Sprong van 15 maanden

Senne zit middenin de 15 mnd sprong en is echt een heel ander meisje!

De hele nacht doorslapen is er niet meer bij, ze ligt makkelijk 2 x een uur te mopperen, dreinen, huilen… van alles wat!
En als ze wakker is commandeert ze alles en iedereen, tot de honden en poezen aan toe
Als ze haar zin niet krijgt gaat ze op de grond liggen dreinen en met een half oog mij aankijken…

Ik moet er ergens wel om lachen maar ben zo moe door die gebroken nachten!!

Dat dreinen moet ik negeren maar hoe ga ik met die buien 'snachts om? Ik wil er niet iedere x uitgaan maar stel je voor dat er wel wat is? Ik kan ze toch geen uur laten huilen?

Groetjes van Sascha en Senne

hoi sascha, nou meid we zitten in hetzelfde schuitje hoor, hier heb ik ook zo’n commendantje, (vooral de kat moet het ontgelden,) iedereen word gestalkt,en gecommandeerd, gelukkig verstaan we het nog niet hahahhaa! middag slaapje doet ze al een week nie meer, licht luid te kraaien in haar bed, verhalen … blablablabla… (laat dr overigens wel gewoon liggen…) maar het is nog niet echt gillen…vanmorgen gingen we ff naar de hema…nou nou nou …wat een figuur, autostoeltje, no way …strekken, gillen krijsuhh… buggy, zelfde verhaal… nou ben ik daar vrij makkelijk in, mama is de baas en luisteren zul je … dus hoppa, ff kracht gezet en gewoon in die stoel gefrot, ben wel half dood… dus zucht pfhh die middagpauze kan ik wel gebruiken,maar ze is nie van plan te slapen…mega irritant… maar goed, we weten allebei als mama’s dat de sprongen overgaan (en dat er weer eentje erna komt , hiep hiep hoera , not! ) … Dus hopelijk zijn ze er zo weer overheen !!!

Hey SugarS, hoe doet Pippy het 's nachts?

Lijkt me nog lastiger als je kindje al loopt, net als bij jou!
Senne loopt heel driftig langs de tafel en de bank maar nog niet los…

En dat overstrekken…zucht… dat ken ik dus ook! En het gekke, alles is 10 keer erger bij mij dan bij mijn vriend!!!

ff afkloppen, maar snachts gaat het nog goed… denk ook omdat ze en haar middagslaapje nie echt doet, dat ze kei kapot is savonds… en omdat ze natuurlijk extra energie verbruikt met door de kamer heen baggeren…
maar goed zeg al afkloppen want met die takkesprongetjes kan dat in 1 dag veranderen… snachts laat ik haar gewoon liggen (mijn man kan er wat minder goed tegen,dus die gaat altijd ff kijken… ) maar vaak ff een schonen luier en een aai over de bol dan zakt het wel… maar ja die nachten zijn natuurlijk slopend,

zijn er ook geen tanden of kiezen in aantocht, want pippy had vorige week weer een dag verhoging, en ineens was er een kies!

Senne heeft al 4 kiezen, de hoektanden staan op doorkomen dus dat kan…
Alleen snap ik dan niet dat ze overdag wel 3 uur achter elkaar slaapt!!

Ik denk dat haar ritme aan het veranderen is en dat ze zich daar geen raad mee weet.
Maar mama ook niet!!!

ja dat is hier waarschijnlijk ook vanmorgen wast ineens half 7 (normaal 7 uur)
en nu zit ze al beneden want om 09.00 uur was madam klaar wakker normaal ist dus om 10.00 uur pas…
nu misschien omdat ze een uur eerder wakker was, dat ze om 12.00 / 12.30 wel ff gaat tukken…zou wel fijn zijn want ik had niet gerekend op 09.00 uur dus ik zit hier nog in me pyama
nou kunnen we toch nie naar buiten want het giet da scheelt weer

en een bijtring werkt, dat ? anders moet je die gewoon mee naar bed geven misshien doen die tandjes pijn snachts en knabbelen helpt dan wel

Ik moet heel eerlijk zeggen dat Bo dit ds deed rond een ur of 5 , en hij hield het ook heel makkelijk vol. SOms wel 2 uur , tot dat het tijd werd om op te staan.
Wat uiteindelijk bij hem hielp (en misschien bij Senne ook) is een nachtlampje. Als ze dan wakker worden in de nacht, is het niet zo donker en zien ze waar ze zijn. In eerste instantie loste ik het altijd op met een papfles. Ik weet het, niet doen zegt iedereen, voor je het weet zit je weer aan de nachtvoedingen, maar ja, als je elke nacht om 500 er uit moet en het houdt anders niet op, ben je ook op den duur kapot, vooral als je daarna nog 8 uur moet werken. Dus ik koos eieren voor mijn geld en gaf hem uds die fles, daarna sliep hij namelijk wel verder. SInds dat lampje wil hij die helemaal niet meer!

liefs woezel

Vannacht hebben we door mogen slapen… maar vanmorgen was ze niet te genieten!
Het was zo erg dat ik ze om 10 uur in de buggy heb gezet en met de honden ben gaan wandelen! Dat doe ik normaal na het slaapje maar ik werd echt gek van d’r!

Wij hebben al langer een nachtlichtje (barbapapa, een oplaadbaar lampje, echt heel leuk) dus dat is het niet.

Honger is het ook niet… ws zit ze gewoon even niet zo lekker in haar velletje?!

ow sasha, nou voel met je mee hoor, heb hier om 11.30 uur boterhammen voor geschotelt, denk doe ik haar daar na in bed, misschien doen we dan wel een slaappie… nou nou gevecht leek het meer, had ze dus no zin in ! pfhhhh… maar goed toch in bed gegelegt, met veel verzet… half uur kei hard liggen roepen en wat roept ze dan ; papa ! (nou fijn hahaha papa is er morgen heel de dag, mama lekker op dr werk, waar ik nu wel ff naar verlang…) nu is het …ff 6x afkloppuh … een half uur stil ! maar ze was ook stront vervelend vanmorgen… men… ben blij dat ik gisteren me haren heb geverft, anders waren ze nu grijs geworre spontaan hahahaha

maar super dat je vannacht hebt kunnen slapen das dan wel wat waard !!

Haha!! Hier nog 1 die het best fijn vind dat ze morgen gaat werken…

Ze heeft nu 2 uur geslapen dus dat wordt vanmiddag nog een uur!

jajaja hier legt het ook nog plat ! halleluja ! hahahhahaaaaa

mag die sprong dan alstjeblieft voorbij zijn hahaha

hey sasha hoest nou met de kleine senne ? rust al weer een beetje weder gekeerd… hier is de sprong weer voorbij geloof ik ! ze slaapt weer netjes tot een uur of 10.00 na het morgenflessie en ook smiddags doet ze weer braaf haar middagdutje, bij jou de sprong ook weer beetje voorbij ???

Baby geboren

Heerlijk dat bij jullie de rust is weer gekeerd!

Hier is het nog af en aan. Donderdag was ze de hele dag superlief, zaterdag de hele dag boos en strontsacherijnig! Gisteren ging het wel weer goed hoorde ik van mijn vriend (ik moest werken)
Vannacht was het weer een drama, van 2245 tot 01.30 is ze aan het donderjagen geweest! En om 7 uur was ze weer wakker

Nu ligt ze er weer 10 minuten in, ben benieuwd hoe lang ze slaapt…

O wat herkenbaar!
Jasper zit er ook middenin! Sávonds en s’nachts weer flink aan het spoken en sóchtends om niet grappige tijden wakker! Gisteren kwart voor 5 en vanmorgen 5 uur en dat na een onrustige nacht. En ons altijd zo vrolijke mannetje heeft een enorm ochtend humeur, huilen, niet willen wassen en aankleden. Overdag driftig als ie iets niet mag van mama, en dat overstrekken gaat hier al net zo!
In combinatie met het krijgen van z’n hoektanden, heerlijk dat dat allemaal tegelijk komt

Afgelopen nacht heb ik Jasper er wel uit gehaald, die begon zo hard vanuit het niets te krijsen en krijsen dat ik hem echt niet kon laten liggen. En zelfs bij mij was ie echt niet zomaar getroost, dat ken ik helemaal niet van hem. Meestal als we hem oppakken legt ie meteen z’n hoofdje tegen ons aan en kan zich weer ontspannen, nou vannacht echt niet. Dus ben idd ook wel even met hem bezig geweest voordat ie toch weer ging slapen.

Maar uiteindelijk is het allemaal voor een goed doel, na deze sprong kunnen ze vast weer iets nieuws!!! (lopen ofzo )

Sterkte mama’s met onze kleine draakjes!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

quote:
Maar uiteindelijk is het allemaal voor een goed doel, na deze sprong kunnen ze vast weer iets nieuws!!! (lopen ofzo )

Sterkte mama’s met onze kleine draakjes!

Groetjes Carolien.

Ja, lopen zou fijn zijn maar Pippy van Sugars loopt al dus die moet iets anders verzinnen
Senne wil alleen maar bij mama zijn! Op zich niets mis mee maar ik mag ze ook echt nergens neerzetten want dan is het gillen! Doodmoe word ik ervan… zeker nu ik zelf grieperig ben en heel veel rugpijn heb!

Maar ja, zoals je al zei Carolien, het gaat vanzelf ook weer over, nog even volhouden!

nou dames, ik hoop dat het voor jullie ook snel weer over is ! stelletje rellers!
weet niet wat mij dan te wachten staat, want lopen doet ze al, en hard ook… dus wie weet wat ze nu weer geleerd heeft dan, heb nog niks ontdekt… (*uit de box klimmen ofzo, ook handig hahahhaa)

Baby geboren

Ben benieuwd Sugars…
Pippy is ook snel met lopen! Doet ze dat al lang?

@ Sascha, ik denk wel dat Jasper na deze sprong echt gaat lopen, hij probeert nu al heel dapper van de tafel naar de bank te stappen, super leuk! Is Senne al aan het oefenen?

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

hey carolien, ja mevrouw was er snel bij , op haar verjaardag wast van kassie naar kassie en langs de bank, en een week of 2 later liep ze hier door de woonkamer te snruinen !! ineens had ze het door! we hadden zo’n karretje waar ze achter kon lopen, net een rollator, en daar heeft ze volgens mij wel wat van geleerd, want ineens liep zij te sleepen met die kar achter zich aan, in plaats van voor haar !

Baby geboren

Ff off-topic:

@Sugars: klopt jouw ticker trouwens wel?? Ik zie 2 verschillende en nu één met een 5???

ja die tikkert klopt, dat 1 jaar 3 maanden en nog wa…alleen waar die 5 weer vandaan komt, mag joost weten,

die vorige stond stil op 1 jaar en 3 weken, dacht da klopt nie dus heb ik een nwe gemaakt, maar dus een vijf aangeklikt denk ik !

Baby geboren