Klinkt alsof je heel duidelijk bent geweest. En nu maar hopen dat 'ie het ook echt beseft en het niet meer voor zal komen. Goed van je!
Groetjes,
M
Klinkt alsof je heel duidelijk bent geweest. En nu maar hopen dat 'ie het ook echt beseft en het niet meer voor zal komen. Goed van je!
Groetjes,
M
Als ie tegen een boom was geknald had hij geen tijd meer gehad om te snappen dat dit niet had gekund. Maar goed dat het goed is gegaan dan.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Fijn dat je alles hebt kunnen zeggen wat je wilde. Nu moet het toch wel duidelijk geweest zijn voor hem. Ik hoop voor je dat dit nooit meer zal gebeuren.
Groetjes,
Sandra
Wat een verhaal joh…ik lees het nu pas. Je hebt het goed gedaan hoor meid!! Dit kan echt niet…ik denk dat je man er wel goed spijt van heeft…en dat mag ook wel!
Het is idd maar te hopen dat hij het gesnapt heeft!!! Wat er niet kan gebeuren
Bij ons is de regel dat al is mijn mannetje maar een uurtje later thuis, dan belt hij… Gelukkig let hij als hij drinkt goed op, na 2 of 3 biertjes houd hij het meestal voorgezien. Maar dronken achter het stuur gaan zitten… dat gaat er bij mij ook niet in!!!
Groetjes Frauk
Lees het ook nu pas…
Juist gereageerd! Je hebt het hem duidelijk genoeg gemaakt hoop ik om een volgende keer beter na te denken…!!
Ik had het wel gelezen, maar heb bewust niet gereageerd
Ik hoop dat hij beseft wat hij had kunnen veroorzaken
totale gezinnen had hij kunnen vernielen met dat van hem zelf er bij!
Drinken prima MAAAR NOOIT achter het stuur stappen…
Je hebt goed gehandeld, hoop dat ie dat beseft…