Terug van de KNO arts... operatie!

Ik hoop ook dat dat het beste is voor Senne want ondertussen ben ik toch ook wel aan het twijfelen. Het is nogal niet niks voor zo’n kleintje en ze is nog zo jong

Ik twijfel vooral omdat het de laatste 2 weken zo goed gaat… ik weet ook wel, 2 weken is niets maar toch, ik ben hier al zo blij mee!

Buisjes waren niet nodig, d’r oren zijn rustig. Al was dat 3 weken geleden wel anders… stom dat ik dat niet heb gezegd!!

Groetjes van Sascha en Senne

Als ze echt te jong zou zijn zouden ze echt niet opereren hoor. Waarschijnlijk zijn ze chronisch ontstoken en heeft ze binnen korte tijd weer een kuurtje en ja dat is ook niet goed omdat ze er al meerdere heeft gehad. Wat precies de functie van de amandelen is weet ik niet.
Je zou kunnen vragen of ze ook nog naar haar oortjes kijken en als het dan nodig is kunnen ze die zo doorprikken als er vocht achter zit. Hebben ze bij Marijn toen ook gedaan.
Ik zou de operatie gewoon door laten gaan. Ik heb tot op de dag geen moment spijt gehad omdat Marijn geen last weer heeft gehad. Dus ja of vaak een ontsteking of een operatie en hopelijk geen ontstekingen meer. Maar dat is zoals ik het zie

ik snap niet wat er bedoeld wordt met "een functie hebben"
wat voor functie?!
amandelen in de neus kunnen overigens weer aangroeien als ze niet tot “het eind” worden weggehaald
ik weet dat ze bij sommige echt geknipt worden maar bij sommige wordt ook wel is een deel "weg geschraapt"
en volgens mij groeien ze dan gewoon weer aan
ja of ik lul onzin hoor ik weet het ook niet meer, inge moet naar bed