Steeds vroeger wakker

Later naar bed helpt hier niets, maar bij jullie misschien wel.

En bij sprongen: de ene keer is het én moeilijk met slapen én moeilijk met eten, én, én, én…en soms alleen met slapen. Dus het kan goed zijn dat het toch daarmee te maken heeft, ook al gaat de rest gewoon goed. Hopelijk is ze snel weer later wakker!

Hier was het vanmorgen 5.45 uur…en dat terwijl we allang uit de sprongen zijn…

Groetjes,
M

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/EwsYp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - Mriek op 29 Jan 2010 20:09:18

Ha ha ha Mriek was het maar weer een 6.45 echt ik zou er een moord voor doen

Groetjes,

Michèle

Nog ff wachten Michele, voor je het weet word de klok weer een uur vooruit gezet

Nee, grapje…hier is het zo…als hij later naar bed gaat als standaard dan word hij eerder wakker…dus hier ligt hij er voor 7 in…dat gaat het beste!

Gr, Danielle

Of het aan het latere naar bed gaan lag of aan paddington ze was om even voor half zeven wakker. Dus dat was te doen. Om kwart over zeven had ze het wel gezien dus zijn we naar beneden gegaan. Ze zit nu supper relaxed Dora te kijken. Mervin zapte er laatst langs en ze vond het geweldig. Dus Hier is het Dora nu. Ik heb geen idee wat ze er al van snapt.

Maar goed het is dus redeljk gegaan vanmorgen. Padington mag ze van mij wel in bed houden. Wel lief ik keek vanacht nog even bij haar wat ze huilde in der slaap. Lag ze op der zij met paddington in der arm geklemd tegen zich aan.

enne Danielle, das voor het gevoel alleen helaas want ik denk niet dat ze spontaan een uitslaper wordt. Echt als er een tweede komt hoop ik dat ie op mij lijkt want pappa is een vroege vogel net als Morgan en mamma iets minder

Groetjes,

Michèle

Hey Michele,
Hier was het vanmorgen ook weer lekker vroeg hoor!
Maar straks die zomertijd vind ik toch beter te doen

Gr, Danielle

Ja oke al is het inderdaad alleen maar omdat het licht is dan. Ik moet wel zeggen dat ik half 7 beter vind dan 5 uur hoor

Groetjes,

Michèle

Nou vanochtend was het hier weer heerlijk vroeg 5 uur. Ze was compleet overstuur. Even met haar gewiegd in de wiegstoel, maar hielpt niet echt. Dan maar even een flesje pap en haar kiesjes insmeren. Volgens mij is het echt haar kiesjes. Tijdens het drinken trok ze elke keer weg en huilde en begon weer verder te drinken. Zo sneu. Maar slapen heeft ze niet meer gedaan. Toch maar weer even bij ons in bed gelegd en mevrouw viel als een blok in slaap. GRGRGRGR ja hallo dan leg ik je nog even in je eigen bed. Dat viel niet goed. Inmiddels was het alweer 7.15 dus ik dacht dan er maar uit. Ze was een beetje beduusd sesamstraat aan het kijken en daarna werd ze heel erg vrolijk. Toen papa weer in huis kwam hebben we even aan tafel gezeten om een broodje te eten. Ik geef haar altijd eerst een korstje en dan kan ik ondertussen een broodje smeren, maar daar was mevrouw heel boos om. Brullen. We gaven haar nog een korstje en klaar was het. Ze heeft volgens mij wel 8 kosrtjes gehad. En wij brood zonder korstjes.. We konden echt zien dat ze op haar rechterkant en linkerkant zat te kauwen dus met de doorkomende kiesjes. Conclusie volgens mij wel doorkomende kiesjes en misschien een hoektand.
Arm kind. Ze zag helemaal bleek van de slaap.
Voor de kerst had ze dit ook en toen de 2 kiesjes door waren sliep ze wel door tot 7 uur. Zal dus daar wel aan liggen. Het is inderdaad ook niet dat ze onrustig is in de nacht, maar ze word vroeg wakker. Ze slaapt goed. En overdag is ze echt vrolijk. Volgens mij dus geen sprong.
Ik denk echt dat het met de kiesjes te maken heeft hoor Michele. Gisteren werd Sanne ook om 6.20 wakker. Maar ik lees net dat het vanochtend later was dus ik hoop dat dit voor je doorzet.

Succes verder.

Groetjes Carolien

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ik hoop het dan maar en dat het snal voorbij is want volgens pappa die gister mocht voelen is er een door beneden en een nog niet maar wel bijna. Weer per vier tegelijk het arme schaap.

Groetjes,

Michèle

Gelukkig toch weer wat later Michèle
Indd hopen dat die krenge nsnel door zijn. Waarom kan dat niet gewoon met 1 tegelijk, hier ook iedere keer met 4 tegelijk zucht

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ja ik weet ht michelle enne helaas bij morgan zijn het pas de eerste 4 dus er volgen er nog wel een paar. Aan de andere kant des te eerder zijn we er vanaf.

Ze ligt nu ook te slapen eindelijk. Ze was vanmorgen in der wagen in slaap gevallen. Ze was ineens vertrokken, maar ja thuis aangekomen dus niet meer in bed willen. Om half 1 er weer ingelegd en pas tegen kwart over een in slaap vallen. Hopelijk is het even stil tot half 3 anders wordt het een lange middag.

Groetjes,

Michèle

Oh laat het een goed voorteken zijn, maar Morgan is na een bijna 3 kwartier woelen en draaien in slaap gevallen om kwart over 1. Om 2 uur schrk ze wakker dus ik zag de bui al weer hangen, maar nee ze draaide om en sliep verder. Ik heb haar nu net om 4 uur (!) wakker moeten maken, ze was compleet ko nog. Dat is lang geleden dat dit gebeurd is. Hopelijk heb ik morgenochtend net zo goed nieuws

Overigens ze loopt nu vrolijk door de kamer te hobbelen met een liga, dus ze heeft er geen last van dat ik haar wakker gemaakt heb

Groetjes,

Michèle

@Michele
Dat had ik gisteren nou ook. Ik moest Nick om 16.15 gewoon wakker maken. Ik was al een paar keer op zijn kamer binnengelopen in de veronderstelling dat hij wakker was. Maar dat was waarschijnlijk omdat hij praatte in zijn slaap. Hij sliep gewoon lekker door. Nou ja, had ik weer even tijd om nog wat te doen

Alleen ook hier was het vannacht weer hommeles. Nick stond gewoon in bed en maar huilen. Ik denk dus de tandjes. Ik kon vanmiddag even gauw in zijn mond voelen en toen voelde ik een puntje… Maar we worden er hier niet fitter op. Het is nu al een tijd aan de gang. Mijn man haalt hem dan maar uit bed en legt hem bij ons in bed. Ben ik het niet zo mee eens want dadelijk wordt het steeds vroeger omdat meneer weet dat papa hem toch wel ophaalt.
Maar het is wel lekker dat hij dan in slaap valt en dat we vanmorgen hebben kunnen slapen tot 8 uur. Ik heb zijn fles gegeven en ben nog naast hem gekropen. Wel relaxed zo’n zaterdagmorgen!

Ik ben zelf ook een vroege vogel (tenminste was) Nu Nick er is, ben ik natuurlijk veel vermoeider en vind ik het toch wel erg jammer dat hij ook op mij lijkt qua vroeg wakker zijn

Ook hier heeft later op bed leggen geen zin. Nick heeft vanmiddag wel een heel eindje zelf gelopen buiten. Hij is zoiezo veel buiten geweest dus ik hoop dat dat dan een beetje helpt om hem de nacht SLAPEND door te laten komen (en ons ook)

Succes Michele. Hopelijk wordt het voor jou ook nog beter

Groetjes Bianca

Morgan sliep vanavond redelijk vlot weer. Dus hopelijk komt ze niet te vroeg morgen.

Oh ja en Morgan wil absoluut niet in ons bed. We hebben het al een keer geprobeerd onder het mom van gezellig op zondagaochtend. Maar de gilt alles bijelkaar. Het is der eigen bed (of een campingbed als ze uit logeren gaat) maar niks anders. Aan de ene kant wel makkelijk aan de andere kant niet.

Groetjes,

Michèle

@benick
Wij hebben ons ook een hele tijd verzet tegen het bij ons in bed nemen 's nachts, maar we doen er nu niet meer moeilijk over. We weten dat hij het alleen wil als hij niet fit is en dat als hij zich weer goed voelt weer gewoon de hele nacht in zijn eigen bedje blijft liggen. Soms moet je je gevoel volgen Zo lang ze nog niet kunnen zeggen wat ze nu echt dwars zit, moeten wij soms even voor ze denken

Hier ook een vroege vogel maar vanmorgen opeens weer zeven uur! Wat waren we blij (en uitgeslapen haha). Hier waarschijnlijk gelijk een ander slaapritme want vanmiddag wilde hij opeens niet meer slapen en hij was de hele dag super vrolijk. Dus niet moeilijk gedaan en lekker leuke dingen gedaan. Wel lag hij een uur eerder op bed dan anders, maar dat vonden wij niet zo erg

Vanmorgen kwart over vijf. Morgan zat rechtop in bed te spelen met paddington. Ik gezegd dat iedereen nog sliep en der tul gegeven. Maar dacht ik dat het weer helemaal niks zou worden is ze toch weer in slaap gevallen en om kwart voor acht hoorde ik haar weer. Dus wij zitten nu aan het ontbijt en gezien pappa niet lekker is (hoesten en zo) mag hij deze week uitslapen

Groetjes,

Michèle

ja als zij gewend is dat ze dan te bed gaat en normaal gaat dat goed, kun je het daar moeilijk aan wijten… denk ik.
idd sprongentijd?
en het weer misschien?
rico heeft namelijk ook, dat hij an om 6 uur wakker is en dan weer om 8 uur.
en dan weer om half 6.
en hij zit niet in een sprong, ik denk dat het ook wel aan het weer ligt.
vandaag bijvoorbeeld (ik ben eigenlijk heel trots) werd hij om kwart voor 6 wakker, ik denk tis goed, dus ik zei dat hij nog moest slapen en mama ook.
dus kreeg hij zijn tutje, geef hem zijn knuffels die in de kamer verspreid lagen
en hij huilde nog een paar kreetjes en toen sliep ie weer.
om 5 voor 10 werd hij pas wakker!
tja zat ik even in een dilemma in tijd met eten en WAT moest ie dan eten, wantn ormaal krijgt hij fruit.
dus heb ik hem 1 snee brood gegeven ipv pap, en ik geef hem zo nog een potje fruit. (doen mee aan de actie van olvarit haha dus 1 potje fruit gekocht nou die 10.000 euro winnen haha)
tja ik wist het verder ook niet, heb 'm ook wat roosvicee gegeven.

Even terugkomen op jou,
sta jij op voor morgan als ze wakker wordt? of probeer je het haar eerst zelf te laten doen? (weer in slaap vallen dus…)
en als je dan gaat zeg je dan ook dat ze nog moet slapen? geef je haar dan een speen ofzo?
tja rico is ook begonnen met de pp sprong… dus ik weet niet of deze tips nog gaan werken als rico in dezelfde week zit als morgan
Ohja Rico ligt er trouwens uiterlijk om half 8 in,
soms kwart over 7 maar nooit voor 7 uur, tenzij hij echt heel moe is.
iets later te bed leggen KUN je proberen,
baat het niet schaadt het niet toch?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ligt eraan, door de weeks laat ik haar rommelen want we moeten dat toch vroeg op, Soms valt ze weer in slaap en soms niet, maar zoals vanmorgen ben ik wel even gaan vertellen dat ik het nog veel te vroeg vond en gelukkig vond zij dat ook. Morgan zit wel volop in der sprong. Komende week is ze al 17 maanden he. Het is ook wel te merken want ze doet steeds meer der best om te praten. Ze roept ook steeds boom en duif als we boven zijn en als ze de poes ziet zegt ze mauw.

Groetjes,

Michèle

@Inge, wij doen ook mee met de actie, maar volgens mij moet je dan vijf dekseltjes kopen toch? Ik snap er niks van, het is heel onduidelijk. Doe je met 1 deksel 1x mee en met 5 dan 5x? Weet jij het?

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Michele:
haha ja rico roept ook veel boom, en hij roept niet letterlijk duif maar doet wel een duif en een uil na,"OEHOEHH!"hahahha
tja en het komt wel goed, even doorbijten…wij moeten er nog doorheen boehoee

@Rainbow:
nou je moet gewoon van alle “kleuren” een potje kopen,
dus 1 kip, 1 vegetarisch 1 rund 1 fruit en 1 vis.
die 5 deksels moet je dan schoon maken en in die envelop doen.
en dat opsturen snappie?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Volgens mij moet je gewoon 5 willekeurige (olvarit) dekseltjes in een envelop doen en opsturen. Dan doe je meer met alle 5 de trekkingen.

Wij zijn helaas net naar de glasbak geweest, dus we hadden geen deksels meer, en ik ga ook geen potjes meer kopen, want Seth eet gewoon mee nu met ons

Enne… hier was het vanochtend 7.15 dus dat is best aardig, maar zelfs dan heb iknog moeite om eruit te komen!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers