Stel me nog eens voor aan iedereen die nieuw komt


#61

Hoi!
bedankt voor jullie lieve reacties… het is inderdaad heel erg moeilijk… want we wonen samen en we hebben 1 slaapkamer… we moeten dan dus ook verhuizen…
maar het probleem is we denken gewoon elke dag anders, dus wanneer weten we het nou zeker? ik ben bang dat we soms de makkelijkste optie kiezen omdat we het samen nu heel goed hebben en we genieten nog echt van stappen en mensen over de vloer etc. en aan de andere kant denk ik ook weer als we het echt weg wilde halen hadden we dat toch wel gedaan? ik ben ondertussen alweer 7 weken…
maar ik lees dus dat er iemand gereageerd heeft dat je weer fulltime aan het studeren bent (ik weet niet hoe je zo kan kijken wie het zei haha)… heb je je studie ondertussen stopgezet? wel erg knap van je!! mijn studie wil ik ook heel erg graag afmaken maar ik moet nog 3 jaar!

Liefs


#62

Hallo, ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Maria, en ik ben 33 jaar, en ik woon in Groningen. Wij hebben 31 december 2009 een dochter gekregen. Ze heet Amira. Ik heb ook nog 2 pleegkinderen van 8 en 17.

Groetjes Maria.


#63

Welkom! Ik woon ook in het hoge noorden, maar dan in Drenthe. Samen met mijn zoontje Erik van bijna 2 jaar en zijn papa.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker


#64

Hoi.

Hoe doe je dat met wat jullie onderaan de tekst hebben staan hoe oud je kind precies is?

m.hulshof


#65

Surf naar lilypie.com en daar kan je een kinderverjaardagsticker aanmaken. De code die je dan krijgt voor forums etc. kopiëren en in je handtekening plakken in je profiel hier (zie rechtsboven).

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker


#66

Hoi allemaal!

Ik ben ook nieuw hier.
Ik ben wendy 26 jaar, 3 jaar getrouwd met mijn lieve man waar ik alweer
7 jaar mee samen woon/ben in Harderwijk
Sinds 17 december (2009) moeder geworden van een prachtig meisje; Anouk!


#67

Ik = NEWBIE… hallo allemaal,

Ik ben Yadi of Jedidja en mams van Abigail en geheel nieuw hier! dus bij deze hallo iedereen

Greetz,
Yadi en Abby


#68

Welkom Yadi en veel plezier hier!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker


#69

halllo!

ik ben ingrid en ben 15 jaar!
ja je zal wel denken huh 15 en dan al een kind!
jaa.
nou ik leg het even uit.
ik raakte dus ongewenst zwanger en wou het wel weglaten halen,
maar mn toemalige vriendje dwong mij om het te houden of anders…
dusja ik kon niet anders.
mn ouders waren eerst wel boos maar later waren ze wel blij voor mij.
toen ik 4 maanden zwanger was heeft mn vriendje me gedumpt.
daarna heb ik nooit meer wat van hem gehoord.
ik voelde me echt vreselijk!
maar daar kwam ik wel weer overheen,
mn moeder heeft mij toen vooral heel veel gesteunt.
3 weken later ontmoette ik een andere jongen, dus hadden we afgesproken enzo.
het klikte wel.
later die middag toen ik weer thuis kwam smsde hij me steeds: ik wil verder met de volgende stap.
ik wou dat dus helemaal niet dus heb gesmst dat ik dat niet wou maar toch bleef hij steeds van die smsjes sturen. ook op msn deed hij dat.
die dag daarna vroeg hij me verkering en dus heb ik toen nee gezegd.
ik hoef geen vriendje die alleen maar uit is op seks.
maargoed.
nu dus 4 maanden later ben ik bevallen van een dochtertje! Ivanka Noëlle.
op 23-8-2010.
ze is kerngezond en ik voel me ook goed.
alleen 's avonds steeds uit bed is soms nog wel moeilijk.
volgende week begint mn school weer, en ik ga naar klas 4, mn examenjaar dus.
gelukkig kan mn moeder dan wel oppassen maar ik zal haar die tijden dat ik dan op school ben wel missen…
ooee. ik hoor haar huilen dus ik zal naar haar toe!







zo ze is nu weer lekkeer in slaap gedommeld…
ik zal nu maar stoppen met dit berichtje!
is al lang genoeg dacht ik

groetjes Ingrid!! (moeder van Ivanka Noëlle)


#70

hallo allemaal
ben nieuw hier dus zal me ff voorstellen.
ben linda,26 jaar en 12 weken geleden voor de eerste keer mama geworden van een mooie dochter naomi
ze is 7 weken te vroeg geboren.
maar intussen gaat alles goed met haar.
hoop hier leuke en minder leuke ervaringen te kunnen delen,
aangezien dit allemaal nog nieuw voor me is zou dat me wel heel erg helpen

xxx


#71

Welkom … gezellig!

Ik ben Lizette de moeder van Jurian (ruim 2 jaar) en Levi (ruim 1 maand)… zelf ben ik 27 jaar en woon in Brabant.



#72

Ook ik zal mezelf even voorstellen… Ik ben Aline, 25 jaar en moeder van 2 prachtige kinderen. Anne-Louise van ruim 2 en Gerwin bijna 9 maanden.
Ik ben al een paar dingen tegen gekomen waar ik waarschijnlijk ook wel wat aan heb… dus als we elkaar zo kunnen helpen!

Groetjes, Aline

Groetjes, Alien

[ img ] http://lb3f.lilypie.com/7Nwkp2.png "width = " 400 " height = "80 "border = "0 “alt =” Lilypie Derde verjaardag tickers "/ > < / a>

[ img ] http://lb1f.lilypie.com/F1zip2.png "width = " 400 " height = "80 "border = "0 “alt =” Lilypie Eerste Verjaardag Ticker "/ > < / a>


#73

Hoii mammas (en pappas!)!! Ik heb me eigenlijk ook nog niet echt voorgesteld… ik was nooooit zo’n formum-meisje, maar ik moet zeggen… geweldig de tips die ik kreeg toen ik met vragen zat… Ikkeben is echt nuttig!!

Ik ben dus Lauren. Mama van Alex, geboren op 05-05-2010. Gisteren at ie voor het eerst een half potje sperziebonen… echt walgelijk, maar hij vond het uiteindelijk erg lekker!:smiley: Liefs, Lauren en Alex


#74

Hallo,

Dan zal ik mij ook even voorstellen:
Ikkeben Lieke, 29 jaar en kersverse (en apetrotse!) mama van Sien, geboren op 16 september 2010.
Ik woon samen met Maarten en Sien in Eindhoven en werk daar als pedagogisch medewerkster bij een kinderdagverblijf, op de peutergroep.
Je zou misschien denken dat ik kinderen van buiten en binnen kennen na 7 jaar ervaring,maar bij je eigen kindje is alles toch wel even anders
Dus vandaar mijn aanmelding hier op ikkeben!

Naast mijn werk en gezin heb ik 1 grote hobby: buikdansen.
Ik geef hier wekelijks les in, geef workshops en heb zelf ook nog les.
Nieuwsgierig?kijk maar eens op www.arabesk-dance.com

Tot januari heb ik nog heerlijk verlof, dus je zult me denk ik geregeld tegenkomen hier

Heb 1 klein vraagje: hoe vul ik 'ikkeben’in, in het groene kader links?

Liefs, Lieke

[img]http://lb1f.lilypie.com/xbPUp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />


#75

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Natalie. Ik ben 28 jaar. Ben bijna 9 jaar samen (waarvan bijna 3 jaar getrouwd) met Mario. We hebben samen 2 dochtertjes, Charlene van 2,5 (arpil) en Jazmine van 10 maanden (februari). Ik werk 3 dagen. 1 dag gaan onze meisjes naar Opa en Oma en 2 dagen naar een KDV.

Groetjes!!


#76

Hee hallo iedereen,

Ik ben Eff ofwel Cas, ben 25 jaar en heb een zoontje van 3 jaar.
Ik woon samen in Haarlemmermeer en hoop hier andere mama’s te ontmoeten in mijn regio!

Gr.


#77

Hallo
Ik ben Chantal, 22 jaar.
Ik ben getrouwd met Dennis, en samen zijn wij de ouders van Caleigh Lynn, die geboren is op 3 januari 2011.
Wij zijn woonachtig in Drachten (Friesland).

Dat was het zo’n beetje


#78

Ik ben hier net nieuw dus een beetje aan het uitvogelen hoe het allemaal werkt.
Zal me even voorstellen
Ik ben andrea, 28 jaar en heb een zoontje “Jack” en hij wordt 5 juni alweer 3 jaar, het is een vrolijk en lief mannetje die soms ook lekker ondeugend kan zijn
Voor de rest ben ik werkzaam in een verpleeghuis op een woonzorg/revalidatie afdeling.

Groetjes andrea


#79

hoi hoi!

ik ben ook nieuw hier, 3 jaar terug wel eens aangemeld maar niet aktief geweest. Nu heb ik ook een topic gestart en hoop dat er wat uit komt!
ik zal me dus ook maar even voorstellen.
Ik ben marjolijn, 26 jaar, dit jaar alweer 5 jaar getrouwd en moeder van onze dochter van 4 en zoon van 2 (jaja weet het klinkt wel ouderwets en traditioneel zo he haha) we hebben een geweldig gezinnetje zo saampjes met z’n 4tjes!
ik ben verkoopster van beroep en heb als hobby paardrijden.

euh moet ik nog meer vertellen???
nouja mochten jullie nog meer van mij willen weten dan hoor ik het wel

liefs marjolijn


#80

ik zal me als eerst maar even voorstellen hier, ik ben Angelique, mama van Romy, Romy is ons eerste kindje en geboren op 9 januari 2011.