Mijn man en ik zijn echte rokers, We doen het als sinds onze puber jaren, en op mijn zwangerschap na, heb ik altijd gerookt sinds ik op de middelbare school zit.
beide hebben nu een punt bereikt dat we willen stoppen. we willen over een paar maanden voor een tweede gaan, en ik wil dan graag lang en breed gestopt zijn met roken, voordat ik zwanger ben. Dit was niet het geval bij Bo toen, en ik heb het er echt ontzettend moeilijk mee gehad toen. Dit wil ik met een tweede graag al voor de boeg hebben, voordat ik zwanger wordt.
Daarnaast is het voor bo ook beter. Wij roken nu wel buiten, maar hij krijgt wel alles mee, als we naar buiten gaan zegt hij al, mama roken?? of papa roken?? Vind ik nou niet echt iets om trots op te zijn eigenlijk.
Het is beter voor onze gezondheid, en het is een leuke geld bespaarder (toch bijna 180 tot 200 euro per maand). Heb al bedacht dta ik dit wil opsparen en dan een leuk speel huisje voor in de tuin wil kopen ofzo voor Bo, als beloning dat we niet meer roken.
Maar goed, de Reden voor dit topic, we gaan woensdag stoppen, want we hebben nog 1 pak shaq hier liggen, en ik vind het zonde om die weg te doen (zo ben ik ook wel weer) dus die roken we nog op, maar daarna is het gedaan. Woensdag dus!!1
Ik vraag bij deze jullie hulp, want dat hebben we echt nodig !! Ik in ieder geval wel, mijn man denk ik ook, maar die kan ik op mijn beurt dan wel weer steunen.
Ik heb het nodig om van mij af te kunnen schrijven als ik zin heb in een sigaret , dat de drang zo onvoorstelbaar groot is, dat je bij wijze van gelijk naar de winkel wil rennen om toch een pakje te halen. Ik wil dat gewoon niet, maar ik zou het heel fijn vinden als ik op zulke momenten dan hier van mij af kan schrijven, en dat jullie mij peptalks kunnen geven!!
Alvast bedankt iedereen ennuhh…ik zal als voorbereiding op woensdag hier nog wel even een paar keer posten!!hahaahahahahahaha
liefs woezel