Ben vandaag weer gewoon overgegaan naar 6x135cc wat hij hiervoor al kreeg en dat gaat prima. Het slapen gaat vandaag weer een stuk beter dan van de week.
Vanochtend heet hij welliswaar gewoon nog 2 uur geslapen toen ik hem om 8.00 op zijn bedje legde en heeft niet eens gehuild toen ik hem in bed legde, dat was van de week wel anders…
Nog steeds wordt hij na een ongeveer 50 minuten wakker, gaat een aantal minuten huilen (soms heel hard…) en valt gelukkig weer in slaap. Inmiddels beginnen wij er al aan te wennen en weten dat we nu gewoon niet in paniek moeten raken omdat hij na een aantal minuten vanzelf weer in slaap valt.
Ik wil nu het volgende schema een beetje aan gaan houden…
7.00 / 10.00 / 13.00 / 16.00 / 19.00 / 22.00
Dit is het deze week ook een beetje geweest, zal misschien een half uurtje hebben gescheeld tot een uurtje.
Sinds ik vandaag over ben gegaan om de 3 uur de fles te geven komt hij heel de dag om de 4 uur! (zal je net zien,) Wat doe je dan in dit geval?
Maak je hem dan wakker op de vaste tijden zodat hij eraan kan wennen of geef je dan de fles na 4 uur? En hoe doe je het als hij vannacht ook komt ( wat denk ik wel het geval is) hoeveel kan ik hem dan het beste geven als hij overdag 135cc krijgt? Is een klein flesje dan genoeg, of maak ik gewoon weer 135cc en zie wel wat hij op kan?