Stel me nog eens voor aan iedereen die nieuw komt


#41

Stel ik me hier ook maar even voor.

Ik ben Maaike 23 jaar, 2 jaar getrouwd met Rob.
Samen hebben we een mooi mannetje van bijna 10 maand.
Woon in Hengelo ov

Gr Maaike


#42

Hallo allemaal,

Zal mij even voorstellen, ik ben Rosita en ben 27 jaar.
Woon in Heerenveen samen met Sipke en we hebben een zoon
Jiro van 16 weken.

Groetjes Rosita


#43

heey heey
zou me ook even voorstellen ben wendy 22jaar woon samen met mijn man nico onze groote trots nick (geboren 30-09-08) onze hond hera en kat odin
ik ben filiaalmanager ga in februari weer beginnen de kleine man gaat 3dagen naar de opvang en zaterdag is papa dag
groetjes wen

Gewijzigd door - XXwendyXX op 23 Jan 2009 08:52:29


#44

Hallo iedereen :smiley:
Altijd handig ervaringen lezen :smiley:

Liefs


#45

Hoi hoi,

ik ben Yvonne en kom uit Noord-Brabant. Ben sinds kort moeder van 2 meiden. Nikki is 6,5 jaar en mijn kleine meid is 5,5 week. Ben net begonnen met inbakeren en had daar wat vragen over. Zo kwam ik terecht op dit supergezellige forum. Je hebt zoveel aan antwoorden en ervaringen van andere mensen!! Hoop hier nog vaak gezellig te “kletsen” en een hoop antwoorden te vinden als ik vragen heb!

Grtz Von

Lilypie

Lilypie


#46

hallo ik ben mammavan bart.
helemaal nieuw op dit forum.
Mijn naam is petra en ben 32, ik ben getrouwd met hans 37.
We hebben een zoontje bart van net 2 jaar oud.
Het lijkt me leuk om mee te lezen en reageren op dit forum.


#47

hallo allemaal!!
ik ben elvira,ben 34 jaar en ben moeder van 3 kinderen, 2 dochters (12 en 8 jaar) uit een vorige relatie…
nu heb ik met mijn hudige vriend een zoon(tje) (Odin) geboren op 14-02-2009…

verder wonen wij nog in amersfoort maar zijn bvezig met woningruil… ik ben huisvrouw en kan dus lekker voor de jongste zorgen.

Gewijzigd door - moeder van Odin op 22 Jun 2009 11:44:23


#48

Hoi ik ben dus Esmeralda en mama van Jayca (spreek je uit als Jajsa) zij is geboren 17 augustus van dit jaar! Ben in 2008 getrouwd met Fernand die ik al 10 jaar ken! Werken doe ik in een slagerij voor 2 dagen per week.

Groetjes…

E. van den Bosch-van Dijk


#49

Ik lees dit topic dan nog eens door, en zie zooooveel namen die je nu niet meer tegen komt…! Ben eigenlijk best wel benieuwd hoeveel leden dit forum kent.

Hier Jolanda, trotse mama van Danique. Ze wordt zaterdag alweer een jaar!


#50

Ook ik wil me graag even voorstellen sinds vandaag op het forum. Ik ben Marianne Verhagen 29 jaar oud en trotse moeder van een dochtertje Mirthe. Mirthe is geboren op 20 juni 2009. We wonen met zijn tweetjes in boxmeer, Verder werk ik nu parttime als Communicatie adviseur bij een middelgroot bedrijf in de ict wereld.

Liefs Marianne


#51

hallo
mijn naam is Laura ik ben 22 jaar en moeder van zoontje Noah geboren op 5-5-09
op dit moment werk ik niet en ben dus full-time mama!!

mijn vriend is Marc hij is 23 jaar en werkt bij Imtech infra…

wij hebben de pech dat we geen eigen huisje hebben en op dit moment bij mij ouders in wonen…in Hilversum… we zijn heel erg druk opzoek naar een huisje
dus daar valt nog niet veel over te zeggen…

Groetjes Laura

[url = http://lilypie.com] [img] http://lb1m.lilypie.com/seMap1.png [/ img] [/ url]


#52

is het de bedoeling dat iedereen zich in dit topic voor gaat stellen?
haha of snap ik het niet meer nu


#53

de ledenlijst zoals je zelf kunt zien is 811 pagina`s lang, met op elke pagina 25 leden behalve de laatste. Tel maar uit…
Veel leden die nog nooit of maar een enkele keer gepost hebben.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#54

hey hallo iedereen :D:D

ik heb ook per ongeluk een nieuwe topic gemaakt
om me voor te stellen en niet gezien dat het hier moest hi hi

dus doe ik dat nu even
ik ben marjolein plattje ben 24 jaar en ben getrouwd met remco 26 jaar we hebben samen 2 kindere een dochter van 4 en een zoon van 2
en we hopen snel zwanger te raken van ons derde kindje

groetjes marjolein :D:D

marjoleinplattje


#55

hoi iedereen…
ik weet niet of ik me al had voor gesteld,ik ben elvira en ben 35 jaar…heb uit een vorige relatie 2 meiden van 13(sha’uri) en 9(ilonka) jaar, uit deze relatie heb ik een zoontje van bijna 1 jaar(odin) en ben nu weer zwanger van de 4e…ben op 7 augustus uitgerekent…
verder ben ik huisvrouw en doe ik graag wat met handwerk( breien,haken,kleding maken enz) maar ik klus ook graag…



#56

Hoi ook ik ben nieuw… ben voor het eerst in mijn leven op een forum en begrijp het dus nog niet echt helemaal! Maar vind het erg leuk en heel erg leerzaam, ben zelf moeder van een jongetje, Jesse James en hij wordt bijna 2 jaar…
Ik ben alleenstaand en vind dat soms verschrikkelijk moeilijk! vind het daarom ok heel leuk om hier tips enz. te lezen over opvoeden!


#57

hoi!!
ik ben Carlijn en ik ben ook nieuw!
Ik ben byna 23 jaar en woon een half jaar samen… ik ben er 2 weken geleden achter gekomen dat ik zwanger ben, ongepland! Ik studeer nog en mijn vriend werkt. We twijfelen heel erg wat we moeten doen, of we het houden of dat we het weg laten halen… vandaar dat ik me hier heb aangemeld, om jullie ervaringen te lezen!

Liefs


#58

Hoi Carlijn, de keuze die je moet maken is niet makkelijk, maar geheel aan jullie.
Succes ermee, en ik hoop voor je dat je een goede keuze maakt.

Liefs, Melanie, (mama van Noah)


#59

Hoi Carlijn!

Die keuzu is natuurlijk aan jullie, maar wil even vertellen dat je er goed over na moet denken!

Ik zelf ben 20 en heb nu een zoontje van 13 maanden.
Dit was ook niet helemaal de bedoeling, maar ik ben erg blij dat hij er nu is!!
Ik studeer nu trouwens weer fulltime.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers


#60

Net wat Anne zegt… ook ik was 19 toen ik zwanger werd, en niet geplant… We zijn dol gelukkig met onze zoon… en zou niet meer anders willen.
Ondertussen ben ik 22 geworden, en zijn we bezig voor een tweede.

Denk er goed overna, praat er desnoods met je ouders/familie of uiteraard met ons over, maar vooral ook met je vriend

Liefs, Melanie, (mama van Noah)