Ten einde raad?!?!?

hallo allemaal.

Ik hoop dat iemand hier misschien wat tips voor mij heeft mijn dochter is nu ruim 8 maanden en het slapen s nachts is echt een ramp.
Ze slaapt niet in haar eigen bed maar bij mij in bed mijn man op de bank want dan heeft stacey de ruimte.
Ze word gemiddeld per nacht 10 a 15 keer huilend wakker wilt ze een slokje water en gaat ze weer verder slapen en dan een half uur later weer en dan weer en ga zo maar door.
Ze slaat en schopt om zich heen en gaat heel erg huilen ik heb geen idee hoe dit kan en wat ik er aan kan doen.
Ik heb al van alles geprobeerd kinival, het bed gedraaid, vroeg of laat naar bed, in bad voor ze naar bed gaat en noem maar op.
Overdag is ze harstikke lief en vrolijk en dan is het slapen geen probleem
Heeft iemand tips voor mij???
Of het zelfde meegemaakt?

Groetjes

Mama van Stacey

Ik heb dit sinds 3 nachten ook met mijn zoontje Tijs van bijna 8 maanden. Bij hem is het honger, want ik geef hem ook water, en tien min later begint het weer van voorafaan! Terwijl als hij een fles krijgt, die gelijk leegdrinkt en weer slaapt als een blok. Hij kreeg al heeeel lang geen voeding tijdens de navht, dus ik denk dat het een periode is.

En mss toch in haar eigen bedje leggen. Regelmaat. Misschien zijn die verschillende slaapplaatsen erg verwarrend voor jullie kleine…

Gewijzigd door - marieke1980 op 06 Oct 2008 08:29:57

Even het CB bellen. Ons meiske sliep toen ook bij ons in bed maar sliep dan ook wel. Alleen in haar eigen bedje dus niet. Ze wilde dus alleen maar lekker bij mama slapen en het advies was dit niet meer toe te staan ondanks dat ze huilde. Niet leuk, maar het werkte wel ( is ergens een topic over ) Maar aangezien jullie meiske dan alsnog zo onrustig is denk ik dat hier een andere oorzaak voor is, misschien inderdaad toch honger of zo. Vandaar dat ik echt denk dat je beter even contact op moet nemen met het CB. Wellicht een andere voeding voor het slapen gaan misschien ?

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gewijzigd door - Asje op 06 Oct 2008 08:41:43

Hallo,

ik heb al contact met het cb gehad zijn ook hier thuis geweest en hun advies was om in haar eigen bedje te laten slapen ik ben er weken mee bezig geweest en sindsdien is ze eigenlijk zo zodra ze in haar eigen kamer is raakt ze helemaal in paniek.
maar misschien heeft ze dan toch honger.
kan het altijd even proberen om haar s nachts wat te laten eten

Mama van Stacey

Wat voor een advies hadden ze je precies gegeven ?

Ik zou proberen met haar te spelen op dr eigen kamertje omdat ze dus blijkbaar paniekerig word nu. Speel er lekker kiekeboe. Haar slaapkamer moet een veilige haven voor dr zijn. en wellicht een andere voedng voor het slapen gaan waar ze langer mee toe komt.

Bij het cb hadden ze mij het advies gegeven om haar gewoon in haar eigen bed te leggen en te laten huilen.
En dat net zo lang volhouden tot ze vanzelf gaat slapen.
Maar het is eigenlijk sinsdien alleen maar erger geworden het is nu ong 2 maanden aan de gang.
En het gaat me behoorlijk opbreken

Mama van Stacey

je kind eten geven 's nachts zou ik niet meer doen dan komt ze telkens
ik zou haar gewoon laten huilen

Ik geef Tijs wel gewoon een fles als hij honger heeft. En hij komt echt niet elke nacht, eerder als hij een sprongetje heeft, dus ik denk dat het heus wel eens kan voorkomen dat een kleintje trek heeft 's-nachts… Vooral tijdens een sprongetje. Normaal slaapt-ie gewoon keurig de nacht door. Ik laat hem eerst ook huilen maar na een half uur zal er toch wel iets zijn, lijkt mij… Dat is bij Tijs…HONGER!! Haha…

wanneer je kondje honger heeft en je geeft haar fles hoef jij er maar 1 keer uit. nu is het veel vaker en kon je niet aan je eigen rust toe.

En daarbij wat is je eigen gevoel? Vind je het prettig je kindje t elaten huilen?

Dit was mijn topic hierover destijds
http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=2283

Het advies van het cb was laten huilen. We moesten er zelfs rekenig mee houden dat ze de eerste nacht 4 uur zou kunnen huilen, de 2e nacht 3 uur, de 3e nacht 2 uur enz. Dus we hadden ons schrap gezet. Maar het huilen was langggggg zo erg niet als we dus dachten en het heeft wel gerwerkt. Je kunt dit alleen maar doen als je er ook volledig achter staat hoor, ik had nl wel al het idee dat onze kleine dame gewoon een loopje met ons nam.

@Loesje: Wanneer je kondje honger heeft? Hahaha… Maar van de rest ben ik het helemaal eens met je!!!

laat ze eens overdag lekker op haar kamertje spelen!
Het kamertje moet natuurlijk ook leuk voor haar zijn he.
Misschien haalt dit de paniek wat bij haar weg!
Verder zou ik ze laten huilen klinkt hard maar ze weten het zo van als ik huil komt mama wel en mag ik eruit.
Gewoon in bed stoppen en in haar bedje laten liggen tot de volgende ochtend!
Duurt even hoor maar laat niet met je sollen!
De aanhouder wint

succes groetjes Gytha

Hallo allemaal,

Bedankt allemaal voor jullie reacties!!
Ik heb vandaag toch weer contact gehad met mijn huisarst ( eerder ook al )
en hij wilt me toch doorsturen naar de kinderarts.
Het is nu al ong 2 maanden aan de gang en haar laten huilen dat is egt de oplossing niet.
Ik ga morgen bellen voor een afspraak en dan hoop ik dat ik snel terecht kan!

Mama van Stacey