TE heet voor Rico.. Doodsbang om te slapen?

Ik hoop snel een reactie want dit is echt even een nood kreet.
Het is hier op rico’s kamer ZO heet hij wil niet slapen hij krijst al een uur de hele boel bij elkaar en vanmiddag sliep ie ook al niet door de hitte.
heb alles geprobeerd hij heeft een nat koud washandje in zijn bed dat ie wat verkoeling heeft, een ventilator geprobeerd, een romper zonder mouw en verder niks (pamper dan)
daarna alleen een filterdunne slaapzak omdat het ook wel is daaraan kon liggen dat hij persee in iets wil slapen
ook dat werkt niet, niets werkt help! hij krijst en krijst en krijst… je hoort hem serieus aan de overkant van de straat!
drinken al geprobeerd… ooh damn wat een klote hitte… ik weet het even niet meer

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100613/zL2b.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/dDvRp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 03 Jul 2010 20:34:04

Gewijzigd door - MamavanRico op 05 Jul 2010 08:37:12

Wat ontzettend naar meid!! Dani heeft dit zondagavond/nacht ook gehad! We hebben toen ook de ventilator op zijn kamer aangezet.

Hebben jullie een slaapkamer in huis die koeler is? Misschien dan daar zijn campingbedje plaatsen en hem daar laten slapen?

Haal hem er uit, zet de ven op zijn kamer en maak het wat koeler. Niet gaan stressen, reageert hij alleen maar meer op. Dan maar later naar bed, dan slaapt iedereen daarna heerlijk Van dat huilen krijgt hij het alleen maar warmer en dat is nu ook weer niet echt de bedoeling volgens mij

Misschien hem ook even een heerlijk lauwe douche geven. Deed hier wonderen

pfoe de brand is geblust.
dankjewel voor de tips ik had alleen al een ventilator en nee er is geen plek waar het koeler is, haha ja de wc
wat ik al zei het is een hoekhuis zit overal glas dus het is niet koel te krijgen…

enfin… ik heb m er dus weer uitgehaald weer laten drinken.
oma kwam even de pcm brengen en de vaseline (ivm laatste kies die door aan het komen is… is wel door voor 'n puntje maar hij heeft er nog wel even last van vrees ik) maar… EN de vaseline was gesmolten EN de pcm zetpillen

dus iedereen: ZETPILLEN IN DE KOELKAST

maargoed… dus toen wilde meneer gaan staan en ik zei dat hij moest zitten en hij viel gewoon BAM op het logeerbed waar ik dan slaap, op zn knieen met zijn gezicht voor de waaier…in slaap…
ik heb m toen met het washandje over zijn haartjes wat nattig gemaakt zodat hij wat zou afkoelen. en toen viel hij in een diepe slaap. tja en toen moest ik hem nog naar zijn eigen bedje verplaatsen.
hij lag met zijn hoofd aan de zijkant van het bed dus ik moest een rare houding aannemen om hem op te tillen… en dat optillen was ook nog niet zo makkelijk op de manier hoe hij " lag"
toch goed gegaan in bed gestopt… en nog een keer het washandje door zijn haar gehaald en toen de ventilator richting bedje gezet en dan niet op de hardste stand…
en zn tut viel uit zn mond zo bek af was hij.
pff…
ik had het topic iets te snel geopend maar ik was al een tijd bezig met m… nu de nacht nog door zien te komen (vrees het ergste)
succes iedereen!

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100613/zL2b.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/dDvRp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 02 Jul 2010 21:06:55

Fijn dat ie slaapt nu. Enne beter vragen ook al lijkt het voor niks dan aanmodderen.

Overigens hier kan slapen zonder slaapzak in een pamper niet want morgan doet der pamper uit

Groetjes,

Michèle

Fijn dat hij toch in slaap is gevallen.

@Michèle
Ik probeer het niet eens, ik ken mijn zoon Maar alleen romper gaat dat ook niet? Dylano ligt in zijn slaapzak met romper maar zijn kamer is niet echt bloedheet.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Nee ze wil iets over der heen net als ik. En dat met een lakentje snapt ze nog niet. Ze vroeg ook om der slaapzak toen ik boven kwam. Het viel overigens nog mee hoor, ze sliep om half negen. Hiet heeft het gehoost vanacht dus haar haam staat nu al open en zometeen zet ik alles open en dan hopen dat het wat afkoelt in huis. in de woonkamer is het nu 26 graden

@ Inge hoe is de nacht gegaan???

Groetjes,

Michèle

Sje had ook een tip laats een bak ijs in de vriezer zetten
En dan als het bevroren is voor de ven zetten zo word de koelen lucht versprijd
Misschien werkt dat wel bij het in slaap komen
Die boy`s van mij hebben er ook last van daar staat al een paar dagen een ven op de kamer

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

@Michele: Rico trekt ook zijn pamper uit, maar hij was al in slaap gevallen voordat ik hem terug legde

De nacht is goed gegaan voor Rico, soms een piepje maar goed hij sliep erdoorheen… ik niet ik heb brak geslapen wat een snert hitte!

bedankt voor het advies van de ventilator!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Heb ook nog een tip Inge. Wij hebben bij Rens z’n kamer en onze slaapkamer witte lakens aan de buitenkant opgehangen. Heb er met tie-rips lussen aangemaakt en die hangen aan 4 spijkers aan de buitenmuur. Zo hou je de zon van het glas af en dat sheelt weer een paar graden. Het is niet zo mooi gezicht maar pech gehad dan het helpt wel.

greotjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ik moet ook wat op mijn lijf hebben hoor. Dylano weet ik niet want die heeft altijd nog gewoon met slaapzak geslapen.

Liefs Michelle

Wat is dat opeens toch weer met die luiers? Eva doet ze ineens óók uit! Dan trekt ze aan de voorkant, alsof het een broekje is en dan moet 'ie uit. Maar ja, dat wordt een kliederboel zonder luier, dus hij moet aan blijven. Komt misschien ook door de hitte?

Hier ging het gisteravond goed. Ik werd opgeroepen om te komen werken vanwege een grote heidebrand (op kantoor gezeten tot 00.15 uur!), maar volgens papa ging ze snel slapen. Het was bloedheet. Wij douchen Eef altijd vooraf, zodat ze lekker gekoeld kan slapen. Hopelijk is dit weer snel voorbij, ik vind het niks zo. Gatver!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Rainbow: ja die heidebrand ik weet er alles van,
heb je het nieuws gezien???
echt hel! bij onze flat (rijco heeft gefilmt) was een hele rookpluim die breed over de flat uithing zodat je amper nog wat zag buiten, het hele huis stonk naar de rook.
echt abnormaal.

Even weer ontopic
Rico heeft niet geslapen vanmiddag, ik was even met mijn vader naar belgie en mijn moeder bleef bij rico, ik had m nog in bed gestopt en toen ik ging was hij nog stil… maargoed
toen we terug kwamen liep ie vrolijk rond en we waren binnen 'n uur terug, mijn moeder zei dat ze vanalles had geprobeerd, maar hij krees en riep naar mij.
mijn moeder had m uiteindelijk eruit gehaald omdat hij op de fiets ook in slaap was gevallen tegen de middag, toen ie met opa was gaan fietsen.
ze had zoiets van: laten krijsen is ook niets, echt zielig was het weer…

De tip van de laken zei mijn vriend ook, alleen dan voor ons huis (ben nu bij opa en oma) maar moet dat persee van buitenaf of moet het van binnenaf? want de keuken en rico’s slaapkamer zit tegen de balustrade kant aan van de flat en iedereen moet daarlangs, nee het ziet er idd niet uit maargoed… eigen bestwil he.

@ rainbow let jij goed op jezelf, want ik weet niet hoe laat jij gebelt bent, maar dit mag eigenlijk niet meer he na 20 weken zwanger. En dan kun je zeggen het was noodzaak, je zou het jezelf nooit vergeven als er wat met je kind gebeurd. Jou baas houd veel te weinig rekening met nou volgens mij. Eerst als die overuren en nu dit.

Groetjes,

Michèle

Michele heeft gelijk Rainbow!
Die baas moet wat meer rekening met jou en je kind gaan houden. Hij gaat te ver met zijn " regeltjes" jij moet komen opdraven als er weinig personeel is, maar ik neem aan dat niet al dat personeel zwanger is.
neem een vroeg verlof zou ik zeggen
of ga in de ziektewet

nou hier is het een rot middag geweest.
Rico kreeg ineens ontzettende pijn echt de tranen liepen over mijn wangen weer.
hij krijste zo hard en hij rolde serieus bjna over de vloer en schreeuwde: aaauw mamaaa aaauww!!!
handjes op de buik en tegen zijn wangen aan
ooh man… zo heeft hij dus nog nooit gedaan.
hij kon niet meer recht staan viel gewoon om van de pijn en maar AAAUW MAMA krijsen
vond het zoo zielig!
uiteindelijk na een pcm en een tekenfimpje trok het bij na 'n uur (ja echt ik heb een uur auw mama moeten aanhoren en hem pijn zien lijden zonder dat ik ook maar iets kon doen)
hij hing op den duur helemaal suf tegen me aan tekenfilm te kijken. en had een kussentje achter zijn hoofdje tegen mijn borst gelegd zodat hij een beetje kon liggen.
god wat gaat dat dwars door je hart heen… kan zo weer in janken uitbarsten als ik eraan terug denk…

Net toen hij naar bed ging wilde hij ook niet dat ik wegging.
ik moest mijn hand op zijn minst op de rand van zijn bedje houden. zo gauw ik die weghaalde was het huilen. " neeeeee" riep hij.
arme ziel hij heeft echt een ontzettend slechte dag gehad.
dat terwijl hij vanochtend fijn met opa had gefietst en nog lekker in het grote zwembad heeft gepoelt.
die dingen gingen wel goed maar de rest… poehoe…

Waar kwam de pijn vandaan Inge? Arm schaapie

Liefs Michelle

Ik zou het niet weten michelle, ik weet alleen dat ik dit nooit meer wil meemaken zo, deed me echt heel veel pijn dat hij zoveel pijn had snapje?
hij ging met zijn handen naar zijn buik, maar hoe goed kan een kind nu eenmaal lokaliseren… ze wijzen meestal naar hun buik.

Net wel wat grappigs meegemaakt…
Ik mocht mijn hand niet van zijn bedje afhalen dat vertelde ik al… maar daarna een half uur nadat ik wegging was het nog steeds stil.
ik ging dus kijken hoe het ermee ging en hij zat gewoon in zijn bed. ik denk die slaapt nog niet maar hij sliep gewoon in een hoekje van zijn bed zat ie hahahaha.
toen wilde ik hem goed leggen, werd ie " wakker" van en stond op, klemde zich helemaal aan me vast zei poeslief: mamaaaa"
en zakte weer door zn benen
ik legde hem weer neer, wilde ie niet werd dus weer wakker en ging rechtopzitten.
sliep ie weer meteen (zittend hihi)
en toen ik m toen neerlegde bleef ie pas liggen.
was echt zo schattig!

Idd schattig Inge.

Die lakens moet je echt aan de buitenkant hangen. Dan kan de zon niet op het raam branden waardoor je de warmte buiten houd. Scheelt iig een paar graden.
Het is idd niet zo’n fraai gezicht maar je moet toch wat. Wij hebben wel eens over rolluiken zitten denken maar die zijn best duur, daar hebben we nu echt even geen geld voor. Dus lossen we het even zo op.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

het gaat nu redelijk met hem hij ligt nog steeds wat te piepen en te verkrampen in bed het arme schaapje. ik was even bang dat hij een blindedarm ontsteking had oid… ja weet ik veel…
maar hij slaapt nu wel erg onrustig en zn handjes heeft hij op zijn buik liggen.
echt zielig.

@Ramona, ik zal papa de opdracht geven om de lakens op tehangen

Inge heeft ie gepoept de laatste tijd??? Misschien dat dat anders dwars zit. Enne als je het niet vertrouwd gewoon een ha post bellen he.

Groetjes,

Michèle