Banner/ticker test topic!


#1

Aangezien het weer voorkomt dat de banners/tickers breder zijn dan 400 pixels (waardoor de topics te breed worden en het lastig lezen is ) maak ik deze topic maar even en kunnen ze ook hier getest.
Als je met je rechter muisknop op je banner /ticker klikt en dan kiest voor eigenschappen, dan kun je zien hoe breed je banner/ticker is. Deze mag niet breder zijn dan 400 pixels !!! Dat pas gewoon niet helaas.
Hou er rekening mee, heb je een banner/ticker van 400 pixels, maar er nog een foto voor of achter dan past het ook niet want dat is een apart plaatje met zijn eigen pixelbreedte die je bij je afteller op moet tellen.

Tip !!! wil je wel een foto erbij, zet deze er dan onder of boven als het anders boven de 400 pixels uitkomt. Gewoon de code van de foto tussen de img codes en een regel later die van de banner/ticker tussen img codes.

foto plaatsen of banner/ticker
Eerst moet een foto op internet staan, daarna kun je de link ervan tussen [img*] en [/img*] plaatsen (zonder de sterretjes ) waardoor je foto meteen hier te zien is.
bij een banner/ticker krijg je vanzelf die link om te kopieren, bij een foto moet je deze even pakken. klik hem open op het web, kopieer het adres boven in de balk , daarna kun je de link ervan tussen [img*] en [/img*] plaatsen (zonder de sterretjes ) waardoor je foto meteen hier te zien is.

zo kan het ook met een foto

  1. Foto op je computer opslaan in paint (‘opslaan als’ kiezen)
  2. Naar www.tinypic.com gaan en daar de foto uploaden;
  3. Verkleinen naar website/email-formaat;
  4. De code die je vervolgens krijgt kopiëren en plakken in je bericht voor op dit forum.

Succes !!!

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gewijzigd door - Asje op 22 Dec 2009 20:38:52


#2

Okey, test dan maar


#3

Okey… Te groot dus, 420 breed. Heb nu ff een andere… Kijken hoe groot die is.


#4

Ook te groot dus… weer 420 breed. Deze dan, laatste poging…


#5

Nounou, precies 400 breed. Vind hem niet zo mooi als die andere, maar kan er mee door


#6

Nu nog uitvinden hoe ik zo’n fotootje kleiner maak…
Wordt nog wel es computernerd


#7

Ff kiekeloeruh…


#8

Zou hij zo ook kunnen…?


#9

Vast niet… te lang. (Let maar niet op mij)


#10

Nee, zo issie leuker… Kan je Danique beter zien

(Asje dank je wel!! Ziet er toch wel super uit zo…)



#11

Datum was niet goed… En toch maar wel die andere
Hoezo besluiteloos


#12

ok, hier weer even een afbeelding proberen…

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers


#13

Niet gelukt liske? Mail hem anders maar naar mij wil ik hem wel voor je plaatsen…


#14

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers


#15

grrrrrr… helemaal op een yahoopage gezet… nog even via hotmail proberen en anders schakel ik jouw hulp in, mini-boy! Dank voor je aanbod!

Liefs!

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers


#16

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers


#17

liske je gebruikt geen goede link, althans niet lang genoeg een link eindigt altijd op .jpg .jpeg etc

die link van jou houdt te vroeg op

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!


“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#18

Nou deed hij het in eens weer niet
Gek ding
FF kijken

Groetjes
Linda

Mama van Bjorn 15-08-08

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers


#19

test

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers


#20

Test

Lilypie Tweede Ticker