Hij zegt altijd neem de plantnespuit dan. Ja ja ja dan lig ik in een nat bed en hij slaapt door… Echt soms… ![]()
Ja dan weet je dat je je inderdaad niet geweldig voelt nee. Maar ik moet zeggen ik voel me lichamelijk wel goed weer hoor. Soms nog wat last van de keizersnee. Alles in nog gevoelig als dat het natuurlijk een lange herstelperiode nodig heeft. Het doet geen pijn, maar het kan wel jeuken ook onder me huid. En ik slaap nu ook wel natuurlijk als Morgan 's morgens doorslaapt.
En 1-12 gaat Morgan naar de creche en ik moet pas 8-12 beginnen dus ik heb een aantal dagen om me huis lekker aan kant te krijgen en ik heb de laatste vrijdag voor ik naar me werk moet weer afgesproken met een vriendin. Eerst ga ik 's morgens lekker naar de kapper en daarna gaan we naar de Haagse Markt. Mannetje moet tot 4 uur werken en Morgan zit inderdaad op de creche.
Ik heb voor vanacht betere hoop. Ze heeft wel steeds geslapen tussen de voedingen, maar dat waren powernapjes van 1 a 1.5 uur. Dus een uur voor haar eten steeds wakker. Lekker met haar gespeeld. Optrekken en ze rolt nu ook met hulp van mijn duim. Het gaat nog wat houterig maar het begin is er. Dus ze heeft in plaats van hele lange slaapjes misschien maar 2.5 uur geslapen na de ochtend. Dus hopelijk is ze vanavond lekker moe. Ze gaat zo ie zo in bad. Ze had uitslag gekregen van waarschijnlijk zwitsal lavendel, maar ik zeg net tegen Mervin volgens mij kon ze wel tegen natusan. Dus morgen gaan we even de lavendel badolie en bodylotion halen met lavendel. Nog rustgevender. En als ze daar ook op reagereerd dan is het gewoon neutral voorlopig zo niet dan hopen dat dat goed werkt.
En als ik straks wat langer weer aan het werk ben zal ik ook zeker zulke momenten creeeren voor mezelf hoor. Ik ben dol op ikke momenten. Ik doe het nu ook wel eens, Dan is Morgan voor pappa en dan bemoei ik me nergens mee. Ga ik lekker douchen en mezelf vertroetelen. Gewoon even ik en alleen ik. Knap je ook van op.
Groetjes,
Michèle