Dames, de echte zomer moet nog beginnen en jullie hebben het alweer over Sinterklaas?! Please, kan dat nog even wachten? Doet me natuurlijk denken aan de winter en daar heb ik nog helemaaaaaaaaaaaaaal geen zin in.
Groetjes,
M
Dames, de echte zomer moet nog beginnen en jullie hebben het alweer over Sinterklaas?! Please, kan dat nog even wachten? Doet me natuurlijk denken aan de winter en daar heb ik nog helemaaaaaaaaaaaaaal geen zin in.
Groetjes,
M
Ik weet nog niet hoe wij het gaan doen.
Gelukkig beleeft Jony het Sinterklaas vieren nog niet zo.
Jony is op 5 dec jarig echt waardeloos.
Jullie ook kids die op 5 dec jarig zijn? Hoe doen jullie dat??
Overigens Jony heeft ook heel veel little people geweldig!!
Ze vindt ook de poppetjes van evi daar speelt ze alleen mee als ze in de kinderstoel zit.
Greetezz Cora
@ Mriek ha ha ha ja je weet hoe off topic we kunnen gaan enne met de huidige prijzen kun je niet vreog genoeg aan de sint beginnen
Groetjes,
Michèle
@Michèle, ik weet het. Maar toch wil ik er liever nog niet aan denken, hoe financieel gunstig het misschien ook is
Groetjes,
M
Rico speelt met Duplo, daar zitten ook poppetjes in,
zolang je erbij blijft als ze ermee aan het spelen is kan dat geen kwaad, is van anderhalf tot 5 jaar.
Rico vind ze ook echt geweldig.
hij noemt alleen een pop: poep. en poppetje: poepje dus ik weet soms niet of hij nou gepoept heeft of dat hij met zo’n poppetje wil spelen
little people… volgens mij heeft rico daar ook wat van maar hij heeft zoveel dat ik het zogauw niet weet. zal is kijken in de speelgoedwinkel of ik het uberhoudt heb en of het leuk voor m is
ja over financieel gunstig gesproken, little people is DUUR!
ik spaar ook wat bij elkaar voor sinterklaas trouwens, ik denk er nog niet over na, maar als ik wat koop vor m wat goedkoper is omdat het in de aanbieding is denk ik op dat moment: mooi dat bewaar ik voor december
Mijn moeder vertelde me stiefvader wat ze afgesproken had, 5-12 dus bij ons. Ja zei hij meteen en dan ga ik zo’n grote zak kopen en dan gaat ie helemaal vol want mijn kleine prinses mag niks te kort komen. Dus dat gaat wat worden deze sint en het is pas der eerste.
Groetjes,
Michèle
Ik ga vanmiddag (althans rené) een deel van little people halen via marktplaats
Dylano heeft de garage met kerst gekregen. En hij begint het nu leuk te vinden vooral de poppetjes.
Dus nu krijgt hij er gelijk een deel bij.
Liefs Michelle
Ik kijk straks eerst wel wat de buit is na der verjaardag en de sint want mijn stiefvader heeft heel wilde plannen geloof ik. Soms lijkt het wel of hij meer heeft met morgan dan met zijn kleinzonen. Hij heeft al een hengel voor der en hij wil het liefst al een pup kopen voor der zodat ze mee kan trainen. Maar ja hij wilde altijd heel graag een dochter en die kreeg ie niet en ook hier is ze het enige meisje in de familie.
Groetjes,
Michèle
In juni krijgt Dylano altijd wat speelgoed erbij omdat ik de tijd tussen kerst en zijn verjaardag te lang vind, In ieder geval de eerste jaren omdat dan de ontwikeling snel gaat. Maar dan doe ik het wle zoveel mogelijk via marktplaats enzo of op rommelmarkten. En als dit binnen is krijgt hij niet meer tot oktober
kan ik gelijk kijken wat hij met het little people doet (zijn garage is intussen leuk) want dan an ik dat mooi voor zijn verjaardag vragen want vorig jaar had ik an niemand iets doorgegeven en waren bijna allemaal auto’s ook niet echt leuk voor het kind hahahha.
Liefs Michelle
Eh nee das ook niks nee. Ach ik heb hier een baby born waar uitbreiding voor is (buggy ed), kan duplo vragen en little people. Het is al heel wat meer dan vorig jaar en mijn vader vroeg van de week of ze een driewieler had dus daar voel ik hem ook al aankomen
Groetjes,
Michèle
ooh gaaf michele! fijn dat ze morgan zo gaan verwennen!
@Michelle: jullie breiden het ook helemaal uit dus?
wij doen dat met Duplo tot nu toe, rijco’s moeder komt er mee aan elke keer, dus dat is wel mooi
Inge alleen als hij er daadwerkelijk veel mee speelt, maar dat denk ik wel, of ik moet me gruwelijk in me kind vergissen
Liefs Michelle
Vanmiddag geen kind aan aan Dylano gehad
Dus tot nu een succes. Maar moet eerst alles afwassen tjonge wat een ongeduld. En toen kon ik nog aan de puzzel want het zat natuurlijk niet meer in dozen, pf ga maar zoeken wat hoort waarbij. Maat geloof dat het nu gelukt is hahahaha.
Liefs Michelle