hihi, nou komt vanzelf!
Jasper gaat steeds een stukje verder, maar het levert wel een hoop valpartijen op…hij heeft nog niet zo veel controle en wil veel te snel (die heeft een beetje meer manjana-mentaliteit nodig
)
De nachten zijn hier nog steeds onrustig, vaak na een paar uurtjes wakker, krijsen… eergisteren midden in de nacht en echt niet weer willen slapen, maar afgelopen nacht kon ik hem wel laten liggen, wel een paar keer kort gehuild maar dan sliep ie toch weer verder. En idd Sugars, moest er wel om lachen hoe je het schreef, maar ik durf soms ook nauwelijk m’n dikke teen te bewegen uit angst dat ie weer wakker wordt… ![]()
Overdag lijkt het hier weer iets beter te gaan, vermaakt zichzelf iets beter en staat ook niet meer met zo’n ochtendhumeur op ![]()
Zit alleen werkelijk overal aan, trekt al z’n boeken uit de kast, de cd’s van papa moesten er al aan geloven en heeft sinds vanmorgen ontdekt hoe hij zelf de tv aan en uit moet doen…grrrr en als mama zegt ’ nee Jasper, niet doen!’ dan grijnst ie eens naar me, schud nee met z’n hoofd en vervolgens gaat dat kleine vingertje van hem gewoon weer de knop in drukken! kleine dondersteen }![]()
Nou meiden, succes maar weer!
Groetjes Carolien.