Steeds vroeger wakker

Ik wordt een beetje moe van Morgan. Ze wordt steeds vroeger wakker. Waren we eerst verwent dat ze pas om half negen kwam soms werd het ineens weer 7 uur en toen 6 en nu is het al 2 ochtenden 5 uur dat ze komt. En gezellig dat ze is. Ze zingt en speelt en kletst de oren van me hoofd als ik haar om half zeven eruit pluk. Oke ze zit te gapen als ik haar wegbreng, maar verder geen centje pijn. Alleen het is ZO VROEG. Nou slaapt ze al bijna nooit meer tussen 10 en 11 's morgens, maar echt ik zou haar bijna de hele dag wakker gaan houden. Ja ik weet het das zielig want ze is wel moe 's middags.

Zou ze misschien te vroeg naar bed gaan?? Ze ligt er nu tussen 18.30 en 19.00 in, maar ze is niet bagger moe, dus dat ze vervelend is. Ik weet dat het ook sprongentijd is, maar ze is echt leuk en vrolijk verder en ze eet goed, het is alleen dat vroege wakker worden. Wat zouden jullie doen??

Groetjes,

Michèle

Jeetje 5 uur??? Das wel erg vroeg he Morgan?? hihi!

Thoby gaat pas om 8 uur naar bed en slaapt dan door tot 8 in de ochtend.
Overdag doet hij 1 dutje (dut) van 1 tot half 4.

Misschien zou je haar ietsjes later naar bed kunnen doen? half 8 ofzo?

Sterkte!

tja hier is het ook al een tijdje 6 uur dat we compleet wakker zijn en inderdaad wat je zegt helemaal vrolijk en wel. maargoed met 6 uur kan ik nog wel leven maar 5 uur is toch ook wel erg vroeg. ik zou toch proberen om ze ietsje later naar bed te brengen, zeg op z’n vroegst om 1900 uur.
en verder, ik denk dat het inderdaad toch met sprong te maken heeft hoor dus is het maar afwachten en er dus niet gelijk uithalen anders raakt ze daar weer aan gewend.
gelukkig maar dat ze er wel vrolijk onder is!!

liefs,
Rinske

Lilypie Second Birthday tickers

Welkom vroege vogel, hier is het ook al 2maand bagger vroeg. Soms 5.30 en soms 5 uur. Terwijl het eerder altijd 7 uur was. Wel weet ik dat Sanne dan nog niet uitgeslapen is. Maar weer op bed leggen na haar papfles werkt ook niet. Vanochtend was het 6.20 God wat heerlijk. Krijgt Morgan misschien kiesjes. Ik heb toch sterk het idee dat het bij Sanne toch hier aan ligt. Want als het honger was zou ze wel verder slapen.
Ik leef met je mee. Weet niet of het een sprong is hoor. dit duurt wel erg lang. En als Sanne in een sprong zit is ze niet te genieten en is ze in de nacht ook onrustig. En dat is ze gelukkig niet. Integendeel ze is supervrolijk. Behalve als ze dus niet uitgeslapen is. Maar ik vertik het om haar nu bij mij in bed te nemen, volgens mij weet ze het nu gewoon. Even volhouden en er zelf ook maar vroeg uitgaan.

Sterkte. Zal vast weer over gaan.

Groetjes Carolien

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Nee er uit halen doen we ook niet. Ze huilt ook niet als ik naar beneden ga ok alles klaar te zetten. Zodra het ganglicht aangaat weet ze dat ik haar kom halen en dan gaat ze ook pas roepen zeg maar. Maar geloof me dat gezang hoor je ook hoor

Groetjes,

Michèle

Oh ja Sanne gaat om 19 uur naar bed, het maakt echt niet uit hoe laat ze naar bed gaat. Om 20 00 wordt ze ook gewoon wakker om 5.30.

Ja ze is wel met kiezen bezig en nee ze is niet uitgeslapen want ze geeuwt de hele tijd, maar ja wat moet je dan, een narcosehamer mag ook niet

Groetjes,

Michèle

Gelukkig huilt Morgan niet bij het wakker worden. Sanne huilt echt als ze wakker wordt. Pas als ik in zicht ben is het over. Ze heeft wel een tijd gehad dat ze brabbelend wakker werd, maar dat is lang geleden. toen ze 6 maand was volgens mij en dat duurde 2 week. Als ze nou gewoon brabbeld wakker werd. Dan kon ik nog even rustig wakker worden en alles klaarzetten. Ik zet nu de anvond van te voren alles klaar. Geduld kent ze simpelweg niet. Ook om 11.30 wil ze haar broodje hebben. Ze is gewoon zo geprogrammeerd. We willen eigenlijk dat ze met ons meeeet tussen de middag, want wij eten als ik vrij ben tussen de middag warm.
Wel geprobeerd,maar geen succes.

Michele ik leef met je mee! Doe je dat ook met mij???

Ik denk echt dat het de sprongenkuren zijn… Nick is ook de laatste week aan het spoken snachts. Vannacht was het 3 uur. Huilen… even naar toe. Daarna weer huilen. Aangezien hij vreselijk rode billen had heb ik hem dus maar de luier verschoont. Ook dat was het niet denk ik want even later kwam mijn man met hem aanzetten en heeft hem bij ons in bed gelegd. Zo overstuur was hij. En dat doen we echt NOOIT! Maar wat moet je dan?
Ik ben helemaal brak. En hij loopt als een vrolijke kievit hier rond te sjouwen met vanalles .
Hij krijgt volgens mij ook kiesjes. Er zitten flinke bobbels dus… En stukjes eet hij niet, alles moet weer gepureerd worden.

Ook Nick gaat rond 18.30 naar bed. Eerst in bad dus meestal ligt hij er rond 18.45 in. Gaat altijd goed behalve nu dus. Daarom denk ik aan tandjes en de sprong. Morgan is toch van dezelfde leeftijd als Nick?

Sterkte ermee!!!

Groetjes Bianca

Yep. Morgan is van 03.09.2008. Dus ze schelen niks, alleen morgan heeft verder geen enkel gedrag dat doet denken aan een sprong. Ze slaapt vrij vlot, en ze slaapt door. Heel soms een gil zoals vanacht omdat ze der tul kwijt is (die lag onder der deken) maar dan slaapt ze zo weer verder. Alleen om 5 uur begint ze te zingen en te kletsen.

Groetjes,

Michèle

Pff… en ik vond het om 6.45 al vroeg vanaochtend…
Ik leef met jullie mee! Maar wel terwijl ik nog lekker in mijn bed lig
Wij hebben nu gelukkig geen sprong.
Maar hebben wel altijd het geluk dat Seth precies tanden krijgt als hij geen sprong heeft:S

Liefs, Anne

Misschien begint ze met de sprong door vroeger wakker te worden…?

Nick is van 5-9-2008!

Groetjes Bianca

Ja zou kunne bianca, maar we hebben al klooinachten en niet willen eten gehad dus denk dat het ook der kiezen is, enne ik ga toch maar even straks met pappa babbelen over het verschuiven van der bedtijd.

Groetjes,

Michèle

Pffff Michèle das lekker vroeg, ik weet wat het is Dylano heeft het een paar weken geleden gehad. Ook niet huilen maar zingen en mama roepen en nee dan slaap je zelf ook niet
Denk dat het hier aan de hoektanden heeft gelegen want toen die allevier door waren was het oer (ff afkloppen)
Bij Dylano hielp het later na bed doen niet, maar is te proberen natuurlijk. Dylano is om 18.30 wel totall loss

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Ja morgan niet die hobbelt nog vrolijk rond. Ze is wel moe maar nog niet ko. En ja het kunnen zeker der kiezen zijn, er moeten er onder nog 2 komen.

Groetjes,

Michèle

het is te hopen dat het der kiezen zijn en dat ze dan heel snel!!! doorkomen
Maar zou later op bed leggen zeker proberen. Hier werkte het niet maar bij jullie misschien wel.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Morgan is er om half acht ingegaan en we hebben haar der paddington beer mee naar bed gegeven. Zij en die beer zijn op het moment onafscheidelijk (die heb ik op oudjaarsdag voor haar gekocht) maar ze mocht hem niet mee naar bed, blijkt dat ze hem op het kdv wel mee naar bed neemt. Dus kijken wat er nu gebeurd. Het was in iedergeval brullen toen ik hem in het bed zette en zij naar de badkamer moest van mij. En ze was nu bijna meteen vertrokken in plaats van een half uur woelen en draaien. Dus wie weet morgen.

Groetjes,

Michèle

Ik ben erg benieuwd of het geholpen heeft

Groetjes Bianca

Ik hoop het ook voor je Michele.

Liefs

Ha ha ha jullie horen of zien het morgen wel aan het tijdstip van mijn berichtjes

Groetjes,

Michèle