Stress en menstruatie


#41

Hallo Kaatje, wat leuk om in dit topic te lezen hoe het jou is vergaan! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en inmiddels bijna een maand verder sinds je laatste post ben ik benieuwd hoe de afspraak bij het babycentrum is gegaan!


#42

Hoi!

Dank je wel voor je felicitatie! Het gaat nog steeds behoorlijk goed, geen last van echte misselijkheid. De afgelopen drie weken heb ik wel dat ik wel steeds een beetje een onbestemd gevoel heb. Niet helemaal lekker, maar ook niet echt misselijk, behalve als ik niet op tijd eet, dan word ik wel misselijk. Maar geen kotsneigingen gelukkig . Maar echt fantastisch ook niet, maar als het zo blijft, hoor je me niet klagen hoor! Verder ben ik minstens een cupmaat gegroeid, echt niet normaal zeg . Ik had al behoorlijk wat, dus dat was niet echt nodig, haha.

Maar morgen ga ik voor het eerst een echo laten maken! Dat vind ik wel erg spannend hoor. En ik ben heel benieuwd hoe ver ik ben, omdat mijn menstruatie de laatste keer zo lang op zich liet wachten. Oh ja, en ik krijg een enorme flubberbuik, mijn moeder denkt dat ik al veel verder ben geloof ik. Maar dat denk ik zelf niet hoor. Mijn buik gaat meer naar voren staan, dat wel. Maar dat zullen mijn darmen wel zijn zo in het begin.

Groetjes Kaatje

Gewijzigd door - KaatjeK op 24 May 2012 22:58:27


#43

Ik heb de eerste echo gehad en we hebben een kloppend hartje gezien! Dat was erg bijzonder. Zoals het nu lijkt ben ik 8 weken en 6 dagen. Het was echter nog erg vroeg in de zwangerschap, waardoor ze het nog niet met zekerheid kon zeggen. Over twee weken krijg ik weer een echo en dan kan ze het wel zeggen als het goed is. Zoals het nu lijkt ben ik 31 december uitgerekend, mooie datum . Maar het kan dus nog wat veranderen.