Stoppen met roken!

Wanneer ging de drang weg. Tja moeilijk te zeggen ik ben gestopt met pleisters en ben er eigenlijk best fluitend doorheen gegaan. En in mijn dromen rookte en rook ik soms nog een pakje leeg en dan wordt ik 's morgens wakker en denk ik zo dat hebben we ook weer gehad

Groetjes,

Michèle

{{Woezel}}

Je kan het!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Volhouden Woezel!!! Je kan het!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Hoe gaat het vandaag met het stoppen Woezel?
Lukt t een beetje!

Succes!

Liefs, Melanie

hoi,
ik ben nu ook een week gestopt (verplicht ). Tijdens mijn eerste zwangerschap ben ik ook gestopt toen vond ik het heel makkelijk. Nu heb ik er veel meer moeite mee, ik snap zelf niet waarom.!!

Ik weet dat het voor het goeie doel is maar anders…

dus ik leef met je mee, enne heel goed dat je al srtopt voordat je zwanger wordt (ik ben te laat)

groetjes Gidget

[img]http://lb3f.lilypie.com/Jw9np1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” />
Lilypie Maternity tickers

stoer hoor , hoe valt het de tweede dag??

ik ga binnekort ook stoppen, ik wil me tanden gaan bleken en daarna stop ik ermee, schaam me dood voor mijn gele rokerige tanden dus binnekort houd ik er ook mee op

before you judge me, try hard to love me

nou ik schaam me diep (maar ook de diepte punten moeten vertelt worden) maar ben gisteren middag voor de beil gegaan. Die lichamelijk e verslaving, dat trek ik echt niet. Ik heb gewoon een hele nacht zo goed als niet (2,5 uur wel) geslapen. IK was kapot…dus ik heb besloten dat ik ook maar aan de pleisters ga.

Ik lees op internet dat 96 % van alle mensen die zonder hulpmiddelen stoppen, binnen een jaar weer rookt. Ook niet echt motiverend vind ik. En ik lees zoveel verhalen over mensen die idd moeiteloos zijn gestopt met pleisters, dat ik dat ga proberen. Vind het wel een beetje zwak , maar goed, helemaalz wak was als ik het nu al opgaf!!!

Dus, ik ga zo naar de winkel toe en sla een portie van die pleisters in!!
Manlief heeft het trouwens minder moeilijk dan ik, daar ben ik wel weer heel erg trots op dat hij het zo goed kan (en een beetje jaloers)

liefs woezel

nou ik schaam me diep (maar ook de diepte punten moeten vertelt worden) maar ben gisteren middag voor de beil gegaan. Die lichamelijk e verslaving, dat trek ik echt niet. Ik heb gewoon een hele nacht zo goed als niet (2,5 uur wel) geslapen. IK was kapot…dus ik heb besloten dat ik ook maar aan de pleisters ga.

Ik lees op internet dat 96 % van alle mensen die zonder hulpmiddelen stoppen, binnen een jaar weer rookt. Ook niet echt motiverend vind ik. En ik lees zoveel verhalen over mensen die idd moeiteloos zijn gestopt met pleisters, dat ik dat ga proberen. Vind het wel een beetje zwak , maar goed, helemaalz wak was als ik het nu al opgaf!!!

Dus, ik ga zo naar de winkel toe en sla een portie van die pleisters in!!
Manlief heeft het trouwens minder moeilijk dan ik, daar ben ik wel weer heel erg trots op dat hij het zo goed kan (en een beetje jaloers)

liefs woezel

Hi Woezel,

wil je toch even wijzen op de mogelijkheid van Champix. daarmee is mn man gestopt. Moet je wel langs de huisarts om het te halen, maar het blokkeert de behoefte aan nicotine. Dat betekent dat je eerst afkickt van de verslaving aan de handeling en als dat helemaal uit je systeem is, bouw je die pillen af. Als het nou niet lukt met de pleisters, echt proberen! Mn man was echt flink verslaafd aan zware shag en is zonder veel moeite gestopt.

Heel veel succes!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

@ Woezel 10 weken toen was het over bij mij want het was bij mij ook de lichamelijke kant waar ik tegen op zag maar waar ik echt geen last van gehad heb. Kleine tip ook al zeggen ze dat het wel kan, draag ze niet 's nachts als in tijdens het slapen want als je slaapt rook je ook niet, veel mensen die ik ken die dt wel deden werden heel misselijk en ziek. Ik droeg ze niet 's nachts en had nergens last van.

Groetjes,

Michèle

Ik las voor de bijl gaan en dacht:" O jee, ze zal toch niet weer gerookt hebben?" Maar je bedoelde met de pleisters, gelukkig! En het is toch alleen maar goed als je een hulpmiddel gebruikt? Dat betekent dat je wel echt wil!
Je had ipv de pleisters ook sigaretten kunnen halen, en dat heb je niet gedaan!
Maar wees voorzichtig met de pleisters, daar schijn ke ook erg beroerd van te kunnen worden… Maar dat staat allemaal wel in de bijsluiter neem ik aan!

Ik vind het wel echt onwijs goed van jullie hoor!
You go girl! En man!

Lilypie Second Birthday tickers

Helemaal niet zwak, je hebt toch nog niet weer gerookt? Prima dat je pleisters gaat proberen. En wat Liske zegt, die Champix, daar heeft een collega van mij ook een heel goede ervaring mee. Dus daar kan je ook altijd nog op terugvallen. Zet 'm op!

Groetjes,
M

Hoi,
Zelf vindt ik het fijnste aan niet meer roken is dat je je gedachten aan die (stomme) sigaret kwijt bent, dat het niet meer ‘je dag beheerst’, want dat doet het, dat je er los van bent en het niet meer nodig hebt. Dat je niet meer zoekt naar een plekkie om te roken (in een overdekt winkelcentrum bijvoorbeeld ), want dat is geen ontspanning maar stress. Ik ben ook voor het zwanger zijn gestopt. En het is mij gelukt met minderen… Maar ik wilde gewoon heel graag stoppen. En ook al dacht ik na mijn bakkie koffie…hmmm…ik zou wel…? Ik deed het niet. Ook al wilde ik in eerste instantie nog zo graag roken, ik ging niet over die drempel heen. Ik vond het niet eens echt heel erg moeilijk. Ik weet niet wanneer de gedachte aan een sigaret verdween en bij sommige verdwijnt het misschien wel nooit. Je blijft een gestopte roker. Het niet meer naar rook ruiken vind ik ook zeer prettig Toegegeven voordat ik 8 weken zwanger was was ik wel 7 kilo zwaarder, maar dat vond ik niet erg…ik was vrij, joepie! Het is gewoon ontzettend moeilijk, maar volhouden!! Succes!!! Houd vol!!! De pijn wordt minder…Houd vol!!!
Gr, jo

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

je hebt dus toch een peuk gerookt? lekker boeiend komt weer goed hoor!
hoe gaat het nu???
enne weet je wat mij hielp buiten het feit dat ik rico voor ogen hield? ik BAAL als ik faal dus ik zei telkens als ik weer enorm de behoefte had: niet doen inge, je bent nu 3 dagen verder anders moet ik weer opnieuw gaan tellen.
en zo telkens
en na een week dacht ik: ik zal gek zijn ook al wil ik wel!ik ga NIET opnieuw beginnen dagen te tellen van: yeah al 2 dagen en dan weer: curry een halve dag

Hoe gaat het stoppen Woezel? Lukt het nog allemaal? En bij je man ook nog?

Lilypie Second Birthday tickers

zegge woezel hou je dit topic aub een beetje bij? iedereen is benieuwd naar je