Spannend


#1

ik moet even mijn verhaal kwijt hoor!! gistern ochtend was er met mijn kleine ventje nog niks aan de hand. ik haal hem om half een uit bed heeft hij een hele dikke rode en pinlijke piemel. ik schrok me dood. ik mocht het niet schoonmaken of niks. ik heb meteen de huisarts gebeld. die waren er niet. toen de vervanging gebeld, die waren pas na drie uur bereikbaar. ik heb toen de spoedlijn gebeld. drie kwartier in gesprek. ik dacht dat ik gek werd!! die piemel werd als maar dikker. toen heb ik mijn zus gebeld en zijn we naar de ehbo gereden. daar deden ze ook nog al van nou als dat het probleem is. wat moet ik daaraan doen werd er gevraagt!! nou ernaar kijken!! dat is gebeurd en we werden doorgestuurd naar de kinderarts… ze wisten niet wat het was. tja het blijkt dus om een flinke ontsteking te gaan maar ze weten niet dor welke bacterie het is veroorzaakt. er is een kweek afgenomen en hij heeft zware antibiotica gekregen. hij hoefde niet in het ziekenhuis te blijven. daar waren ze wel over aan het twijfelen. hij heeft ook koorts. ik moet zo meteen terug met hem om te laten kijken of de a.b aanslaat. nou ik ben blij dat we naar het ziekenhuis zijn gereden hoor!! maar wat een spanning zo’n dag pffff. kon wel janken. mijn kleine kindje van 8 maanden. zo erg. en weetje hetprobleem is goed te behandelen, maar je voelt gewoon dat er iets niet klopt en dat is dan zo’n onmachtig gevoel dat vreet energie.

maureen


#2

Jemig, ik zou me ook kapot schrikken zeg!!!
En wat goed dat je gewoon naar de EHBO bent gegaan!!
Pfff…
Ik hoop echt voor je dat de antibiotica goed aanslaat en hij lekker thuis mag blijven.
Wel zielig hoor, voor zo’n klein manneke
Hou je ons op de hoogte?

Sterkte!!!

Liefs, mamma van Stephan

P.S. geef Alessandro maar een dikke knuffel!

Gewijzigd door - Bieb op 09 Apr 2004 12:22:43


#3

Heel veel sterkte.

Hopelijk gaat het snel beter met je ventje.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02).


#4

Jeetje wat erg.
Houd ons op de hoogte.
Kan hij eigenlijk wel plassen?

Liefs Kristel


#5

ja gelukkig plast hij wel… daar moest ik inderdaad op letten. hij moet ook een paar keer per dag in de biotex of soda. het moet open blijven want als hij zijn plas op gaat houden door de pijn heb je er nog een probleem bij. op dit moment gaat het wel met hem. zolang je er niet aan zit lacht hij ook gewoon enzo. tja het is allemaal wat hoor. maarja we zien zo wel weer of de arts tevreden is. hij heeft nog wel wat verhoging maar niet meer zo hoog als gisteren…

maureen


#6

ach wat zielig, nou ik hoop dat het snel over is.
Heel veel liefs van Natasja en Ryan


#7

jee dat is even schrikken, heel veel sterkte toegewenst. en hopen dat de medicijnen gauw hun werk doen

veel liefs marielle en knuffels van tanja


#8

idd dat is schrikken hoor maar goed gehandeld

sterkte met het mannetje


#9

Wat frusterend om dan zo van het kastje naar de muur te worden gestuurd terwijl het zo duidelijk is dat er iets niet goed is.


#10

jaaaa dat was het ook!! maar uiteindelijk is hij toch goed behandeld… een moeder instinct liegt bijna nooit hoor… daar ben ik echt van overtuigt. en je bent heel sterk heb ik gemerkt als er iets met je kind is… je zorgt er wel voor dat er iets aan gedaan word… maar leuk is anders he op die manier. maargoed ik ga zodadelijk weer naar het ziekenhuis en daarna horen jullie meer

maureen


#11

Hoi Maureen,

Alles goed gegaan in het ziekenhuis?

Groetjes, mamma van Stephan


#12

jaaaa alles goed gegaan!! ze was er gerust op op hoe het er nu uit zag. wel de kuur afmaken natuurlijk. nu nog 6 dagen… wel goed opblijven letten of het niet opnieuw aanwakkerd. dan moet ik meteen de kinderarts bellen en naar het ziekenhuis met hem. ze zei nogmaals dat ze er over na aan het denken waren om hem gisteren a.b via het infuus te geven… ze waren er van onder de indruk geweest… nou in ieder geval lijkt het snel weg te gaan. alessandro is ook weer happy. hij is ook weer lekker gaan slapen… dus we hebben er echt wel goede hoop op nu!!

maureen


#13

Pff…nou, dat is dan een verademing voor jullie zeg!
Fijn dat de kuur aanslaat en het duidelijk beter met hem gaat!
Ik duim voor jullie dat het zo door blijft gaan en hij er binnenkort weer helemaal vanaf is!

Liefs, mamma van Stephan


#14

jaaaa ik hoop het ook bieb!! thanks…

maureen


#15

gelukkig dat het al wat beter gaat met je kleine man.

een dikke kus van Natasja en Ryan


#16

Houi Maureen.
Ik las net het hele verhaal.
Wat een ellende zeg!Dat je dan niemand kunt bereiken op zon moment.
Gelukkig slaat de Antibiotica aan.Ik had er nog nooit van gehoord trouwens,van zon soort ontsteking.
Beterschap alsnog!
Groetjes Eljada


#17

ja bedankt eljada, ja ik ook eigenlijk niet… marja het was er ineens. de ontsteking is weg maar nu heeft hij ontzettende kapotte billen van de a.b( hij heeft diaree daardoor) maarja dat is ook wel weer op te lossen. het gaat weer redelijk hoor met mijn mannetje!! kusssss

maureen


#18

Hoi Maureen,

Wat fijn dat de ontsteking nu in ieder geval weg is!
Die kapotte billetjes door de diarree is natuurlijk erg zielig, maar dat is gelukkig te verhelpen met goede zalf.
Hoop dat hij daar dan ook gauw weer vanaf is.
Je zal wel opgelucht zijn, of niet? Ik zou me ook rot-geschrokken zijn. Had er ook nog nooit van gehoord.

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 12 Apr 2004 08:44:44


#19

Jeetje mina zeg erg he, jordy had zo iets met roy zijn verjaardag alleen was hij al weer een stukje ouder natuurlijk…

hij is er ook goed ziek van geweest… sterkte hoor hoop dat het snel over is

Tries

Liefs Tries


#20

Wat fijn dat het beter gaat. Het is
niet niks voor zo’n klein ventje.
Ben je er al achter hoe het kwam?

Liefs Kristel

Gewijzigd door - Kristel Verstegen op 12 Apr 2004 21:08:08