Hallo iedereen!
Zoals sommige weten ben ik 7 januari bevallen van Malin Rosalie. Mijn man en ik wisten niet of we (als het een meisje zou worden) onze dochter wel Malin moesten noemen… Maar met een paar tips van jullie hebben we toch voor Malin gekozen!!
Wij, zoals de meeste ouders doen, de naam bekend gemaakt aan de grootouders, vrienden en onze kinderen… Grootouders allemaal enthousiast, complimentjes van vriendin voor de mooie naam, en de oudste kinderen wisten dat we de naam van het JESC hadden!! Wij waren natuurlijk blij, want niemand vond het een slechte naamkeuze…
Zitten we afgelopen vrijdag bij oma, mijn moeder, verteld ze me dus dat ze de naam Malin toch iets te scandinavisch vind! En dat ze het niet zo’n leuke naam vindt… Malin komt oorspronkelijk ook uit het Zweeds en Noors, en we hebben de naam ook ‘gestolen’ van het Noorse meisje Malin die zo’n ongelofelijk schattig nummer zong, maar het is een soort van ‘Sanne’ in het Zweeds/Noors… Gewoon een doodnormale naam dus!!
Ik zit nu weer een beetje met een schuldgevoel of ik de naam niet eerst aan mn moeder had moeten vertellen… Zelf ben ik nog wel blij met de naam, en mijn dochters ook hoor!
Groetjes Mariska,
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie en Malin