Stel me nog eens voor aan iedereen die nieuw komt


#21

hey hoe plaats je hier een foto op, het lukt me niet


#22
quote:
Hallo!

Hier even een uitleg over hoe een foto te plaatsen hier op het forum

1: Zet je foto op internet, of hier op ikkeben (je kan bv op ikke ben, roze blokje hierboven, ook fotos uploaden!)

2: ga met je muis op de foto staan en druk op de rechtermuisknop en ga naar “eigenschappen”

3: maak de URL blauw (selecteren dus)

4: druk op de rechtermuisknop

5: druk op kopieren

6: druk hier op het 5e knopje van rechts, dat bergje, er verschijnt dit:[ img][ /img]

7: [ img] zet de URL hier [ /img] (dmv rechtermuisknop en dan plakken, zorg ervoor dat er GEEN spaties staan tussen de haakjes en de url)

En voila, een foto op het forum!


</BLOCKQUOTE id=quote>

Even uit een oude topic gekopieerd.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#23

hallo …ff voorstellen

ik ben moemel ,getrouwd ,en heb een dochter van bijna 8 en een zoontje van net15 maanden.Het is hier wel interessant op de site. I k hoop nog veel te lezen.
groetjes…moemel.


#24

Hallo allemaal,

Ik ben Anne-Marie (bijna 35) en ben 9 jr. getrouwd met Marcel (37) en de trotse moeder van Remco (5), Jeroen (bijna 4) en Menno (bijna 2). Was op zoek naar ideëen voor nw. kinderfeestjes en traktaties en kwam hier terecht… Leuke site met leuke mensen, tips en ideëen!!

Anne-Marie, mamma van Remco(28-01-2002), Jeroen (11-11-2003) en Menno (26-10-2005)


#25

Hallo,

Gezellig forum hier!
Even kijken of de handtekening werkt.
Ben de mamma van Robin die is nu net een jaar geweest en het leek mij ook leuk om met andere mamma’s te klesten.

Greetz lia

Robin Jacob geboren 26-09-2006.


#26

Hallo ik ben Sally en ik woon in Antwerpen. Ik werk als bediende in de autosector. Ik heb 2 dochtertjes: Femke 4,5 jaar en Fleur 7 weken.

Groetjes
Sally


#27

Hallo! Ik ben Fiana (34), ik kom uit Indonesie, huisvrouw, getrouwd 10 jaar, moeder van Gavin (3.5) en Jayden (4 maanden).


#28

Hallo allemaal

Ik ben Trynke, 23 jaar en een zoontje van 11 maanden
Ik ben verpleegkudige, werk drie dagen in de week en 1 dag ben ik nog aan het leren voor kinder verpleegkundige. MIjn vriend is chef kok op een waddeneiland en is maar drie dagen in de week thuis de rest is hij op het eiland.
Het is heeel druk maar ook zoooo leuk!!!

Groetjes


#29

Zal ik me ook even hier voorstellen.

Ik ben Mirella 27 jaar en mama van Tristan 4 jaar en Inge 2 jaar,.
Ik werk in een verpleeghuis als helpende en doe de opleiding Verzorgende IG.
Mijn man Jeroen werkt bij VTS Politie nederland.

Ik ben dol op sieraden maken die ik ook probeer te verkopen (nog niet veel van voorstellen hoor!) wacht nu op de kralen van Swarovski om daar dan wat moois van te maken.

Zijn er vragen stel ze gerust.

Liefs Mirella

www.tristan.kleutersite.nl
www.inge.dreumessite.nl

Gewijzigd door - Asje op 13 Jan 2008 23:02:31


#30

Hallo allemaal.

Ik ben nieuw op deze forum, bij deze stel ik me even voor.
Ik ben Miranda jeuring, 27 lente’s jong en getrouwd met Patrick jeuring.
Samen hebben we een geweldig zoon genaamd Yordie.
We wonen met ons kleine gezinnetje in Nieuw Amsterdam (Drenhte).
We hebben ook nog wat huisdiertjes namelijk 2 caveliertjes (hondjes) en 2 katten.,Dus een mooi huis vol.

Groetjes Miranda.


#31

hallo allemaal,

ik zal me ook even voorstellen, ben Juanita van 24 jaar en vorig jaar ( klinkt raar) Oktober mama geworden van een wolk van een dochtertje…Chayenne…
heel graag zou ik ervaringen willen uit wisselen met andere mama’s

groetjes juanita


#32

Hallo allemaal,

Ik zal me ook even voorstellen.
Ik ben Brigitte 28 jaar en woon samen met Rick en hebben sinds 10 maanden een wolk vna een zoon Nick.
We komen uit Den haag waar ik partime werk als management assistente op de Haagse Hoge School.

Lijkt me gezellig om ervaringen uit te wisselen.

Tot snel
Brigitte


#33

Mag ik iets anders vragen?
Ik zie bij sommige mensen zo’n leuk balkje staan waar je kunt zien hoe oud je kindje is, nou wil ik ook graag zo 1 maar ik weet echt niet waar ik die weg moet halen of moet instaleren of downloaden. kan iemand mij daar misschien bij helpen?
groetjes stefanie.

stefanie huitema


#34

hallo allemaal
ik ben vera ben 24 jaar en ben de moeder van romano, ik zit hier nu al 2 jaar en als ik ergens mee zit of vragen kan ik hier altijd terecht ze helpen me graag en geven vaak goede adviezen.

Gewijzigd door - Asje op 19 May 2008 15:56:23


#35

Hoi,

Ik ben Anouschka,31 jaar en mama van Nikki (20mnden) en Kris(2 mnden).
Ik woon samen met de kids en mijn mannetje in Heerle,west brabant.
Ben nog ff met verlof maar daarna ga ik weer aan het werk als servicemedewerker bij een benzinepomp.Zolang geniet ik nog ff van mijn vrije tijd met de kids



#36

Hoi hoi,

Ik ben Cristel (25 jaar) woon samen met mijn vriend Michel (32 jaar) en de twee meiden. Gwen is 3 jaar en Kirsten is 1 jaar. Wij wonen in Nieuwegein regio Utrecht.

Greetz Cristel


#37
quote:
heu ben nieuw weet nog niet goed hoe deze forum werkt dus maar aankliken en aantwoord

hoop dat deze forum een aantwoorden geeft op mijn vragen en wat vriendin geeft ben aleen stand moeder en niemand om te praten hoop dat ik goed aantwoord op forum ken ik dat niet

Hallo ik ben Asje,

Ik maak nog maar eens een nieuwe topic om me voor te stellen aan iedereen die gezellig erbij komt op ikkeben. Soms komen er ineens zo veel nieuwe mensen gezellig meekletsen dat het niet te doen is om voor iedereen hetzelfde introduktieverhaaltje te doen, dit terwijl ik het wel altijd gezellie vind als er nieuwe mensen komen koekeloeren.

Ik ben dus Asje ( Astrid 32 j) woon 14,5 jaar samen met Daan(37j) en samen hebben we 2 super toffe kindjes. Evianne is geboren op 3 april 2003 en Jessin is geboren op 15 juni 2005. Wij wonen in midden Limburg en hebben ons huisje zelf verbouwd en een super grote tuin waarin onze beestenboel (2 hondjes en 3 katten )en kindjes lekker kunnen stoeien. Ik werk op het moment als thuishulp A en voorheen 10 jaar als sous-chef in de keuken van een restaurant.

We komen mekaar vast wel tegen op de rest van het forum
Heel veel plezier op het forum allemaal !

Gewijzigd door - Asje op 01 Sep 2006 14:07:19



#38

Hallo,

Ik ben diana, mama van Lindsey van 5 en Jayda van 2 jaar oud.

Wat hebben jouw kinderen mooie namen zeg!

Wij zitten nu in de wiebelfase, 1e tandje los, tips en ideeen voor het uitvallen van het tandje zijn welkom…natuur laten gaan of handje helpen als hij erg los zit?

Groetjes Diana


#39

Nou hey, dan stel ik me hier ook weer even voor

Ik ben Marla (26jr) getrouwd met Wilco (34jr) mama van Jens (bijna 2… al weer, waar blijft de tijd) en 13,5 wk zwanger van de tweede.

We wonen met ons katje sinds 2,5 jr in Hoogeveen (Drenthe). Heb sinds m’n eerste zwangerschap veel tegenslag gehad en ik praat er nogal graag over (is sommige vast al opgevallen ), ook omdat ik 't bij anderen graag wil verhinderen.

Nu geniet ik overal lekker van en kwek me een slag in de rondte op 3 forums!!


#40

hoi hoi

ik ben tea
ik ben 27 jaar
heb een zoon
juryan heet hij
hij is 3jaar
en we wonen in veenendaal

groetjessss

mamavanjuryan