Ik doe nergens aan mee, ja aan de lotto
Enne Morgan ligt hier alweer even in knorreland.
Groetjes,
Michèle
Ik doe nergens aan mee, ja aan de lotto
Enne Morgan ligt hier alweer even in knorreland.
Groetjes,
Michèle
Hier ging het vannacht prima. Nick is eventjes wakker geweest maar heeft lekker geslapen tot 8 uur. Niet bij ons in bed geweest dus zijn eigen bedje was vannacht weer goed.
Hij ligt nu ook in dromenland. We hebben hem iets eerder naar bed gedaan want vanmiddag moeten we weg. En dan heb ik liever dat hij hier een tukkie gedaan heeft dan ergens anders vooral nu!
Heeft gisteren die wandeling en het vele buiten zijn toch wel meegeholpen aan een goede nachtrust denk ik
Het zal langzamerhand wel weer bijtrekken. Nick is volgende week ook 17 maanden. Hij wil wel regelmatig opgetild worden maar over het algemeen kan hij zich toch weer aardig vermaken overdag. Volgens mij voelt hij zich weer een stuk beter. Hopelijk is die sprong aan het afzakken dan of zouden de drama’s er nog aankomen
Groetjes Bianca
@ Bianca, hier gaan sprongen in pieken en dalen, dan is het klooien met eten en weer voorbeeldig, dan klooien met slapen en weer voorbeeldig enz. Tot het een tijdje stil is en dan gaan we er wel weer vanuit dat ie over gewaait is zeg maar.
Groetjes,
Michèle
ja heb het nog eens op de site nagekeken maar volgens mij moet je gewoon 5 maaltijd en fruit deksels hebben
5 in totaal en dan dus van verschillende soorten.
Rico eet ook met de pot mee maar goed ik wil deze kans ook weer niet laten liggen
wel stom dat je maar 1 envelop kreeg, als je vaker mee mag doen.
@Michele: maar dit is de baby lotto
Rico zit ook in zijn sprong maar heb er gelukkig nog geen last van, hij volgens mij ook niet,
hij sliep vanaf gisteren kwart over 7 tot 10 uur vanochtend aan 1 stuk door, met 1 wakker momentje voor zn speen.
verder is hij best happy dus ik ook (klop klop klop)
Als je Morgan gewoon laat zingen en haar gang gaan alleen, valt ze dan niet gewoon weer in slaap op een gegeven moment? Minke is ook wel eens erg vroeg, dan hoor ik haar als ik Neeltje ga voeden zo uur of half 6, maar als ik dan een half uurtje later Neeltje terugleg, is ze gewoon weer in slaap gevallen. Dus dan ligt ze even te spelen en valt ( want ze is dan echt nog wel moe) ook wel weer in slaap. Meestal is ze rond 0700/0745 wel echt wakker maar dat is prima. Ik moet wel zeggen wij horen Minke niet echt omdat wij op zolder slapen en de meiden op de eerste verdieping en de babyfoon staat bij Neeltje dat scheelt natuurlijk wel omdat wij er niet wakker van worden. ( alleen als ze huilt maar dan ga je er sowieso wel even heen). Verder denk ik dat je best wat langer kan ophouden 's avonds zeker omdat je schrijft dat ze 1900 uur nog niet echt doodmoe is. Minke valt echt om om 1900 uur dus dat is wel een verschil, daar zou dat niet bij kunnen.
groetjes en ik hoop dat Morgan gauw wat langer slaapt!
Nou ja door de weeks kan ik het moeilijk pijlen want ze houd het rustig vol tot ik haar er uit moet halen, zaterdag was ze het om half zeven echt zat en zondag is ze wel weer in slaap gevallen.
Vannacht was ze bij mijn schoonmoeder, en gek genoeg als ze daar geweest is wil haar slaappatroon ook nog wel eens anders zijn. Dus we wachten het allemaal weer af. Hopelijk ligt het ook aan der kiezen want der moet der nog 1 door en dan zou het weer ‘normaal’ moeten zijn.
Groetjes,
Michèle