Terug van de KNO arts... operatie!

Net terug uit het ziekenhuis en de uitslag was duidelijk, alles eruit, keel en neusamandelen.
De keelamandelen zijn chronisch ontstoken en na 5 minuten stond ik weer buiten met opname papieren. Hij was wel heel lief tegen Senne trouwens.

Hij zei dat het eigenlijk wachten is op de volgende keelontsteking en hij wil niet langer aanmodderen. Ze is wel wat jong maar hij wil geen half jaar meer wachten.

25 februari is de opnamedag. Fijn dat er actie ondernomen wordt maar mijn hemel, wat vind ik het spannend!
Vorig jaar lag ze op 25 febrari ook in het ziekenhuis (met het NORO virus) dus ik heb nu met haar afgesproken dat we het volgend jaar anders gaan doen

Groetjes van Sascha en Senne

Bah, geen leuk vooruitzicht. Maar gelukkig voor een goed doel, het gaat daarna vast stukken beter met haar gezondheid. En wat toevallig dan: wéér 25 februari. Sterkte met het wachten, helaas duurt het nog even.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Nou, vorig jaar werd ze opgenomen op 23 feb maar ze lag er op de 25e ook nog in…

Ah, oké. Nou ja, het is toch nog steeds wel een beetje toevallig

Groetjes,
M

Zeker spannend maar wel fijn dat je daarna waarschijnlijk van die ellende af bent met je kleine meis! Sterkte vast.
lieve groetjes

O, wat spannend zeg!
Je hoopt toch stiekem dat ze nog wat anders dan een operatie kunnen proberen…maar gezien de ‘haast’ van de KNO-arts is het ook wel echt nodig!
Gauw naar de winkel en Nijntje in het ziekenhuis kopen (of misschien heb je die al van vorig jaar…?) Heel veel sterkte voor jullie! Hopelijk voelt Senne zich natijd gauw beter!

Hou je ons op de hoogte?
Groetjes Carolien
en knuffeltje voor Senne van Jasper!

Lilypie Premature Baby tickers

Zou ze al iets begrijpen van Nijntje? Als ik samen met haar een boekje op schoot lees zit ze echt niet rustig te luisteren…

Knuffel terug van Senne!

Een operatie is natuurlijk nooit mooi en al helemaal niet van je eigen kind. Maar als het goed is heb je na de operatie een ander kind. Hoe jonger hoe minder last ze hebben van de operatie.
Marijn wilde 's avonds al weer brood eten alleen mocht dat nog niet. Hij was toen net geen 2 en de tweede dag was hij al bijna de oude weer en at alles weer.

Je zou altijd een boekje met haar kunnen lezen en met een pop of beer ziekenhuisje kunnen spelen en dan zien wat ze ervan oppikt.
En een geluk (tenminste bij ons in het ziekenhuis) gaan ze op leeftijd opereren dus ben je gelijk aan de beurt.
Alvast sterkte

jeetje wat spannend!
en wat rot dat ze ook die keelamandelen nu er al uithalen
normaal zijn ze daar niet zo happig op, om die dingen er zo vroeg al uit te halen.
normaalg ezien gaan eerst de neusamandelen eruit en gaat het dan beter is het goed is het dan nog drama dan pas MET MOEITE halen ze die keel amandelen eruit
erg naar voor jullie en gerum die kleine meid…
beterschap en sterkte en veel succes!
komt goed hoor met de kleine meid!

Misschien nog wel niet inderdaad… maar proberen kan altijd.
En moet ze ook een nachtje overblijven of mag ze meteen dezelfde dag weer mee?

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

@mamavanrico Hij keek in d’r keel en hij was zo stellig! Nou was hij al aan het twijfelen omdat ze al 6x AB heeft gehad wat betrekking had op haar amandelen.
Hij zei dat het wel jong is maar dat dit geen doen is.
Ze ruikt ook echt uit d’r mond en de amandelen zijn zo rood en met vlekken!

En toch staat hij er niet om bekend dat hij ze er snel uit haalt.

@mama van Jasper Ik ga dit weekend even kijken voor een boekje.
Ik heb ook wel 2 kinderboekjes meegekregen uit het ziekenhuis

Spannend, maar fijn dat er een einde komt aan al die ellende! Ik ben 25 februari misschien ook wel in het ziekenhuis… ben dan uitgerekend!

Succes voor de kleine meid!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

@ Dat is zeker niet minder spannend! Maar vast niet in Goes…

Wat fijn dat er iets wordt ondernomen en je meisje straks hopelijk van haar ellende is verlost! Ik hoop hier ook snel op beterschap en anders is mijn dochter naar alle waarschijnlijkheid het volgende seizoen aan de beurt.

mama1980

@mama1980 Heeft de KNO arts dan niet gezegd wanneer het bij haar wel zou kunnen gebeuren? Bij jullie is het nu ook wel erg aanmodderen zo!

@ MamavanRico
Bij Marijn hebben ze ook gelijk biede eruit gehaald. Amandelen schijnen tot het tweede jaar een functie te hebben. Ik heb zelf ook zoiets van gelijk alles eruit hoeven ze ook maar 1 keer geopereerd te worden.

He toch, een operatie voor zijn kleintje is niet niks! Maar als het helpt…En 25 februari is dan niet haar datum he? Arm vrouwtje…Hopelijk gaat alles goed en heeft Senne straks nergens last meer van!

Groetjes Rainbow, trotse mama

hier is in december alles dr uitgehaald , sindsdien niet meer ziek geweest, voorheen zat hij bijna elke maand wel aan de antbiotica.

hopen dat ze snel opknapt van de operatie, hier was hij de volgende dag alweer lekker aan het spelen, eten ging nog bijna 1 week moeilijk maar drinken is dan het belangrijkste

before you judge me, try hard to love me

Wat ik me afvraag:

Ze halen de amandelen er liever niet uit onder de 2 jaar omdat ze dan nog een functie hebben. Waarschijnlijk dat ze infecties tegen houden.
Zou Senne er dan niet wer eerder ziek door worden?

Of hebben amandelen een andere functie?

@sascha en senne, ja in principe wil hij het liefst wachten tot volgende herfst. Dit omdat volgens onze kno de buisjes bij erg jonge kindjes gemiddeld maar max een half jaar blijven zitten en er dan vanzelf weer uit vallen. Ze zou er dus nu slechts een aantal maanden nog baat bij hebben tot het voorjaar en tegen de tijd dat de herfst dan weer begint en het waarschijnlijk weer het hardst nodig zal zijn zullen ze er al uitgevallen zijn en moet het weer opnieuw. Om deze reden wil hij wachten tot volgende herfst en deze komende weken/maanden tot het voorjaar nog even door proberen te komen. De meningen over het wel of niet uitvallen van buisjes en de tijd die daaroverheen gaat zijn verdeeld hier, maar dat is wat de kno hier zei.

mama1980

Gewijzigd door - mama1980 op 08 Feb 2011 16:47:35