Morgan ligt al 3 nachten weer in haar eigen bed en daar slapen is geen probleem. Wat wel een probleem is dat ze om 22.30-23.00 de laatste voeding krijgt en om half 2-2 uur wakker wordt. Dan ga ik haar tul geven en is alles eigenlijk wel weer oke tot een uurtje daarna. Weer wakker weer tul en dan om half 4-4 uur weer maar dan is ze niet meer stil te krijgen. Ja na een uur brullen valt ze onrustig in slaap. Hiervoor heeft Morgan bij ons geslapen en sliep ze door tot 5-6 uur, alleen na het verhogen van haar fles wer het 7-8 uur maar dat begon weer langzaam af te zakken.
Het is nu dus al 4 nachten bal en zowel ik als Morgan zijn een beetje op. Nou weet ik dat het niet slim is, maar ik zit er over na te denken om haar om half 3 weer een voeding te gaan geven. Liever een half uurtje dan een hele nacht en als we er allebij baat bij hebben. Alleen ze zit nu op 5x165= 825 dus moet ik haar nu naar 6x165=990 zetten of 6x150=900, want ik weet niet of terug naar 6x135=810 een optie is want dan krijgt ze weer minder dan ze had en dan krijgt ze misschien weer honger.
Of heeft iemand een andere optie voor de nacht?? Help ik ben een beetje moe.
Groetjes,
Michèle