Té Scandinavisch

Okee iedereen, schijt dus aan mijn moeder
Nee hoor!! Heb haar gewoon verteld dat wij deze naam geweldig leuk vinden en dat zij daar een keer niet over mee mag beslissen!

Groetjes Mariska

C:\Documents and Settings\Mariska\Mijn documenten\Mijn ontvangen bestanden\Noujaa\Meidenn

ben ik helemaal met je eens.
die opa&oma’s ook altijd

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Inderdaad!!
En ze zullen je ook nooit eens met rust laten!!

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

quote:
die opa&oma's ook altijd

hihi dat is zo, die zijn wel lief hoor, maar soms is het te veel van ‘zou je het niet beter zo doen?’ of “waarom zo? ja weet niet dat het goed is?” “wij deden dat anders hoor…”…enz…

groetjes van Samya ,mama van Alyssa

quote:
Inderdaad!! En ze zullen je ook nooit eens met rust laten!!

Whahahaa Nee zeker weten niet!!!
Alleen s’nachts laten ze je met rust
dan mag je het helemaal zelf doen.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Ja, als de kinderen vervelend worden gaan ze het liefst weer naar huis!
Nee hoor, ze zijn wel lief en helpen goed hoor, maar soms toch iets te veel van het goede

Groetjes Mariska,
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie en Malin

quote:
Alleen s'nachts laten ze je met rust

al een geluk anders waren er geen baby’s!! hihihihi

groetjes van Samya ,mama van Alyssa

quote:
die opa&oma's ook altijd

GOH!! Dat iedereen zoveel last heeft van de opa’s en oma’s!! Ik zie mijn vader en moeder dagelijks (wonen om de hoek) en zelfs )mijn opa en oma komen wekelijks hier over de vloer (wonen ook om de hoek, hihi)
Mijn ouders zeggen nooit: Zou je niet beter… of Doe je dat zo… Ze geven nooit ongevraagd advies. Ik vraag best wel veel aan mijn moeder (hoe het met ons was enzo) en dan verteld ze honderduit hoe zei het deed enzo. Ze wil het dus vooral met me delen. Zij vind dat we het azelf moeten ontdekken, het ouderschap. Je eigen weg erin vinden. En ze vind ook, dat als ze het er niet mee eens zou zijn, dat het haar zaak niet is. Ideaal dus!!!
Mijn opa en oma daarebtegen…GRRRRRRRRRR

Groetjes Charon,
mama van:
Thomas

Robin