@Miniboy
Het zullen vast nog je hormonen zijn
In de zwangerschap en de maanden erna kon ik weinig luchtjes verdragen…ik werd al misselijk van gebakken spek terwijl ik dat altijd heeeeeeeeerlijk vond (nu wel weer gelukkig
). Na de zwangerschap vond ik Julian ook niet altijd even fris ruiken maar hij werd toch regelmatig gebadderd. Nu, als hij wat gezweet heeft tijdens het slapen, vind ik hem ‘lekker’ ruiken, echt zo als Julian is. Zijn eigen geurtje ![]()
Julian gaat ongeveer 3x in de week onder de douche, 1x per week worden zijn haren gewassen (of hij moet er de halve zandbak in gegooid hebben…dan is het een keer extra). Verder gebruiken we zoveel mogelijk zeepvrije doucheproducten en een bodylotion op basis van olijfolie. Hierdoor blijft zijn huidje heerlijk soepel en na het slapen ruik ik die lotion nog steeds.
Zweet Jurian snel? Ik weet niet hoeveel ‘laagjes’ hij draagt maar misschien kan er een laagje af? Hier is het hemdje met onderbroekje, longsleeve of t-shirt en spijkerbroekje. Ons mannetje blijft hier heerlijk warm bij.
En tja…anders moet je even wachten tot je hormonen weer wat meer op orde zijn ![]()