Tandjes wisselen welke leeftijd

Okee daar komt het dan, Daan heeft donderdag een uitje had met de groep1 en 2ers van zijn school. Toen ze terug kamen kwam hij aanrennen “mama me tand is los”. Ik (helemaal ik de veronderstelling dat kinderen pas gaan wisselen rond de 6 of 7 jaar) vraag aan hem “wat heb je gedaan ben je gevallen”, “nee hoor, ik heb een pannekoek gegeten!”.
Heb daarna nog met een van de ouders staan praten en die zei ook dat hij niet was gevallen hij zal dus wel echt aan het wisselen zijn dan denk ik. De tand zat nog flink los ook, zo los dat meneer hem meteen dezelfde avond al los had getrokken. Wat ik me nou afvraag zijn 3 dingen: 1 gebeurt het vaak dat ze voor hun 5de al gaan wisselen ( hij wordt eind september 5)? 2 kan het geen kwaad dat het zo vroeg is?(naar mijn idee dan) En 3 natuurlijk wil ik het tandje bewaren, hoe kan ik dat het beste doen?

Groetjes Karin

Eva is net dr eerste tandje kwijt en de 2e zit ook los en ze is van 12 sept 2001! De een is snel ermee, de ander langzaam, alles is normaal en t kan echt geen kwaad hoor!

Groetjes, Els

marco is 5 jaar en er is vorige week zijn 2de tand kwijt

Kan makkelijk hoor, zo vroeg. Ik ken meer kindjes die voor hun 5e al aan het wisselen waren.

Ik heb weleens gehoord: als ze heel vroeg tandjes krijgen, gaan ze ook vroeg wisselen.

In geval van onze oudste kan dat kloppen, die kreeg haar eerste tandje pas bij 9 maanden. Ze is nu bijna 6,5 en er zitten sinds een paar maanden 2 ondertanden wat losjes, maar het lijkt er nog niet op dat die er binnenkort uitkomen.

Groetekes, Sje

Dit is een topic van 3,5 jaar oud. Denk niet dat deze vraag nog zo prangend is…

Enne, volgens mij maak je met je site hiermee reclame en dat mag niet zomaar op dit forum.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oh dat had ik inderdaad ook niet eens gezien. Ik zal even Asje melden dat er reclame in staat.

Groetekes, Sje

Goed van je. Dat heb ik dan weer niet gedaan…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Als ik in topics gekke dingen zie als reclame of berichten die echt niet door de beugel kunnen dan stuur ik altijd een mailtje naar Asje en Kimmetje. Het forum is zo druk, zij kunnen niet alles lezen en zijn ook blij met opmerkingen van anderen die iets opvalt.

Groetekes, Sje

Mijn kleine is ook over een maandje of anderhalf 5 en nou is hij op zijn voortand gevallen, dies nu grijs (net offie nooit zijn tanden poetst en ik m volprop met snoep) maar moet ik die nu laten verwijderen en kan het kwaad voor de volgende tand. Dit is nu dus een melktand…

Ik heb trouwens ook een mooi rond houten doosje voor het bewaren van tandjes, misschien kun je er een kopen bij je tandarts?
Bij ons was het een kraamcadeau!

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Henriekah, zou je je banner smaller willen maken? Elke keer als je een bericht plaatst trek je het betreffende topic uit z’n verband.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 15 Jan 2010 20:57:20

@Sje: ik zal het onthouden!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja hoor, de reclame is er weer uit gehaald.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

@ sje!
Hoi Sje nogmaals hoe wil je dat ik dat doe dan?
En leg eens uit wat je bedoeld met het topic wordt uit zijn verband gehaald, alles ziet er toch normaal uit.
Ik ben niet zo handig met die dingen en misschien klinkt het heel stom maar ik begrijp echt niet wat je nou bedoeld.
De banner is alleen in te korten als ik de foto s weghaal van mijn kids, moet dat dan echt? dat zou echt zonde zijn!
Ik zie niks wat uit zijn verband getrokken is?
Ik wil je graag tegemoet komen maar wel als ik nou precies snap wat het probleem is. Je mag me anders best ff mailen.
Ik voel me er een beetje rot over maar ik begrijp nou echt het prbleem niet.
Liefs!
henriekzenunllari@hotmail.com

Doordat de banner te breed is staan berichten niet meer volledig op het scherm maar moet van links naar rechts gescrold worden om de teksten te kunnen lezen. De rechterkant van berichten staat niet meer in beeld als het ware.

Banners mogen totaal maar 400 pixels breed zijn. Zie ook uitleg in dit topic:
http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=15739

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 16 Jan 2010 15:59:53

hahah zag net het topic staan jah, sorry had even beter moeten zoeken.
ik hoef echter geen een bericht van links naar rechts te scrollen, bij mij ziet alles er gewoon normaal uit? vandaaaar dat ik het niet begrijp. Ik verwijder de banners voorlopig even en dan ga ik het even uitvogelen. En als het lukt zie je vanzelf het verbeterde resultaat.
Sorry voor het ongemak!!! En thanks voor de reactie!!!

De onderste banner is smal genoeg, dus als je de bovenste net zo smal krijgt als de onderste, is het oké.

Groetekes, Sje