Sterke lichaamsgeur / parfum

@mriek, als ik mijn tong moet poetsen dan ga ik ceht kokhalzen hoor!
Geloof niet dat ik het bij Aaron gedaan krijg.

Gr, Danielle

En wij poetsen bij hem ook 2x per dag…doe ik al langer vond ie alijd leuk, nu niet meer

}

Gewijzigd door - aaron op 26 Aug 2010 12:22:00

Ik ben ook benieuwd!

@aaron, het is wel het beste om zover mogelijk naar achteren te poetsen, maar er zijn grenzen natuurlijk Ik denk dat het bij Erik wel zou kunnen, gewoon een leuk spelletje van maken. En Jada is natuurlijk al wel iets ouder, dus wie weet gaat het als een trein!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@Mriek: over tong poetsen gesproken,
aangezien het hier drama tot en met is… poets ik automatisch zn tong mee zonder dat ik zn tong echt van plan was te poetsen…snapje?

Ik heb het bij Seth ook wel een beetje hoor, vooral als hij uit bed komt 's ochtends. Dan ben ik blij dat we lekker gaan douchen. Hij ruikt vaak een beetje naar urine, door die dikke plasluier.

Verder ruikt hij 's middags als hij uit bed komt ook naar uit zijn mond, en heeft hij een beetje een naar geurtje om zich heen hangen, maar dat komt door de soya melk die hij drinkt. Meestal nadat hij zijn kleren weer aan heeft, en wat gedronken heeft, is het weer weg.

Vaak doet papa 's ochtends een luchtje op en knuffelt daarna met Seth, dan ruikt Seth ook gelijk lekker

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ik moet zeggen dat ik het niet herken. Bo gaat hier wel elke dag of in bad of onder de douche. Het is echt een uitzondering als dit niet gebeurt (1 keer per half jaar ofzo) Voor de rest elke dag. ZIjn huid kan het ook hebben, en zijn haartjes was ik elke dag, met shampoo van de andrelon, speciaal voor jongens. Ruikt heerlijk naar meloen!!!
Laatst had ik wel toen ik Bo zijn luier af deed, dat ik het wat vond ruiken, dat was na een dag op het kdv , en aan zijn luier te voelen, had hij die al een tijdje aan. Gelukkig was dit vlak voor het douchen, dus hij rook vlak daarna weer lekker fris.

Het zou echter goed kunnen hoor dat kindjes een sterke geur hebben van zichzelf. Dat hebben sommige volwassen ook. Kun je niks aan doen. Enige wat je kunt doen is bv van die zwitsal builtjes kopen en tussen zijn kleren leggen, dan ruikt dat in ieder geval lekker. En lekkere zwitsal gel ofzo voor in de haartjes, dan ruikt dat ook weer lekker.
Dat en verder hygenisch (wat volgens mij iedereen hier is) kun je niet zijn.

liefs woezel

Haha Inge, ik snap het. En, werkt het? Ruikt Rico naar bloemetjes uit z’n mond?

Groetjes,
M

Wij poetsen wel altijd netjes Noahs tandjes ook achterin… maar zn tong ga ik echt niet poetsen… ga zelf al kokhalzen als ik t moet doen…

Liefs, Melanie

@Miniboy
Het zullen vast nog je hormonen zijn In de zwangerschap en de maanden erna kon ik weinig luchtjes verdragen…ik werd al misselijk van gebakken spek terwijl ik dat altijd heeeeeeeeerlijk vond (nu wel weer gelukkig ). Na de zwangerschap vond ik Julian ook niet altijd even fris ruiken maar hij werd toch regelmatig gebadderd. Nu, als hij wat gezweet heeft tijdens het slapen, vind ik hem ‘lekker’ ruiken, echt zo als Julian is. Zijn eigen geurtje

Julian gaat ongeveer 3x in de week onder de douche, 1x per week worden zijn haren gewassen (of hij moet er de halve zandbak in gegooid hebben…dan is het een keer extra). Verder gebruiken we zoveel mogelijk zeepvrije doucheproducten en een bodylotion op basis van olijfolie. Hierdoor blijft zijn huidje heerlijk soepel en na het slapen ruik ik die lotion nog steeds.

Zweet Jurian snel? Ik weet niet hoeveel ‘laagjes’ hij draagt maar misschien kan er een laagje af? Hier is het hemdje met onderbroekje, longsleeve of t-shirt en spijkerbroekje. Ons mannetje blijft hier heerlijk warm bij.

En tja…anders moet je even wachten tot je hormonen weer wat meer op orde zijn

quote:
Haha Inge, ik snap het. En, werkt het? Ruikt Rico naar bloemetjes uit z'n mond?

Groetjes,
M

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/t6jGp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

haha nee naar mint, ik heb elmex peutershampoo die smaakt niet naar fruit!

Ja hij zweet heel snel! Zijn nek en haren zijn al snel nat bij beetje inspanning. Ook zit ik nu hardop te denken dat meneer NOG STEEDS heel erg kwijlt… soms lopen de straaltjes uit zijn mond. Dit zal ook wel met de lucht te maken hebben

En natuurlijk met die heerlijke hormonen van mij … want papa ruikt het niet

ARME RICO!!! Geen wonder dat ie uit zijn mond ruikt! Jij poetst zijn tanden met shampoo!! Schuimt zeker wel lekker?!

Haha Inge, poetsen met shampoo???

Groetjes,
M

Ik zie hem al zitten, net een aflevering van scooby doo die net een stuk zeep op had

Groetjes,

Michèle

Groetjes,
M

huh hoezo?met shampoo ? waar hebben jullie het over haha!

Schat, je schrijft ZELLUF dat je Rico’s tandjes poetst met PEUTERSHAMPOO! Hihihihi!

Even terug naar dat niet lekker ruiken. Eva ruikt ook altijd naar Zwitsal, want ik was haar met die washandjes. En met de producten van de ETOS. Dat beetje muf ruiken herken ik dus niet. Maar argh, als je na een nacht haar speen uit doet! Bleeh, zwaar speeksel! Echt vies. Gelukkig is dat na het eten weer weg. Laatst vond ik ook dat Eva ‘beneden’ niet helemaal fris rook, terwijl we haar dus elke dag wassen en we ook lotiondoekjes gebruiken bij het verschonen. Wat het was? Geen idee! Ze had wel lang in de auto gezeten in de vakantie, dus misschien was het gewoon wat gaan broeien in de luier? Ik denk dat alle kindjes soms wel een beetje vies kunnen ruiken hoor! Ik vind kindjes bv vaak naar plas ruiken. Ik herkende de geur bij Eva’s luier en dacht toen: zo ruiken veel kindjes! Ook al verschoon je ze vaak, je ruikt toch soms wel iets…Gelukkig ruiken baby’s van zichzelf vaak heerlijk, dus daar verheug ik me alweer op! Hmmmmm!

Groetjes Rainbow, trotse mama

quote:
Gelukkig ruiken baby's van zichzelf vaak heerlijk, dus daar verheug ik me alweer op! Hmmmmm!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh ja ... en dat spugen dan Nee hoor hier ook een heerlijke zwitsal boy(s)

@Rainbow; ik las het net terug en ik verbaas me echt over dat ik dat schreef hahaha, hoe KOM ik erop, waarschijnlijk las ik daarvoor iets over shampoo in dit topic en schreef dat ipv tandpasta,
ik bedoelde natuurlijk tandpasta! haha af en toe