Zo goed als het overdag ging met slapen, zo slecht ging het vannacht.
Nou ja slecht???..anders dan we van hem zijn gewend!
Gisteravond werd hij om 23.10 uit zichzelf wakker en heb ik hem een extra
grote fles gegeven voor hongerige baby’s (doe ik altijd bij de laatste fles voor de nacht). Maar het had niet echt veel zin want meer als 100cc ging er echt niet in terwijl hij op de dag wel redelijk zijn flessen had leeg gedronken behalve die van
7.00 en 19.00 toen ging er ook niet meer als 90cc in…
Rond een urtje of 24.00 de kleine op bed gelegd en gewoon beginnen te huilen( dit was echt de 1e keer want normaal valt hij gelijk in slaap). Gelukkig duurde het niet langer als 3 minuten en viel hij in dromenland.
Om 3.00 hoorde ik hem huilen, speentje gegeven en gelukkig een uurtje langer doorgeslapen. Om een uurtje of 4 nog een keer de speen gegeven maar hij was klaarwakker dus maar een fles voor hem klaargemaalt met 150cc.
En…heel de fles leegdronken! Toen weer in bed gelegd en weer even huilen!
Dit is echt nieuw voor ons want normaal kan hij zijn ogen echt niet open houden 's nachts! Gelukkig duurde dit ook maar enkele minuten.
Om een uurtje of 6.00 weer wakker! Na de speen toch in slaapgevallen maar een uurtje later was hij klaarwakker. Om 7.00 maar besloten om zijn fles een uurtje eerder te geven dan zitten we op het zelfde schema als gister.
Maar wat bleek…een poepbroek! Gelijk maar in bad gedaan en nu ligt hij weer te slapen .Pffff.
Hoe kan het dat hij nu weer helemaal in zijn oude slaapritme valt of kan dit ook van tijdelijke aard zijn?
Vanaf hoeveel weken sliep jullie kleine door en ging dat vanzelf of heb je dat een beetje zelf gestuurd? En moet je er dan ook een aantal keer uit om een speentje te geven of slaapt hij/zij zonder te piepen heel de nacht door?