@inge dat viel indd niet tegen na een half uurtje na mijn berichtje slapen
@michele ik hoop het ook voor je want dit put jullie allemaal uit.
Liefs Michelle
@inge dat viel indd niet tegen na een half uurtje na mijn berichtje slapen
@michele ik hoop het ook voor je want dit put jullie allemaal uit.
Liefs Michelle
Inderdaad, Kijk 6 uur slaap is altijd nog beter dan niks, maar morgan is net een dood vogeltje 's morgens. Ze lacht wel, maar flauwtjes en de heeft rode randen om der ogen.
Groetjes,
Michèle

haj meiden,
wij zijn weer thuis. echt heerlijk om weer thuis te zijn.
Woensdag zijn we weer weg
naar het ziekenhuis dus.
@Michele: ik hoop ook dat het nu wel aanslaat. Rico ligt nu ook onder de wol en die zal ook wel lekker slapen nu, heb m al gevraagd te babytalken tegen Morgan
@Michelle: haha nee ik heb me aardig aan de regels gehouden(NOT)

Héhé! Rico moet ook babytalken met Eef, want die is een beetje ziek. Flink verkouden. Ze zag eruit joh, met haar snotneus en rode ogen! Misschien helpt het als Rico haar even babytalkt? Of zou Morgan dan jaloers worden? Die is ook niet helemaal ok nu.
Maar fijn dat jullie genoten hebben! En dat je ouders de zorg voor Rico even over konden nemen. Dat is ook weleens lekker!
En nu lekker op tijd gaan slapen meid. Hopelijk slaapt Rico ook weer goed in zijn eigen nestje!
Groetjes Rainbow, trotse mama

@Rainbow: arme Eef! oh maar Rico eet graag van 2 walletjes (haha grapje)
ik zal het hem vragen, heeft ie vast geen probleem mee, en morgan snapt dat best wel
Ja ik ben wel lekker uitgerust nu, papa stond om half 8 al op en ik heb nog lekker kunnen uitslapen.
want bij mijn ouders wordt ik zoiezo vroeg wakker vanwege rico die dan samen met mij op de kamer slaapt.
dus uitslapen zat er helaas niet in…NU LEKKER WEL:-d