Stofzuiger

Pfffffff dylano gaat tegenwoordig helemaal door het lint als ik aan het stofzuigen ben.
Als iemand hem vast heeft vindt hij het wel oke maar ik akn en ga niet altijd wachten tot er iemand thuis is, maar hij wordt echt hysterisch. Moet er wel bij zeggen dat er vaak iemand in de buurt is als er gestofzuigd wordt omdat ik het vaak niet kan vanwege mijn rug en bekken en dan dus indd wacht tot het mannetje thuis is, of als hij de ochtend heeft doet hij voor dat hij weggaat maar dylano moet er aan wennen als er gestofzuigd wordt.
Iemand tips???

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

In de box zetten en stofzuigen. Kleine beetjes bij beetjes zodat hij er aan kan wennen denk ik. Morgan werd op een gegeven moment ook boos op mijn moeder zaterdag die aan het stofzuigen was. Mijn moeder is even doorgegaan en de rest toen ze sliep. Ik zuig ook waar ze bij is maar ze vind het niet zo erg, bij haar is het meer een gebrek aan aandacht.

Groetjes,

Michèle

dat kan ik wel is proberen iedere keer klein stukje. Goed dat ik niet zo’n groot huis heb anders was ik de hele dag bezig

Groetjes Michelle

Ik heb 7 kamers

Groetjes,

Michèle

Ik 3 slaapkamers een huiskamer een grote hal een keuken een wc en badkamer maar alles gelijkvloers dus das makkelijk

Groetjes Michelle

Oh nee ik heb 3 etages ook dus sjouwen

Groetjes,

Michèle

pffffff ik gelukkig niet heb wle altijd in een eensgezinwoning gewoont maar voor me rug is dit ideaal.

Groetjes Michelle

Kan hij je zien als je aan het stofzuigen bent?

Misschien schrikt hij van de herrie, maar is hij wat meer gerustgesteld als hij ziet dat jij het bent die de herrie maakt?

Groetjes,
Sandra

Ik ben misschien een ontaarde moeder, maar ik ging gewoon door met stofzuigen destijds. Ze moesten er toch aan wennen. Ik zorgde wel dat het krijsende kind aan de andere kant van de huiskamer was als ik aan het stofzuigen was. En ik zette het apparaat uit als ik van de ene naar de ander kant moest verkassen en die kleine mop aan de andere kant van de kamer moest zetten, maar verder ging ik gewoon door met waar ik mee bezig was.

Ik zat midden in de nacht ook niet te wachten op een huilende baby en die kreeg ik er ook gratis bij in de tijd van de nachtvoedingen. Dus wie was nou wie aan het pesten eigenlijk?

Groetekes, Sje

ik moet zeggen dat rico er juist rustig van wordt. van stofzuigen, alleen tijdens zijn sprong is hij er bang voor dus dan ga ik hem niet vervelen door in zijn kamer te stofzuigen als hij in zn bed ligt te spelen

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

ja hij kan me zien terwijl ik bezig ben. en ik ga indd ook geoon door maar lollig is anders

Groetjes Michelle

Ja wat Sje zegt ze moeten het toch leren anders kun je het nooit aan ze uitbesteden later

Groetjes,

Michèle

Hoi,

Nou Sje hier ook z’n ontaarde moeder zeg maar. ik zou ook gewoon doorgaan. Als je elke keer een beetje doet heb je elke keer dat gekrijs of gehuil. Ik zou doorgaan ben je er ook in een keer van af. Het is denk ik ook een soort aandacht trekkerij ze kunnen dan niet even communiceren dan he.
Gelukkig had ik na twee maanden toen we gingen inbakeren geen kind meer aan mijn dochter en konden we ook zuigen onder haar bed terwijl ze sliep. Moet wel zeggen dat wij ook voor die tijd alles deden waar ze wel of niet bij was. Ik moet gewoon elke dag zuigen vanwege de astma.

groetjes

lon106

Precies, ze moeten toch ooit het huishouden van je over kunnen nemen?! Waar heb je anders kinderen voor?

Groetekes, Sje

@lon1306, ik liet ze vanaf het moment dat ze konden lopen meehelpen met stofzuigen. En dan vonden ze het wel tof.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 27 Apr 2009 19:51:47

ha ha ha ik zie ze al gaan sje… Misschien kan ik alleen voor morgan zo klein als ze is maar beter een kruimeldief kopen

Groetjes,

Michèle

Of je zet haar in de maxicosi boven op de stofzuiger! Dan ziet ze het als leuk speelgoed. Wedden dat ze er nooit bang van wordt?!

Haha, nee zonder gekheid, niet doen hoor, die maxicosi staat niet stabiel op dat ding. Straks heb ik een rechtszaak aan mijn broek omdat ik verkeerde adviezen geef hier.

Groetekes, Sje

Ha ha ha de maxicosi is hier al groter dan de stofzuiger. Heb maar een kleintje ivm met al die trappen

Groetjes,

Michèle

Denk je dat Dylano zo gaat gillen omdat hij bang is voor het geluid, of omdat hij dan even geen aandacht krijgt? Het grappige is juist dat Eva dol is op stofzuigergeluid. Wij hebben een (hoe maf!) DVD uit Amerika met stofzuigergeluiden erop. Als ze oververmoeid is en huilt, zetten we dat ding loeihard en pats…weg is ze! Ze vindt het heerlijk! Vanaf geboorte af al…Zo zie je maar dat elk kindje anders is!

Groetjes Rainbow, trotse mama

ruben vind stofzuigen ook wel leuk!
hij speeld gewoon door of hij volgt me de hele kamer door met zijn oogjes!
als hij slaapt kan ik ook gewoon stofzuigen bij hem op kamer…dat gebeurde vanaf dag 1 al( door de kraamverzorster wel-te-verstaan), dus hij is het helemaal gewent!!

groetjes!!

karin