Ha ha ha ik heb wat dat betreft een bijzondere pappa rondlopen. Hij heeft zelf haar eerste roze jurk gekocht en hij vind winkelen leuk zowel voor mij als voor haar. Niks geen probleem hij staat nog eerder bij de h&M en Zeeman als mamma en gezien hij voetbalt heb ik gewoon mijn eigen David Beckham, Alleen vind ik de mijne knapper en een stuk slimmer ![]()
Maar over bijzonder gesproken. Morgan had weer een feestje vanacht en pappa en mamma waren weer van harte uitgenodigd. En je raad het nooit pappa is er uit gegaan om een 90cc flesje te maken. Oke hij is er daarna weer ingedoken, maar hij was wakker en hij was eruit. Dat mamma daarna nog tot half vier vier uur (ik durfde niet meer op de klok te kijken) bezig is geweest mevrouw stil en slapend te krijgen is een ander verhaal. Ik ben dan ook lekker terug gegaan nadat ik Morgan naar de creche gebracht had. Ik wijd het maar even aan het nieuwe van de creche en de inentingen woensdag, en ben blij dat zij een week creche en ik een week vrij heb nog zodat ze een week in het ritme komen kan. Maar mensen kinderen wat was ik brak vanmorgen.
En het erge is, op wat tulactie na weet ik dat ze door kan slapen want ze heeft het twee nachten gedaan. Ze heeft wel 3 uur aan een stuk door geslapen op de creche dus dat is op zich een goed teken en ze lachte breed naar de leidster toen ik haar bracht. Ik weet niet ik hoe verre ze al herkenning hebben, ze heeft haar pas 1 keer gezien, maar ik vond het een goed teken. Nu maar hopen dat mamma en dochter weer wat rust krijgen. Ze slaapt nu ook en ik heb haar een uur te vroeg de fles gegeven, maar misschien wel goed dat ze nu 22.00 de laaste krijgt want ze is best moe. En anders gaat ik er wel weer uit vanacht… ![]()
Groetjes,
Michèle