Speelgoedpoppetjes gekocht

Pappa vroeg mij gister om vandaag even met morgan naar de speelgoedwinkel te gaan. Ze is op het kdv namelijk steeds met poppetjes in de weer en speelt daar heel veel. Ze heeft er hele verhalen mee en ze begint echt der fantasoe te ontwikkelen. Ja zegt ie als zijn het maar playmobiel poppetjes. Nou lijkt me dat niet zo’n succes gezien de kleine dingen en haar leeftijd, maar heeft iemand een idee. Ik moet bekennen dat omdat morgan zich thuis prima vermaakte ik me er nog niet zo in verdiept heb. Dus als iemand iets met poppetjes weet voor der. Mag ook iets zijn dat uitgebreid kan worden hebben we meteen ideeen voor der verjaardag.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 10 Jun 2010 16:50:41

Litle people van fisherprice! Die zijn zoooo leuk, er zijn er heel veel en je kunt het blijven uitbreiden. Je kunt er ook huisjes en voertuigen, een speeltuin, poppenhuis en weet ik veel wat meer allemaal bij kopen! Kijk maar eens op google, dat kan ik je echt aanraden. Op bijna alle kinderdagverblijven waar ik heb gewerkt haden ze dat, en het was altijd favourite bij zowel jongens als meisjes!

Groetjes Anouk

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Wij hebben duplo, daar hebben we poppetjes bij en dieren, Jada is momenteel helemaal weg van de duplo tijger, die moet zelfs mee naar bed! hahaha

Duplo!
Wij hebben nu de boerderij, en een tractor en graafmachine ervan (en wat losse blokken) en ook Seth is er heerlij kmee aan het spelen.
Er zitten verschillende poppetjes bij, baby’s en grotere poppetjes, die je ook overal op kan zetten en in kan laten zitten.

Seth is er dol op!!
Liefs, Anne

Gelukt en een beetje meer Ik heb van mega block een speeltuin gekocht van Dora en der tweeling broertje en zusje. Groot feest natuurlijk. Ook heeft ze voor op der deur een grote Dora gehad van dat schuim zeg maar. Dus een 3-d dora. Zo wordt der kamer een beetje een grote meisjes kamer. En van little people de winkelstraat gekocht. Die was afgepeisd van 50 naar 30 euro. Maar die zetten we nog even opzij voor de sinterklaas. Voor der verjaardag ga ik wel little people en duplo vragen en voor de sint ook. Maar ons grote cadeau is vast binnen. Ja ik dacht tegen die tijd is is misschien weer de volle mep. Misschien ook niet maar dat risico wilde ik niet nemen

Groetjes,

Michèle

Oooh wat is ze lekker verwend zeg! Die little people is echt leuk hè?! Die wil ik voor Joey’s verjaardag ook gaan vragen en zelf kopen, daar spelen ze nog zo lang mee, en het kan voor jongens en meisjes, dus ook Jessey kan er later mee aan de slag.

Groetjes Anouk

Ja ze zijn zeker leuk, alleen ik zag dus ook die dora en tja Morgan en dora zijn 4 handen op 1 buik en zo kwam het ook mooi uit. Wel pappa even gebeld om te overleggen maar hij was het met me eens. Enne het is ook zo weer sint.

Groetjes,

Michèle

Leuk he michele dat ze steeds meer echt gaan spelen. Rens is momenteel ook weg van poppetjes. En idd megablocks en little people doen het hier ook geweldig.
Ik heb afgelopen jaar wel gemerkt dat als je dat voor sinterklaas wil doen dat het in september/oktober veel meer in de aanbieding is als vlak voor sinterklaas. Vooral bij kriudvat hebben ze nogweleens leuke sets daarvan. Trouwens ik koop het ook gerust via mp(niet voor de sint dan) dat spul is toch onverwoestbaar.
Pas had k de treinbaan,paardestal,carwash, ark van noach en nog wat losse poppetjes en autotjes voor 30 euro. Ben het hele dorp aan het sparen maar dat word me nieuw toch iets te gek.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

He goede tip Romana. Zeker die van kruitvat. Ik kijk zo ie zo altijd wel even snel bij het speelgoed hoor. Enne ja het is zeker onverwoestbaar.

Groetjes,

Michèle

Hier ook een duplo fan…

Heeft grote boerderij/ trein set / kraanmachine en krijgt met zijn verjaardag de uitbreiding van de treinset erbij van de familie… Leuk hoe ze er mee aan het spelen zijn, naar dit moment heb je als ouders toch uitgekeken. De geluidjes die hij erbij maakt etc.

Moet zeggen dat ik de trein en de kraan voor zijn geboorte heb gekregen en nu pas te voor schijn heb gehaald…

Oh ja! Die ark van Noach is daar ook van he? Ik denk dat Joey daar nu heel blij mee zou zijn, hij is helemaal gek van dieren! Maar mama moet ff op de centjes letten, duur maandje Ik ga eens even op marktplaats snuffelen

Groetjes Anouk

Hoi anouk,

Rens heeft de ark van noach van little people en is hier helemaal favoriet, zijn er zat van op mp te krijgen. Die kleintjes hebben dat toch nog niet door en het bespaard een hoop centjes

groetjes Ramona

Ik heb ook snel de neiging om van alles te kopen, maar dat doe ik niet, omdat hij eigenlijk al heerlijk speelt met wat hij nu heeft. Maar het is zeker leuk om alvast dingen te bedenken voor zijn verjaardag en sinterklaas, maar het duurt allebei nog heel lang:S

Liefs, Anne

Nou ja anne als er nu zoveel korting vanaf gaat haal ik het nu wel. Dat scheelt en ik haal niet alles tegelijk he. Enne voor der verjaadag krijgt ze een konijn plus hok dus dat wordt hem verder niet.

Groetjes,

Michèle

Hier zijn de Little People ook zwaar populair! Eva heeft een rose bus die geluid maakt en een boerderij. Dat ding maakt steeds het deuntje van ‘Oll MCDonald had a farm HIAHIAHO!’ Ze vindt het megacool! Ze speelt nu ook met haar pluchen eenhoorn, die ze kan laten lopen. Wijst ze naar het zadel, zegt ze ‘titten’ en dan moet haar pop bv op het zadeltje zitten. Ze krijgen steeds meer fantasie, dus ik denk dat je een goede koop hebt gedaan met de poppetjes!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik koop het speelgoed ook vast vooruit als het in de aanbieding is want Rens is namelijk 14 december jarig dus dan word het wel een dure maand met sinterklaas en z’n verjaardag met kerst doen we gelukkig geen cadeautjes want dan word het helemaal ni.et normaal meer. Ik ga na de vakantie vast beginnen denk ik.
Overigens bedenk ik me nu dat er nog een nieuwe set duplo (dierentuin) in z’n kast staat nog vanaf z’n verjaardag, zitten ook allemaal poppetjes en dieren bij , die ga ik morgen maar eens op zoeken denk ik. Straks is ie anders weer jarig en dan heeft hij er nog niet eens mee gespeeld.

groetjes Ramona

Wij hebben gister met mijn moeder afgesproken sinterklaas echt op 5 december te vieren want mervin kan geen vrij krijgen op zaterdag en dan kan ze met mijn stiefbroer bespreken om het bij hun op zaterdag te doen. En voor mijn schoonmoeder geld ook op zondag komen en als ze niet kan omdat ze naar mijn zwager moet heeft ze pech. Ik vier het maar op 1 dag en niet twee of drie. Ze mag ook al op mijn werk komen en op het kdv het is allemaal al hyper genoeg voor die ukken. Enne kerst voel ik niks voor omdat we nu dus sinterklaas gaan vieren. Ze wordt al genoeg verwend.

Groetjes,

Michèle

Wij vieren sinterklaas gelukkig ook maar 1 keer. Met de familie word het niet meer gevierd maar waarschijnlijk komen mijn schoonouders wel hier heen. De afgelopen jaren was het de gewoonte dat ze dan hier aten en dat we er gewoon een gezellige avond van maakten maar zonder kadootjes. Dit jaar gaan we voor het eerst sinterklaas vieren met Rens dus zou ik het wel leuk vinden als ze er dan ook bij zijn. Anders is het ook zo’n zielig clubje met z’n drietjes. Kadootjes krijgt hij niet van hun met sinterklaas vanwege dat er een beetje heel veel kleinkinderen zijn. En ik vind zeker gezien het feit dat hij anderhalve week later jarig is een paar kadootjes van ons ook voldoende. Hij heeft maar een opa en oma
dus verder word het ook nergens anders gevierd. Hier in het dorp is wel altijd een sinterklaasfeest daar gaan we waarschijnlijk wel naar toe.
Lijkt me best een geregel altijd wanneer en waar sinterklaas gevierd moet worden. en de meeste kinderen worden er niet vrolijker op als het zes keer gevierd moet worden. Dus wat dat betreft is het wel handig als je het zo aanpakt.

groetjes Ramona

Nou hier zal het wel verwennerij worden want ik denk dat mijn beste vriendin ook zeker wel sint komt vieren en grote kans dat mijn schoonzus dit aanpakt om bij ons te willen zijn omdat ze zo graag dingen koopt voor morgan, nog liever dan voor der eigen kind. Dus we zien het wel. Ik ben alleen niet van plan om net zoveel voor haar kind te kopen. Enne als ik heel eerlijk ben probeer ik te voorkomen dat zij bij ons zijn, maar zij zullen er wel op staan dat wij naar hun komen maar dan hebben ze pech, dus ik heb of een huis vol of alleen mijn ouders en en mijn vriendin.

Groetjes,

Michèle

Hier vieren we meestal wel 2x sinterklaas, 1x bij mijn ouders en 1x bij mijn schoonouders. Dus Seth zal dan wel lekker verwend worden! Maar ik vind het ook altijd heel gezellig.

En vlak erna inderdaad zijn verjaardag weer.

Ik koop nu nog geen kado’s, omdat we nu elke maand netjes rond komen, en ik die kado’s altijd gelijk wil geven
Maar het is inderdaad wel een goede tip om de aanbiedingen een beetje in de gaten te houden! Ik twijfel ook nog wat we voor zijn verjaardag gaan geven.

Liefs, Anne