Sterke lichaamsgeur / parfum

Klinkt even heel negatief maar zo bedoel ik het niet. Jurian ruikt … Ja echt hij heeft een hele sterke minder prettige lichaamsgeur. Soms doe ik op zijn kleren wat parfum spuiten als we weggaan…

Maar hebben meer kindjes dit? Gewoon een muffe lucht. Jurian gaat vaak savonds voor het slapen in bad… Lekker schoon het bed in maar smorgens is hij dan weer zo muf

Ik herken het niet van morgan, maar als het aanhoud zou ik wel even de ha advies vragen, soms kan een lichaamsgeur te maken hebben met voeding of het gebrek van een bepaald iets zoals mensen met suikerziekte naar (bedorven) fruit kunnen ruiken. Niet dat het ernstig is hoor, maar dan ben je gerust gesteld. Lijkt me niet leuk als je dit constateerd bij je kindje.

Groetjes,

Michèle

Rico heeft dat alleen als hij wat onder de leden heeft,
heeft Jurian dit al lang? of is het iets van de laatste tijd?

Het ligt misschien ook aan mijzelf? Vind het bij andere kindjes nl ook… ;-0 Maar was even benieuwd of meer moeders dit hebben…

dat is niet zo prettig ik hoop maar dat het idd. geen medishe redenen heeft.

Maar ik hoorde van een collega dat Zwitzal een parfum heeft ! misschien is dat lekker fris voor hem.

Hoi hoi,

ik herken het wel! Het zoontje van een vriendin van me, heeft stinkend haar! Bij hem komt het door verschillende soorten shampoo’s … ze heeft nu eindelijk de shampoo gevonden waar het niet bij is, ook bij zwitsal had ie het! Misschien ligt het bij Jurian ook aan de shampoo of wasgel??

Groetjes Von

@Mini-boy: haha aan jou? ben je high sensitive qua geuren?
dan moet je mijn voeten maar niet ruiken op dit moment
flauw

Misschien gaat hij juist te vaak in bad, Dion gaat om de dag alleen als hij heel vies is op een warme zomerdag dan niet (zweet, zonnebrand en zandbakzand is een heerlijke combinatie hahahahah)
Als het geen bad-dag is fris ik hem op met een washandje voor het slapen gaan.
Ik gebruik echt niet te veel producten en haren wassen met shampoo doe ik om de 4 dagen de andere keer alleen nat.

Ik zou dit eens proberen.

Haha mini-boy, een muffe lucht. Hoe kom je erop. Ik moet zeggen dat ik het niet herken. Heb je het altijd al zo sterk geroken of ligt het misschien nog aan je hormonen? Tijdens de zwangerschap kunnen dingen ook ineens heel vies ruiken tenslotte. Ik hoop dat het bij Jurian geen medische reden heeft en dat het te verhelpen is met een lekker Zwitsal-parfummetje.

@Inge: gek mens

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@Mini-Boy : Ik herken het wel hoor… Noah heeft het ook wel… hij gaat niet elke dag onder de douche, vaak om de dag… sochtends ruikt ook hij wel eens muf… misschien komt het toch door het zweten snachts…

Liefs, Melanie

@Mriek, tja haha kleinigheidje blijf je houden he

@Vlokje: ze ruikt het ook wel is bij andere kinderen (toch mini-boy?) en het lijkt me niet dat ze allemaal elke dag in bad gaan.
Rico gaat ook echt niet elke dag in bad, voor zijn huid is dat niet goed omdat hij zo gevoelig is, maar ik ruik nooit vieze luchtjes bij hem, hij ruikt altijd lekker naar zwitsal omdat ik ook van die wegwerpwashandjes van zwitsal heb (goodmorning heet het) daar was ik hem elke ochtend mee om het nachtzweet eraf te wassen.
als hij overdag veel gezweet heeft doe ik het s’avonds ook.
en de dag erna gaat hij wel weer in bad. hij gaat 2 a 3 keer in de week in bad, vaker kan hij niet hebben dan is zijn huid zo schraal en rood als maar zijn kan, zelfs de duurste bodylotion werkt dan niet.

Wat vervelend joh!
Joey ruikt altidj wel lekker, maar Jessey heeft ook geen fijn geurtje op haar hoofdje. Ik doe ze om de andere dag in bad en was dan ook de haartjes. Jessey ruikt dus de ene dag lekker naar zwitsal en de andere dag niet Ik gebruikte eerst wel haarlotion, maar dat doe ik al een tijdje niet meer omdat ik graag wil dat het laatste restje berg eens weg gaat.

Groetjes Anouk

Ja Jada heeft het idd ook van het zweten, maar ga d’r haar echt niet meer dan 1 keer per week wassen, dat word een drama! Dus ik heb een spray die ik erin doe, met een luchtje, Verder word ze op een dag wel 4 keer gewassen (tja ik heb echt een varkentje) dus geen lichaamsgeur, ze heeft wel in de ochtend voor het tandenpoetsen en niet zo prettige mondgeur, iemand hier tips voor? We gaan elke 4 maanden naar de tandarts en poetsen 2 keer per dag met kindertandpasta! Dus daar ligt het niet aan volgends mij!

Joey heeft 's morgens voor het ontbijt ook geen frisse mondgeur. Maar twee keer per dag poetsen mag toch nog niet?

Groetjes Anouk

Ik herken het niet van Nora, maar wil toch even reageren.

Weten jullie zeker dat die zwitsalparfum voor kinderen is? Ik dacht altijd voor moeders die zwitsal zo lekker vinden ruiken…

En volgens mij ruikt niemand 's ochtends voor het tanden poetsen echt lekker uit zn mond, dus daar zou ik me niet heel druk om maken.

Verder geen tips, maar het lijkt me slim om inderdaad een beetje te experimenteren met verschillende douche en haarproducten.

Liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Ja ik doe het vanaf 2 jaar idd 2 keer per dag, ze heeft bijna een compleet gebit en vind dat met zo’n stinkend mondje toch wel frisser! (ze is bijna 2,5 he) Hier vind ze het helemaal niet zo erg, zelfs de tandarts vind ze niet zo eng meer! Maar goed nog steeds beetje ruiken uit de mond!

@malawimamajada: tong ook meepoetsen! Daar zitten ook bacteriën op die een vieze mondgeur kunnen veroorzaken.

Groetjes,
M

@ Mriek, goeie tip, gaan we proberen! Hihihi ze zal wel lachen want volgends mij kriebelt dat wel een beetje!

Haha, dat denk ik wel. Vind het zelf ook altijd zo irritant kriebelig. Gebruik je een electrische borstel of een gewone? Bij een gewone vind ik het minder kriebelen op de een of andere manier.

Groetjes,
M

Nee gebruik een gewone! hihih we zullen zien