Och jee wat heftig allemaal zeg! Het zit jullie ook niet mee he… En die vakantie hadden jullie nog wel zo superhard verdiend! Fijn dat jullei nog wel even hebben kunnen genieten, maar toch balen dat er zo’n vervelende herinnering aan zit.
Nou ik hoop dat Rico er gauw weer helemaal boven op is, het arme ventje zeg…
Terug van weggeweest. wat een brak:(
ja ik vertrek morgen voor 4 nachten naar mijn ouders samen met rico, dus dan kunnen we het proberen over te doen, alhoewel we maandag toch weer bij de dokter zitten voor een nacontrole haha maargoed dan NOG mocht hij dan weer niet goed zijn, ben ik nog altijd in een voor mij bekende omgeving…vergeleken toen in preston palace. tjee we wilde eigenlijk nog wel naar spanje gaan maar toch bedacht. stel je voor zeg je zit in een ander land en je kind krijgt zoiets. ik vertrouw artsen al heel moeilijk en als je dan al in het buitenland zit is het helemaal naar lijkt mij. niet dat dat geen goede artsen kunnen zijn maar ja, ben toch nederlandse deskundigheid gewend. en daarbij spreek ik geen spaans…dadelijk begrijpt hij je verkeerd om wat voor rede dan ook… nee dankje zeg.
hij ligt nu maar weer in bed want hij is ontzettend humeurig nog.
zit ook in zn sprong en echt altijd valt dan alles samen.
maar ik wist meteen dat wat hij op vakantie had (voordat hij koorts kreeg) niet alleen een sprong was…zoiets voel je gewoon

Als dat spugen nu weer helemaal terugkomt da nzou ik thuis ook is gewoon mineraalwater gebruiken kijken of het dan weer stopt
Liefs Michelle
Dat is balen van je vakantie, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakte. Hopelijk kunnen jullie tweetjes genieten bij oma thuis.
Jedidia heeft de zesde ziekte gehad, en die had 6 dagen hoge koorts, en toen kwam de uitslag. Toen de uitslag kwam, verdween de koorst ook gelijk, dus het zou best kunnen dat Rico dat had.
Groetjes, Daniella
Oh nee, als je in het buitenland bent lijkt me dat helemaal verschrikkelijk zeg!
Ben je trouwens bij preston palace in Hengelo geweest? Dat ken ik wel, ben er wel eens een dagje wezen zwemmen, is inderdaat een heel mooi zwembad met die regenbuien en gillende apen en die zuilen met vissen er in!
@Mirema: het gekke is dat hij zijn melk opzich niet echt meer uitspuugd maar zijn fruit dus nog wel.
zat zelf ook al te denken toen we nog daar waren om gewoon op mineraalwater te blijven maarja, dan nog spuugd hij zijn fruit wel weer uit hier thuis en daar niet:S
snap er niks van, hetzelfde fruit hoor, gewoon hier in de winkel gekocht…
@mama snoekie: preston palace ligt toch in almelo ipv hengelo?
we zijn dus in almelo geweest
echt supergaaf ja dat zwembad, lekkere sauna en zo’n stoomcabine was echt lekker.

nou meiden, rico en ik vertrekken nu, wilde even doei zeggen
dus bij deze: tot over 5 daagjes!
trouwens…nu zit ik te bedenken dat ik daar ook internet heb, dus als ik tijd heb kom ik zeker op ikkeben
Kus!! ook van Rico!!

Heel veel plezier Inge en ik hoop dat je dit keer wel lekker tot rust komt.
Maar dat gaat vast wel lukken met opa en oma in de buurt.
Groetjes,
Sandra
oh wat lekker meis… geniet ervan je hebt het dubbel en dwars verdient… enne … laat opa en oma maar voor Rico zorgen … voor niemand een straf denk ik zo
…
knuffel van Jurian en zijn mama
dankjewel iedereen
ja ik wilde toch nog even op ikkeben.
ik ben nu echt zwaar moe. ik ga lekker vroeg naar bed, het komt er allemaal uit nu ik minder voor rico te zorgen heb omdat mijn ouders hem regelmatig overnemen.
is wel lekker maar wel lastig dat de vermoeidheid er zo hard uitknalt pff

@michelle: haha, ja ik sliep een half uur later na jou bericht
@Michele: ja ik neem het er ook echt van, ben nog wel moe maar ja, denk dat ik daar maar mee moet leren leven.
Met rico gaat het goed.
We zijn zijn plasje wezen nakijken paar dagen terug, en die was goed. ook met zijn oren ws niks mis.
waarom de pcm niet aansloeg, zit ik nu te denken aan de hand van het bericht van Michele, kan ook zijn ipv bacterieele inectie, gewoon de dosis! ik weet niet wat ie nu weegt, horen we woensdag met rico’s opname… maar goed een maand geleden ws ie 9200, dus kans zit er dik in dat hij gewoon te weinig heeft gehad en de dosis dus niet werkte.
bedankt michele

Geen dank meid, geeft alleen maar weer aan hoe verrekte makkelijk ikke ben is
Wel fijn dat het met Rico en jou weer wat beter gaat. Ik hoop dat de 240 vannacht aanslaat en dat iedereen weer bijtijds slaapt en genoeg slaapt want iedereen is moe bij ons thuis.
Groetjes,
Michèle