat de druk van 3 kansen er een grote rol bij speelt … We blijven duimen!
He wat jammer nou, had heel erg graag gelezen dat je test vandaag wel positief was (en bleef)
Hij moet indd wel positief blijven…vandaag kwam ik mijn eerste (positieve) test weer tegen…en hij was dus nog altijd positief.
Indd nog 3 kansen…gewoon lekker je gangetje gaan.
Doe gewoon de dingen van alle dag en geniet van elkaar!
3 Kansen die goed benut zullen worden, daar ben ik zeker van.
Heb/gebruik je ook van die ovulatietesten?
ach meid , ik gebruik al 11 maanden in totaal ovukatie testen , wel met tussen pozes , maar in totaal 11 maanden .
heb netjes twee dagen positieve dagen per maand dus daar moet het ook niet aan liggen.
trouwens een tip , ovulatie testen van kruitvat had ik 8 dagen positief , die zijn dus niet betrouwbaar.
ik lig weer op de bank met een en al ontstekingen , dus ik ga me nu maar eens verdiepen in waar dat vandaan komt , ik gooide het op de zwangerschap maar ben toch bang dat er een andere oorzaak is , helaas , pijn is toch beter te handelen als je de oorzaak weet ,
groetjes en een fijne avond
Jeetje wat vervelend voor je Wennetje. Ik had echt zo gehoopt dat je dit keer wel zwanger zou zijn. Goed van je dat je gaat proberen meer te leven. Even aan iets anders denken is ook heel goed en ik hoop dat je ondanks dat je nog maar een paar kansen hebt toch zwanger raakt.
Groetjes,
Sandra