Super kwaad!

Heb juist me schel geroepen op m’n man zeg! Was alweer een tijd geleden dat ik nog zó boos geweest ben… Net om 19u was hij nog niet thuis van z’n werk, wat niet normaal is voor een vrijdag. Ik stuur dus een bericht om te vragen waar ie zit, stuurt ie terug dat ie net onderweg is. Komt thuis met z’n ogen bijna potdicht!! Hij kan het dus echt niet verbergen als hij gedronken heeft, z’n ogen zijn dan zoooo piepklein. En hij is dan echt een EIKEL!
Ik was dus echt razend. We hebben een beurtrol voor Noa in bad te zetten en laatste fles te geven en het was ook zijn beurt vandaag. Leuk hoor, zo’n zatte papa om je in bad te zetten en je te voeden, komaan zeg!! Ik snap echt niet waar hij het lef vandaan haalt om zo thuis te komen. Je kan toch ook gewoon iets drinken, of twee dingen en dan gewoon een cola ofzo! Als je nog naar huis moet naar je babydochter toch zeker.
'k Heb hem er terug uit gezet hoor! Dat hij z’n plan maar trekt vanavond. Hij denkt dan thuis te komen en op de zetel te gaan liggen en z’n ogen toe te doen tot morgenvroeg. Mooi niet hoor!!
Ik moet er wel bij vertellen dat dit niet elke week zo is hoor, maar maar 4 keer per jaar ofzo dat hij het riskeert om zo thuis te komen na z’n werk. Overdrijf ik mssch?

wat is overdrijven? ik kan er ook niet tegen hoor dus ik geef je gelijk, maar daar zullen de meningen wel over verdeeld zijn

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

idd, vandaag niet… Hij is nog niet terug ook niet. Maar hoeft ook niet van mij, heb liever dat hij nuchter is als hij terug binnenwandelt. Het is ook niet dat hij straalbezapen was. Hij is zo’n man die na 5 biertjes echt al nimeer kan, weet je wel. Ik vind als je dat weet van jezelf, stop dan na twee biertjes! Dan heb je toch iets kunnen drinken en ben je nog deftig.
Toen ik jonger was, was ik ook regelmatig dronken hoor, vrij dikwijls zelfs, ben er niet trots op. Hij heeft z’n tijd vroeger ook gehad van uitgaan enzo. Ik vind als je voor een gezin kiest, dat je dan wel een beetje serieus moet worden. Niet dat er dan nooit iets mag gedronken worden. Als Noa bij oma is ofzo en we nog een keertje wegkunnen, dan heb ik er niks op tegen, want dan kom je thuis 's nachts en kruip je in bed en kan je uitslapen. Maar als je nog thuis voor je dochter moet zorgen en er vroeg uit moet 's morgens, vind ik het maar niks!

Jeetje Sophie wat vervelend. Kan me zo goed voorstellen hoe kwaad je bent. Het is net wat je zegt, natuurlijk kan het een keer gebeuren. Maar niet als je naar huis komt om voor je dochtertje te zorgen. Dan moet je je verantwoordelijkheid kennen en gewoon na 2 biertjes stoppen.

Sterkte!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

ben wel blij dat jullie mij niet ‘de trut’ vinden ‘die haar man niets toelaat’.

Ik kan me je reactie goed voorstellen!
Zou ik ook gedaan hebbben, hoor!
Als mijn vriend soms nog gaat stappen, laat ik hem ook rustig ergens anders slape, omdat ik geen zin heb om hem zo in huis te hebben.
Nu kan hij wel heel goed tegen alcohol (na 10 bioer nog niets te zien)
Succes ermee!
Liefs, Anne

Lilypie

nou ik zou wel graag willen weten hoe hij thuis is gekomen… met de auto? dan kwam ie bij mij er nooit meer in met de fiets lijkt me niet echt logisch in belgie maar ik hoop er wel op

Met de auto dus. Geloof mij, heb 'm de wind van voren gegeven hoor.
Snap wel niet waarom de fiets niet zou kunnen in België…

Nou die vraag rees bij mij ook al. Was hij met de auto thuis gekomen, was het hier ook hommeles geweest dat je niet wilt weten.
Ik ga er nog maar even vanuit dat dit niet zo is!
Niet tof dat hij niet eerst gebeld heeft, zou het niet leuk vinden en misschien wel pissig zijn, maar een heel gedoe ervan maken zou ik nu ook weer niet. En dan nog wel meer omdat hij niet even zelf gebeld zou hebben, dan omdat hij wat biertjes op had. Maar nogmaals, is hij met de auto gekomen, kwamen er wellicht andere sloten op de deur wat mij betreft.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Nieuwe sloten heb ik nog niet, maar de deur is wel vast…
Maar morgen gaat ie toch nog eens alles mogen horen hoor. Moet hij niet nog een keer proberen. Wie weet wat gebeurt er onderweg.

Met de auto ???/!@#$%^&
Nou dan heb je mij nog meteen verder dan bovenop een kast.
Zoiets is hier 1x gebeurd, toen was ik zwanger van onze eerste. Nu ben ik niet snel kwaad, maar dit was op het randje van andere sloten erop. En ook diegenen die hem zo het laatste stuk naar huis hadden laten rijden hebben destijds van mij een behoorlijke uitbrander gehad. Zeiden me, " wou ie zelf en is toch een volwassen man". Ik zei ze " had je me dat ook gezegd als ie zich kapot gereden had tegen een boom of een ander had aangereden met alle gevolgen van dien?" Daar waren ze meteen stil van en even later vette excuses. Ook mijn man weet dat ik dat never en nooit niet meer pikken zal. Als ie zo nodig eentje drinken moet is dat tot daar aan toe, moet/mag ie zelf weten, maar durft hij dan nog te rijden kan hij zijn biezen pakken.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

idd, vind ik ook hoor. Zal het 'm morgen wel zo klaar als een klontje maken, want ik zou niet willen dat m’n dochter binnenkort zonder papa komt te zitten hoor. Of dat hij iemand anders aanrijdt ofzo, want dat vergeeft hij zichzelf ook nooit.

Ik heb ooit me ex inelkaar gemept daarvoor omdat ie dronken achter het stuur zat. 4 weken nadat ik bij hem weg was reed ie dronken zijn auto totall loss. Nee hoor ik had geen medelijden was alleen blij dat ie niemand geraakt had. Overigens ik weet niet hoe het in Belgie is. Maar dronken fietsen is hier ook strafbaar. Want je neemt onder invloed deel aan het verkeer.

Maar mijn vent drinkt niet en mag dat ook niet van mij. Niet omdat ik het niet doe maar hij kan er ook niet tegen en hij deed het vroeger wel elke dag. En daar hoef ik niet mee te leven. Als het 4 keer per jaar is dan zou ik hem inderdaad ergens zijn roes uit laten slapen (en ja ik zou hem ook verrot schelden zeker als is niet eens even belt) en dan als ie nuchter is nog een keer mee confronteren. Dronken drinkt er toch niks tot ze door. Dan is zelfs gras blauw

Groetjes,

Michèle

Jemig, wat onverantwoordelijk. In de auto, onder invloed, niets laten horen, terwijl het ook nog zijn beurt was om voor jullie dochter te zorgen. Logisch dat je boos bent! Heb je 'm vanmorgen alweer gesproken?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

nee, hij is nog niet thuis. Hij heeft bij z’n broer geslapen en denk dat hij nog steeds z’n roes aan het uitslapen is. ben intussen m’n speech al aan het voorbereiden…

@ Michèle: dronken met de fiets mag hier ook niet hoor. Zelfs te voet mag niet. Maar daar doen ze eigenlijk niet veel aan hoor. Ik bedoel, zolang je gewoon recht fietst of loopt, gaan ze ook geen controle uitvoeren.

Als ik ergens niet tegen kan zijn het mensen die dronken achter het stuur gaan zitten. Ze brengen zichzelf in gevaar, maar nog erger de andere weggebruiker die onschuldig en nuchter achter het stuur zit. De toenmalige vriend van mijn moeder is 1 dag voordat hij met mijn moeder zou gaan trouwen doodgereden door een dronken automobilist. Echt waar ik heb er echt geen woorden voor…

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Heel begrijpelijk dat je boos bent hoor, het is ook niet eerlijk dat hij je niet belt en dat het eigenlijk zijn beurd was voor de verzorging. Maar dat hij in de auto is gaan rijden gaat echt veel en veel te ver! Ik zou ook goed boos worden, en zeker nuchter hem er nog eens mee confronteren. Ik zou ook echt hard zijn, vragen aan hem hoe hij het zich voorsteld dat jij als alleenstaande moeder alles in je eentje moet doen omdat meneer zo nodig wil drinken en rijden. Of dat hij andere kindjes de ouders ontnomen zou hebben door iemand dood te rijden. Verschrikkelijk, gelukkig is dat in ieder geval niet gebeurd!
Wel toevallig, mijn vriend kwam gisteren ook dronken in huis… Hij was even muziek gaan sorteren bij zijn vriend omdat ze volgende maand geheime zender gaan draaien, maar begin van de avond belde hij me of ik het erg zou vinden als het laat zou worden en als hij wat biertjes zou drinken. Tot mijn grote iritatie heeft hij mij daarna elk uur gebeld om te vragen of ik het echt ECHT niet erg vond… Nou ik vond het al lang best, want ik zat gisteren met een voedselvergiftiging flink maagpijn te hebben, en ben mooi optijd in bed gekropen. Meneer kwam om half drie thuis en wensde me nog net met een dubbele tong welterusten, hahaha. Nu slaapt hij nog, maar ik weet al wie er straks het hardst lacht Ik verwacht dat hij zich niet tof zal voelen, maar ik verwacht ook dat de dag normaal verloopt, want ik wil geen rekening hoeven houden met iemand met een kater!
Succes met je confrontatie straks! Laat maar flink van je horen!

Lilypie

Lilypie

Oh maar das mijn motto ook. 'S avonds een vent, 's morgens een vent. Ik moet zeggen mijn ex hield zich hier redelijk goed aan. Oke geen discussies op de vroege ochtend, maar verder was de dag altijd oke.

Enne ik moet zeggen ik zou het niet meer moeten een kater hoor. Oh wat had ik daar een hekel aan Doe mijn nu maar gewoon de 2 viervoeters elke ochtend.

Groetjes,

Michèle

Hij is thuis gekomen en pakte meteen Noa uit de box en begon ermee te spelen, als een soort schild om hem te beschermen zeg maar… Dan zei hij uit het niets dat hij eindelijk de verlichting in haar slaapkamer ging omhooghangen (een deel was nog niet gehangen). Alsof dat alles ging goedmaken!
Heb gezegd dat hij zoiets niet meer moest flikken, want dat hij anders gelijk z’n koffers kon pakken. Dat het super gevaarlijk is om zo in de auto te stappen. Dat hij na z’n werk geen alcohol meer moet drinken en dat als hij eens op stap gaat met vrienden, dat hij ofwel geen alcohol drinkt als hij zelf met de auto is, ofwel hij maar een taxi moet bellen, of met een nuchtere vriend meerijden. En dat ik géén uitzonderingen meer door de vingers kijk!
Hij snapte het allemaal wel en heeft beloofd het niet meer te doen. Ik hoop dat het doorgedrongen is.