Terug naar nachtvoeding ?!?!

Haha, dan wordt het lastig wassen met zo’n schattig kaal koppie. Die van ons krijgt z’n haar net weer terug. Joepie! Was toch wel erg kaal…

Grappig mini-boy, ik vind Natusan heerlijk ruiken…

Alles went, kan ik me voorstellen. Maar lastig lijkt het me wel. ook zo’n maatverschil. Heb gelukkig de standaard maat (40) en die zijn altijd uitverkocht…dus daar schiet je ook niets mee op!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik was ook tot mijn eerste kaal, daarna had ik 3 haren op mijn hoofd en mijn moeder was bang dat het nooit wat worden zou. Inmiddels heb ik zo’n kop met haar dat ik extra dikke elastieken nodig heb om het in een staart te doen. En tijdens de zwangerschap was het nog dikker. Ik werd er gestoord van. Kwa lengte was ik er wel blij mee, het groeide als kool.

Enne het went hoor. Ik heb kledingmaat 36. Mijn buik is niet echt strak, dat komt ook omdat ik gestopt was met roken een half jaar voor ik zwanger werd, dus daar had ik al een beetje buikje van. Nu is het euvel sporten of een maatje groter… Hmm ga denk ik maar voor het maatje groter. Alleen moet alles meestal korter gemaakt worden. Ben maar 1.60m…

Groetjes,

Michèle

Hoezo, off topic?

Maarre, maatje 36 klinkt erg goed hoor. En dat buikje, hier ook. Schijnt vanzelf weer strakker te worden en tot die tijd: geduld en misschien een maatje groter! Haha, dan zal mijn vriend je woest aantrekkelijk vinden waarschijnlijk. Die heeft het wel op vrouwen met lang, vol haar… Ik heb het halflang, maar had het ooit veel langer. Afgeknipt voordat ik hem kende. Ook al kende hij me toen nog niet, hij neemt het me toch kwalijk…

Doei!

Ha ha ha ze slapen 1 nacht door (hopelijk was dat niet de laatste) en je hele topic klopt niet meer

Ga wel voor het maatje meer. Ik ben heel eerlijk en te lui om naar een sportschool te gaan. Moest er al niet aan denken voor Morgan maar nu helemaal niet meer om na me werk nog daarheen te moeten en zo. Dus dan maar 38 voorlopig.

Ha ha ha toen ik mijn vriend leerde kennen 3 jaar terug had ik het opgeschoren. Nu hangt het ver over mijn schouders… Sorry mijn haar groeit heel heel heel snel. Om de 6 weken max verven anders heb ik een laag uitgroei waar je eng van wordt. Je wilt ook niet weten hoe het eruit zag na de bevalling. Was blij dat ik weer kon verven… )

Groetjes,

Michèle

Ja, wil ik wél weten! Ik heb het gewoon geverfd tijdens de zwangerschap, dat kon zei m’n kapper. Nou ja, heb een gezond kind gekregen dus kon in ieder geval geen kwaad. En dan groeit je haar inderdaad snel zeg! Opgeschoren? Hmm, ik ga toch voor wat langer denk ik…word er anders uitgezet vrees ik…

Sportschool…ben sinds een maandje weer bezig, maar moet me werkelijk erheen slepen. Ga gelukkig met een vriendin, anders werd het helemaal niks. Ben ook veel te lui. Maatje 38 heb ik helaas niet (eerder 42), dus kan het me eigenlijk niet permitteren om lui te zijn. Dus daarom maar stoer aan de halters hangen, wie weet wat we ermee bereiken! En veel met de kleine wandelen, is natuurlijk ook gezond!

Eh ik heb het ook laten groeien toen ik Mervin leerde kennen hoor, die vond lang ook leuker. Enne ik wilde wel verven, maar het pakte niet. Ik kan tijdens mijn periode ook niet verven. Maar er zitten nu wel wat gespleten punten in hoor dus ik ga volgende week lekker naar de kapper als Morgan naar de creche is.

Nou ja ik vind dat je daar wat aan moet doen als het je zelf stoort, niet voor iemand anders. En ik stoor me niet genoeg zeg maar. Misschien als Morgan iets ouder is en we de rest van de week vroeg kunnen gaan slapen. Maar nu heb ik er echt de puf niet voor. Ik ga zo haar kleren voor morgen klaar leggen en haar tas vast pakken. Ze gaat morgen en overmorgen wennen op de creche. Zal wel blij zijn als morgen de nieuwe luiertas komt. Die is groter dan dat ik nu heb en zijn eigenlijk twee aparte tassen. Mijn schoonzus had er 1. Zag er erg iedeaal uit. Deze wordt zo’n rotzooitje. En dan ga ik daarna als ik gepakt heb morgan lekker insmeren met de lavenderbodylotion van Natusan. Morgen krijgt ze het hele verhaal. Hopelijk reageert ze er goed op, op elk punt. Dan hebben we vanaf volgende week een rustpunt elke avond want dan gaat ze dus elke dag in bad. Vind ik wel zo fris na de creche. Nu gaat ze om de dag, maar ze is op zich ook nergens nu.

Groetjes,

Michèle

Hoi,

Spannend, wennen op de crèche! Dus je hebt het rijk alleen? Ben benieuwd hoe het is gegaan! Vond je het moeilijk om haar heen te brengen of heeft papa het gedaan? De eerste keer heeft m’n vriend het gedaan, ik vond het te moeilijk. Hij liep weg met Erik en ik stond in de keuken te brullen, haha. Maar het ging zo goed, dat ik er de tweede keer geen problemen meer had. En nog steeds niet. Erik gaat twee dagen en ik vind dat ook wel genoeg moet ik zeggen, ben altijd wel blij als ik hem weer kan halen. Hij hoort toch gewoon bij ons, haha.

Groetjes!

Ik heb in mamma hoekje een stukje gezet over de creche. Maar ik moet zeggen het viel me mee. Ik heb haar zelf gebracht, en het was voor vandaag maar twee uurtjes. Wel even de stad in gegaan om een andere slaapzak te halen en de tijd te doden zeg maar want naar huis voor die twee uur was te kort. Morgen gaat ze tot een uur. Dan heb ik thuis het rijk alleen. En misschien omdat ze meteen zo rustig zat bij de leidster dat ik haar zo ‘makkelijk’ achterliet hoor. Maar denk als ik straks op me werk zit misschien wel de nijging heb om steeds te bellen. Maar dat zal ik niet doen, is voor hun niet te doen al die hysterische moeders

En Morgan gaat vier dagen. Maar ja wij werken beide full time dus geen andere optie.

Groetjes,

Michèle

Fijn dat het goed voelde, da’s een goed begin. Zal ook even in het andere forum kijken dan…

Groetjes!

Zeker, ze was alleen bekaf…

Groetjes,

Michèle

Erik is die dagen ook altijd erg moe. Hij ligt ook altijd wat te jengelen als ik hem kom halen, dan is 'ie moe van alle indrukken en is het echt klaar. Gelukkig is het vrij snel over als we thuis zijn en slaapt 'ie er ook niet slechter van 's nachts. Ach, hoe ouder ze worden hoe makkelijker het verwerken van de prikkels zal zijn denk ik.

Ze heeft ook niet echt gehuild vandaag. Ze was wat ik al zei wel heel erg onder de indruk van het mobiel. En ik maar denken dat ze dat niks zou vinden. Maar integendeel. Ach wat ik al zei hebben we een kado voor onder Oma’s boom. zoveel speelgoed heeft ze trouwens zo ie zo nog niet.

En morgen gaat ze langer, kijken hoe dat gaat. En ik hoop eigenlijk dat ze er nog beter door slaapt. Dat ze bijvoorbeeld niet door heeft dat ze haar tul kwijt is.

Ik zie alleen denk ik mijn luiertas niet meer komen vandaag. Snap niet waarom ze zeggen dat ze hem vandaag leveren dan. Er is echt nog niemand aan de deur geweest. Ga zo de oude maar weer pakken. Gelukkig liggen er nog luiers en zo op de creche, en heb ik die lichtere slaapzak nu dus iets minder stauw werk straks.

Groetjes,

Michèle

Is het misschien een idee om een aantal dingen gewoon op de crèche te hebben liggen? Weet niet of het mogelijk is bij jullie, maar bij onze crèche hebben we de luiers, verschoonkleding, slaapzakje, speentje, etc. gewoon daar liggen. Niks geen gesleep dus met luiertas, maar alleen telkens voeding en flesje meenemen. Scheelt een hoop inpakwerk en nadenken op de vroege morgen…

Ja luiers neem ik mee, maar zorg ik dat er wat voorraad in haar mandje ligt en ze heeft een fles daar. Ik heb een extra besteld daarvoor. Voordeel is dat niemand anders zo’n fles heeft. En er ligt een speen, voeding moet ik inderdaad meenemen en kleertjes. Dus op zich kan deze tas voor de creche wel. Al neem ik wel haar slaapzak weer mee naar huis want het is zo’n badstof van de Hema ook makkelijk als we een keer ergens heen gaan. Maar die andere luiertas is makkelijk als ik dus wel der hele hebbe en houwe mee moet nemen. Enne ik ben zo’n muts van bestellen dan ook hebben, kan ik kijken en zo. Ben net een klein kind alle vakjes bestuderen en zo.

Groetjes,

Michèle

Haha, leuk toch? Daar zijn we vrouwen voor, om dat soort leuke babyspullen te kopen. De papa’s die ik om me heen zie interesseren zich daar toch heel wat minder voor. Inclusief de papa van Erik, haha. Heb ik een keer nieuwe kleertjes voor hem gekocht, is het van: “Leuk.” En dan nog amper hardop uitgesproken, haha. Het zal wel, denkt 'ie dan. Nou ja, als wij het maar leuk vinden!

haha dat kleertjes verhaal ken ik…of ligt zijn kast nog niet vol genoeg … grr… beetje duwen dan kan er nog genoeg bij!!

Ha ha ha ik heb wat dat betreft een bijzondere pappa rondlopen. Hij heeft zelf haar eerste roze jurk gekocht en hij vind winkelen leuk zowel voor mij als voor haar. Niks geen probleem hij staat nog eerder bij de h&M en Zeeman als mamma en gezien hij voetbalt heb ik gewoon mijn eigen David Beckham, Alleen vind ik de mijne knapper en een stuk slimmer

Maar over bijzonder gesproken. Morgan had weer een feestje vanacht en pappa en mamma waren weer van harte uitgenodigd. En je raad het nooit pappa is er uit gegaan om een 90cc flesje te maken. Oke hij is er daarna weer ingedoken, maar hij was wakker en hij was eruit. Dat mamma daarna nog tot half vier vier uur (ik durfde niet meer op de klok te kijken) bezig is geweest mevrouw stil en slapend te krijgen is een ander verhaal. Ik ben dan ook lekker terug gegaan nadat ik Morgan naar de creche gebracht had. Ik wijd het maar even aan het nieuwe van de creche en de inentingen woensdag, en ben blij dat zij een week creche en ik een week vrij heb nog zodat ze een week in het ritme komen kan. Maar mensen kinderen wat was ik brak vanmorgen.

En het erge is, op wat tulactie na weet ik dat ze door kan slapen want ze heeft het twee nachten gedaan. Ze heeft wel 3 uur aan een stuk door geslapen op de creche dus dat is op zich een goed teken en ze lachte breed naar de leidster toen ik haar bracht. Ik weet niet ik hoe verre ze al herkenning hebben, ze heeft haar pas 1 keer gezien, maar ik vond het een goed teken. Nu maar hopen dat mamma en dochter weer wat rust krijgen. Ze slaapt nu ook en ik heb haar een uur te vroeg de fles gegeven, maar misschien wel goed dat ze nu 22.00 de laaste krijgt want ze is best moe. En anders gaat ik er wel weer uit vanacht…

Groetjes,

Michèle

Hulde! Wat kunnen ze je verrassen hè, die kerels…
Goed van 'm. Wel balen dat het weer bal was, maar gelukkig kon je er zelf nog eventjes weer induiken. We blijven duimen voor weer hele nachten zonder kik doorslapen…

En mini-boy: inderdaad, goed aandrukken en dan past er heeeel veel in zo’n kast…

Ja ik hoop dat ze na volgende week lekker in haar ritme zit. Ze moet dan zo ie zo helemaal uit haar aprongetje zijn en gewendt op de creche, Echt ik wou dat ze 's nachts net zo vast sliep als wanneer ze thuis kwam van de creche. Ze ligt in haar berenpak te slapen. Ze sliep zo vast dat ik haar zo weggelegd heb. Of ze nou een slaapzak aanheeft of dat pak…

Maar goed we hebben dus nog een volle week en dan mag mamma weer aan de bak. Op hoop van zegen zeg maar.

Enne die kasten ken ik. Morgan is nu 58,5 cm, maar omdat ze zo smal is past ze ook maat 50 nog. Dus ik heb pas 3 dingen uit de kast gehaald, maar er komt wel steeds bij want de oma’s, tantes en mamma & pappa winkelen wel. Ach anders pappa nog een kast laten bouwen

Groetjes,

Michèle

Wat een verschil! Erik was bij de geboorte al 57 cm, haha. A.s. dinsdag weer naar cb. Ben benieuwd hoeveel hij nu weegt en hoe lang hij is. Draagt in ieder geval al maatje 74…