Stofzuiger

Het is het geluid dus vandaar dat ik maar in 1 keer doorga dan is het klaar. zodra hij afgaat is het goed en is iets van de laatste dagen dat hij echt hysterisch wordt.
leuk heeft hij het nooit gevonden maar bij wat gemurmel bleef het bij. En hier wordt iedere dag gestofzuigd dus je zou zeggen na bijna 7 maanden is hij er wel aan gewend

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Vervelend dat hij er de laatste dagen echt hysterisch van wordt. Ik hoop voor je dat het tijdelijk is en dat hij er snel geen last meer van heeft.

Maarre iedere dag stofzuigen! Ik doe 1 keer per week mijn hele huis en dan vind ik het wel mooi. Moet er niet aan denken om dit iedere dag te doen.

Groetjes,
Sandra

Zit er nog steeds ingebakken omdat mijn dochter astma heeft gehad. en ach is 5 minuten werk

Groetjes Michelle

Hier proberen we ook elke dag te zuigen. Zo ie zo beneden en anders om de dag, maar ja hier lopen 5 katten rond.

Groetjes,

Michèle

Ik heb inderdaad ook een hond en vogel en vind dat dus wel zo lekker voor dylano nu hij vaker op de vloer is en niet op zijn kleed blijft liggen

Groetjes Michelle

hier ook elke dag en al zou ik de tijd niet hebben de dag erna meteen.
ook een hond en een parkiet, maar die parkiet gaat een tijdje de deur uit, omdat dat ook zo kan zijn he dat rico daar zn neusverkoudheid van zou hebben.
nouja het boeit me niet, ik vind het een eng beest

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

hier is ie tam maar hb er verder ook niets mee hahahaha is ook niet vna mij en verzorg hem dus ook niet lolllllll. wil hem af en toe wel is eten geven maar dan houdt het op.
Ik zou de vogel nog niet weg doen Inge want dan weet je straks niet waar het vandaan komt omdat je ook net met de pepti begonnen bent. en de neusverkoudheid is ook kenmerk van koemelkallergie

Groetjes Michelle

Nu begrijp ik idd wel waarom je iedere dag stofzuigt. Wij hebben geen huisdieren, maar als we die wel zouden hebben dan zou ik ook vaker stofzuigen. Wel zo fijn als ze niet in de haren hoeven te liggen.

Groetjes,
Sandra

ha ha ha het wordt zo niezen anders met al die haren, zeker als er weer twee op de vuist zijn gegaan

Groetjes,

Michèle

leuk he die plukken

Groetjes Michelle

Pff hou maar op en het zijn mijn twee mannetjes die knokken en beide zwart zijn…

Groetjes,

Michèle

ik ken het uit de tijd toen ik nog een poes had maar die deed het met de kat van de buren

Groetjes Michelle

Vechten neem ik aan???

Groetjes,

Michèle

jahhhhhhhh vechten dat andere kon niet meer

Groetjes Michelle

FF checken…

Groetjes,

Michèle

nee had hem netjes laten helpen

Groetjes Michelle

Hier ook alles geholpen Alleen Spot was niet geholpen maar ja die is niet meer nu.

Groetjes,

Michèle

@ Hoi Sje,

Nou hier een die mij maar al te graag meehelpt. van de sint heeft ze d’r eigen stofzuiger en poets spulletjes gehad en ze vind het helemaal geweldig.
Daarvoor zat ze aldoor al in mijn emmer te graaien en wilde ze ook zuigen als dat dan niet ging zat ze op de stofzuiger om mee te rijden.

En nu heel handig kan ze d’r eigen spullen poetsen incl eigen tafel en stoel.

Hoe eerder ze het leren hoe eerder ze geneigd zijn mee te helpen denk ik dan maar. Ik hoop dat die gedachte ook echt werkt en dat ze later ook blijven meehelpen als ze de pubertijd hebben bereikt. ook met koken laat ik ze zoveel mogelijk meehelpen.

Groetjes,

lon106

quote:
Nu begrijp ik idd wel waarom je iedere dag stofzuigt. Wij hebben geen huisdieren, maar als we die wel zouden hebben dan zou ik ook vaker stofzuigen. Wel zo fijn als ze niet in de haren hoeven te liggen.

Groetjes,
Sandra

mmm hier ook geen huisdieren… maar toch iedere dag stofzuigen en 2x in de week het huis poetsen… ben ik dan zo’n poetsmiep… dacht dat ik het al aan het afleren was… heb nu ook nog mini huisje… wie weet als ik straks in een hoek huis woon dat ik het dan snel heb afgeleerd psst manlief poets hier wel altijd mee hoor… die is nog poetsiger als ikzelf…

Hier doet manlief ook heel veel

Groetjes Michelle