Heb juist me schel geroepen op m’n man zeg! Was alweer een tijd geleden dat ik nog zó boos geweest ben… Net om 19u was hij nog niet thuis van z’n werk, wat niet normaal is voor een vrijdag. Ik stuur dus een bericht om te vragen waar ie zit, stuurt ie terug dat ie net onderweg is. Komt thuis met z’n ogen bijna potdicht!! Hij kan het dus echt niet verbergen als hij gedronken heeft, z’n ogen zijn dan zoooo piepklein. En hij is dan echt een EIKEL!
Ik was dus echt razend. We hebben een beurtrol voor Noa in bad te zetten en laatste fles te geven en het was ook zijn beurt vandaag. Leuk hoor, zo’n zatte papa om je in bad te zetten en je te voeden, komaan zeg!! Ik snap echt niet waar hij het lef vandaan haalt om zo thuis te komen. Je kan toch ook gewoon iets drinken, of twee dingen en dan gewoon een cola ofzo! Als je nog naar huis moet naar je babydochter toch zeker.
'k Heb hem er terug uit gezet hoor! Dat hij z’n plan maar trekt vanavond. Hij denkt dan thuis te komen en op de zetel te gaan liggen en z’n ogen toe te doen tot morgenvroeg. Mooi niet hoor!!
Ik moet er wel bij vertellen dat dit niet elke week zo is hoor, maar maar 4 keer per jaar ofzo dat hij het riskeert om zo thuis te komen na z’n werk. Overdrijf ik mssch?